Recepción da dirección ás familias

Cursos e grupos

Bolsas de estudos
para bacharelato e PCPI

Ata o 30 de setembro

COMEZO DAS CLASES: 15 de setembro

15/09/2014 11:00
15/09/2014 13:00
Europe/Madrid

COMEZO DAS CLASES

HORARIO DAS PRESENTACIÓNS

Transporte escolar nas paradas habituais a partir das 11:00 horas (aprox.)

1.º, 2.º e 3.º ESO
  • 11:30 - 12:30
Presentación do curso 14-15 no Salón de Actos

• 12:30 - 13:30
Entrega de horarios e directrices xerais cos titores nas aula

4.º ESO e
BACHARELATO
  • 11:30 - 12:30
Entrega de horarios e directrices xerais cos titores nas aulas

• 12:30 - 13:30
Presentación do curso 14-15 no Salón de Actos

Reportaxe III Premio Estudo e Deporte

Documental con entrevistas para a entrega do III Premio Estudo e Deporte do ano 2014.

ESA LUZ

O pasado mércores día 25 gravouse "Esa luz" interpretada por alumnos de 1º ESO B. Esta canción, xa escoitada nos actos de fin de curso, foi composta por alumnos do IES de Guitiriz a partires de versos de Diaz Castro e usando a música de "Cups", na que os vasos son o acompañamento de percusión. Noraboa a Noelia, Noa Martínez, Lidia, Marta, Miriam, Inés, Noa Canido, Sergio, Carla, Iván, Diego e Félix polo excelente resultado.

Homenaxe a Xoán Carneiro

No derradeiro claustro do curso despedimos, por traslado voluntario de destino, ao profesor Xoán Carneiro. Para nós trátase dunha referencia indiscutible do IES de Mugardos no que impartiu docencia de xeografía e historia ao longo dos últimos 24 anos. Por iso, en nome de toda a comunidade educativa, queremos manifestar o noso recoñecemento e gratitude polo seu labor profesional e calidade humana.

A xeito de homenaxe reproducimos o discurso que como representante do profesorado pronunciou hai un ano no acto de celebración do 25.º aniversario do centro, e que colleitou moitos aplausos.

Bestiario Fantástico

Códice manuscrito polo alumnado de Cultura Clásica de 4.º ESO coa dirección da profesora Olga Cabalar. O orixinal fica exposto no vestíbulo do centro.

Participación na V Olimpíada Galega de Economía

O pasado día 18 de xuño tuvo lugar a V edición da Olimpíada Galega de Economía na Facultade de Administración de Empresas de Lugo. Participaron as alumnas de 2.º BAC: Cristina Reborido e Zoe Rivera.

Xornada de Emerxencia en Mugardos

Esta mañá, o campeiro da Pandoira foi escenario da Xornada de Emerxencia para todo o alumnado dos colexios e instituto de Mugardos. Participaron Policía Local, Garda Civil de Tráfico, helicótero da DGT, Axega, Protección Civil de Muxía, Bergondo e Mugardos e o GES de Mugardos.

III Premio Estudo e Deporte

Máis dun centenar de deportistas estudantes participaron nesta convocatoria do III Premio Estudo e Deporte. Trátase dunha iniciativa do IES de Mugardos en colaboración co Concello de Mugardos, o Concello de Ares, o Club do Mar de Mugardos, a SDC Galicia de Mugardos e a ANPA O Castro para premiaren os estudantes do centro que mellor se desenvolven nos aspectos social, deportivo e académico.

A grande cantidade de datos recompilados coa axuda indispensable de 25 adestradores e os seus clubs e entidades, requiriu dunha análise minuciosa. Foron precisas varias sesións de traballo para outorgar os gañadores e mencións especiais en cada unha das categorías. O Comité Avaliador quere salientar o mérito de cada un dos participantes e o compromiso das súas familias para organizarse e render nos estudos e na actividade física. Máis alá dos resultados, todos somos gañadores co voso exemplo.

Os recoñecidos co III Premio Estudo e Deporte-2014 nas tres categorías son os seguintes:

PRIMEIROS PREMIOS

Nome e apelidos

Deporte

Fátima Cancela González

Christian Rubianes Leyva

Lupa Pérez Ruiz

Pablo Rodríguez Vilaboa

Club de Golf Campomar

Cristina Reborido Gómez

Martín Pérez Sarmiento

Club Fútbol Numancia de Ares