Feliz Día do Libro

Cursos e grupos

Consulta os contidos, criterios de
avaliación e sitema de cualificación
das materias, ámbitos e módulos

Sorteo dun ordenador
Notebook Lenovo
- Excursión fin de curso 4.º ESO -
Número premiado

25 de abril en Portugal (Viaxe de 1.º BAC)

O alumnado de 1.º BAC da modalidade de Humanidades e algúns de ciencias, está a pasar estes días no concello de Almada, localidade veciña de Lisboa, na marxe esquerda do río Tejo. A viaxe organizada polo departamento de Xeografía e Historia encádrase nun proxecto de irmanamento coa Escola Secundária Alfredo Silveira dos Reis (Torre da Marinha-Seixal). Entre as actividades previstas están o paseo pola capital lisboeta, unha visita ao penal do castelo de Peniche guiada polo histórico dirixente Álvaro Pato; e a asistencia a varios actos de celebración do 25 de abril.

Fotos na galería

Camiño de Santiago (1.º BAC.)

O alumnado de 1.º BAC realizou onte o treito do Camiño de Santiago entre Triacastela e Sarria, por Samos.

Imaxes na galería

Viaxe a Guimaraes (2.º ESO)

O alumnado de 2º. ESO pasará esta fin de semana na localidade portuguesa de Guimaraes dentro das actividades do Programa Terra. Desenvolven un amplo programa de actividades que inclúe a visita ao castro de Briteiros e rutas guiadas polo castelo e a cidade.

Galería de imaxes

Campionato provincial de Orientación

O pasado xoves participamos no
Campionato escolar provincial de orientación
nas instacións de Acea da Ma (Culleredo).

Esta disciplina deportiva está a ser todo un
descubrimento para o noso alumnado que
durante este curso xa puido practicar varias
tardes dos martes na Pedreira.

Salientamos a obtención de medalla de
bronce para a alumna Sara Salido na
categoría infantil.

Parabéns a todos e todas.

Explícoche matemáticas 2.0

Estes son os dous vídeos presentados ao concurso Explícoche Matemáticas 2.0, realizados polo alumnado de 2º. Bacharelato.

Olimpíada de Economía

As alumnas de 2.º Bacharelato Verónica González, Fátima Díaz e Yaiza Loureiro participaron o pasado 9 de abril na Olimpíada Galega de Economía que tivo lugar na Facultade de  Ciencias Económicas e Empresariais de Santiago de  Compostela.
Merecen un enorme recoñecemento xa que nestas datas están a enfrontar a recta final do curso, con moitos exames e moito estrés. E aínda así empregaron toda unha longa tarde nesta actividade. Parabéns polo esforzo adicado.

CANGURO MATEMÁTICO 2015

O martes 24 de marzo era o día sinalado internacionalmente para a proba do Canguro Matemático 2015. En Mugardos coincidiu coa convocatoria dunha folga  o que provocou que  non asistiron 18 dos 62 inscritos.

A proba, consistente en respostar a 30 preguntas tipo test con cinco opcións cada unha e so unha resposta válida,  desenvolveuse con moita seriedade e concentración  polo que toca felicitar aos participantes.

A finais de curso chegarán as puntuacións e poderemos ver si o nivel dos participantes se achega á media de todos os participantes, que son moitos e todo o mundo: o curso pasado  ¡máis de 7 millóns!

Preme na imaxe para xogar na rede:

Circular sobre a folga estudantil (24 de marzo)

Preme na imaxe ou abre o arquivo adxunto.

NOTA IMPORTANTE: Os exames fixados para o martes, 24 de marzo, adiáronse maioritariamente para o luns anterior e uns poucos para o mércores e xoves.

Eclipse parcial de sol do 20 de marzo

Durante a vindeira mañá do venres 20 de marzo, poderemos observar unha eclipse parcial de Sol. Os datos básicos para os concellos de Mugardos e Ares son os seguintes:

• Comezo: 9:06 horas
  • Máximo: 10:09 horas
  • Remate: 11:18 horas
  • Duración: 2 horas e 12 minutos
  • Magnitude: 0,80
  • Escurecemento: 76%

Ese día non haberá clase ao ter a consideración de festivo na comunidade autónoma de Galicia. Recomendamos aproveitar a xornada para profundizar en todos os conceptos científicos e valoracións que suscita este fenómeno. Sen esquecernos de tomar todas as medidas de precacución necesarias, máis se temos menores ao noso cargo. Como en calquera día, non pode observarse o Sol directamente: nin con aparellos, nin filtros nin a simple vista.

Máis información:

- Instituto Geográfico Nacional