O alumnado de 4.º ESO
está a organizar un

Torneo de Fútbol Sala
co fin de recadar fondos para
a excursión fin de curso.

• LUGAR DE INSCRICIÓN:
    O Lar da Chousa (Franza)
  • COTA:
    4O euros por equipo.
  • DATA LÍMITE:
  • PREMIO:

Máis información:
Gerardo, Alex e Pablo

Sorteo dun ordenador
Notebook Lenovo

Número premiado

Cursos e grupos

Consulta os contidos, criterios de
avaliación e sitema de cualificación
das materias, ámbitos e módulos

ADMISIÓN DE ALUMNADO
        PARA O CURSO 2015-2016

Normativa reguladora:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro
      Orde do 12 de marzo de 2013
Prazo de presentación das solicitudes:

Do 1 ao 20 de marzo
Anexo II - Solicitude de admisión
Nota informativa

CANGURO MATEMÁTICO 2015

O martes 24 de marzo era o día sinalado internacionalmente para a proba do Canguro Matemático 2015. En Mugardos coincidiu coa convocatoria dunha folga  o que provocou que  non asistiron 18 dos 62 inscritos.

A proba, consistente en respostar a 30 preguntas tipo test con cinco opcións cada unha e so unha resposta válida,  desenvolveuse con moita seriedade e concentración  polo que toca felicitar aos participantes.

A finais de curso chegarán as puntuacións e poderemos ver si o nivel dos participantes se achega á media de todos os participantes, que son moitos e todo o mundo: o curso pasado  ¡máis de 7 millóns!

Preme na imaxe para xogar na rede:

Circular sobre a folga estudantil (24 de marzo)

Preme na imaxe ou abre o arquivo adxunto.

NOTA IMPORTANTE: Os exames fixados para o martes, 24 de marzo, adiáronse maioritariamente para o luns anterior e uns poucos para o mércores e xoves.

Eclipse parcial de sol do 20 de marzo

Durante a vindeira mañá do venres 20 de marzo, poderemos observar unha eclipse parcial de Sol. Os datos básicos para os concellos de Mugardos e Ares son os seguintes:

• Comezo: 9:06 horas
  • Máximo: 10:09 horas
  • Remate: 11:18 horas
  • Duración: 2 horas e 12 minutos
  • Magnitude: 0,80
  • Escurecemento: 76%

Ese día non haberá clase ao ter a consideración de festivo na comunidade autónoma de Galicia. Recomendamos aproveitar a xornada para profundizar en todos os conceptos científicos e valoracións que suscita este fenómeno. Sen esquecernos de tomar todas as medidas de precacución necesarias, máis se temos menores ao noso cargo. Como en calquera día, non pode observarse o Sol directamente: nin con aparellos, nin filtros nin a simple vista.

Máis información:

- Instituto Geográfico Nacional

- Gciencia

Primeira reunión para os Premios Estudo e Deporte

O pasado martes reuniuse a Comisión dos Premios Estudo e Deporte para botar a antar a cuarta edición desta iniciativa que ten por finalidade promocionar a actividade física e valorar o esforzo dos nosos estudantes no eido académico e deportivo. Na convocatoria participaron os representantes dos Concellos de Mugardos e Ares, do Club de Remo, a SDC Galicia de Mugardos, a ANPA e mais do instituto coa presenza por primeira vez do sector do alumnado.

Entre todos puideron valorar as propostas de modificación das bases e o procedemnento do baremo. Asemade, aprobouse a listaxe de participantes que neste curso ascede a 120 matriculados no instituto que practican deportes ou actividades físicas regulamentadas. Deste xeito, están implicados 31 clubs e asociacións da comarca que contan cun gran número de adestradores e adestradoras cuxo labor resulta imprescindible. Por iso, a Comisión decidiu dedicar o acto da entrega dos Premios Estudo e Deporte a enxalzar a figura dos adestradores.

Visita a centros de FP en Ferrol

O alumnado de bacharelato visitou este xoves, 12 de marzo, as instalacións de varios centros de FP de Ferrol: CIFP Rodolfo Ucha e CIFP Ferrolterra. Deste xeito puideron coñecer a oferta educativa de diferentes familias profesionais.

Parlamento Xove, 2015

Boa participación na edición deste ano do Parlamento Xove, a competiciòn de oratoria patrocinada pola Direccón Xeral de Xuventude.

Aínda que quedamos ás portas de clasificación para a final, tanto o equipo da ESO como o de Bacharelato acadaron moi boas puntucións nos debates. Parabéns aos participantes e coordinadores.

Na Mostra de Teatro Grecolatino de Lugo

O pasado martes o alumnado de linguas clásicas asistiu en Lugo á representación teatral da traxedia Antígona de Sófocles incluída dentro da programación da Mostra de Teatro Grecolatino.

Máis actividades do programa de Mellora 2015

Despois do Hipercubo e o Obradoiro de Química, tres sesións máis do Programa de Mellora que se desenvolve as tardes dos luns.

"Lectura expresiva" a cargo de Begoña Allegue.

"Elocuencia" dirixida por Telmo de Paz.

"Obradoiro de Prensa e Radio" a cargo de Serafín Álvarez.

Mentres, alumnos e alumnas de 3º ESO encárganse de tres proxectos: "Agricultura ecolóxica", "Xerador de electricidade" e "Stand de actividades matemáticas para a Feira Matemática".

Lembramos que os obxectivos que se persiguen para o alumnado co Programa de Mellora son:

·       Estimulalo e apoiar o gusto por aprender.

·       Contribuír a desenvolver as súas capacidades.

·      Ampliar a formación con temas interesantes e motivadores que non formen parte do currículo escolar.

·      Acrecentar e consolidar o afán de curiosidade e o coñecemento e posta en práctica de distintos métodos, técnicas  e procedementos de traballo intelectuais.

·       Aumentar a implicación nas actividades do centro.

·       Mellorar o rendemento escolar.

Todos eles pódense resumir na busca e estímulo do talento no alumnado de 2º e 3º de ESO.

Tempo de lembranzas

Serie de gravacións sobre a memoria histórica de Mugardos. Comeou no curso 2013-2014 cun encontro con mulleres no Local Social de Maiores e unha charla con Guillermo Gallego. A máis recente é a gravación da charla mantida con Loli Vázquez Filgueiras.

Lista de reprodución na Canle YouTube.