Cursos e grupos

Consulta os contidos, criterios de
avaliación e sitema de cualificación
das materias, ámbitos e módulos

ADMISIÓN DE ALUMNADO
        PARA O CURSO 2015-2016

Normativa reguladora:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro
      Orde do 12 de marzo de 2013
Prazo de presentación das solicitudes:

Do 1 ao 20 de marzo
Anexo II - Solicitude de admisión
Nota informativa

Na Mostra de Teatro Grecolatino de Lugo

O pasado martes o alumnado de linguas clásicas asistiu en Lugo á representación teatral da traxedia Antígona de Sófocles incluída dentro da programación da Mostra de Teatro Grecolatino.

Máis actividades do programa de Mellora 2015

Despois do Hipercubo e o Obradoiro de Química, tres sesións máis do Programa de Mellora que se desenvolve as tardes dos luns.

"Lectura expresiva" a cargo de Begoña Allegue.

"Elocuencia" dirixida por Telmo de Paz.

"Obradoiro de Prensa e Radio" a cargo de Serafín Álvarez.

Mentres, alumnos e alumnas de 3º ESO encárganse de tres proxectos: "Agricultura ecolóxica", "Xerador de electricidade" e "Stand de actividades matemáticas para a Feira Matemática".

Lembramos que os obxectivos que se persiguen para o alumnado co Programa de Mellora son:

·       Estimulalo e apoiar o gusto por aprender.

·       Contribuír a desenvolver as súas capacidades.

·      Ampliar a formación con temas interesantes e motivadores que non formen parte do currículo escolar.

·      Acrecentar e consolidar o afán de curiosidade e o coñecemento e posta en práctica de distintos métodos, técnicas  e procedementos de traballo intelectuais.

·       Aumentar a implicación nas actividades do centro.

·       Mellorar o rendemento escolar.

Todos eles pódense resumir na busca e estímulo do talento no alumnado de 2º e 3º de ESO.

Tempo de lembranzas

Serie de gravacións sobre a memoria histórica de Mugardos. Comeou no curso 2013-2014 cun encontro con mulleres no Local Social de Maiores e unha charla con Guillermo Gallego. A máis recente é a gravación da charla mantida con Loli Vázquez Filgueiras.

Lista de reprodución na Canle YouTube.

Festival de Entroido

F e s t i v a l    d e    e n t r o i d o

Charla con Loli Vázquez

A biblioteca foi escenario hoxe dunha emotiva lección de historia a cargo de Loli Vázquez. Diante dun atento auditorio de alumnos e alumnas de 4.º ESO e bacharelato,  a coñecida mugardesa foi dando testemuño da memoria persoal, familiar e colectiva de Mugardos durante a posguerra e a  loita contra a represión franquista.

Proximamente, publicaremos a gravación da charla dentro da serie de entrevistas "Tempos de lembranza", comezadas o curso pasado.

Unha vez máis, Loli, moitas grazas.

Obradoiro de Química (Programa de Mellora - 2.º ESO)

O luns, 2 de febreiro, desenvolveuse unha nova actividade do Programa de Mellora. Os alumnos de 2.º ESO inscritos puideron realizar tres experimentos no laboratorio de química, guiados pola profesora Teresa Rodríguez.

Electrólise da auga

Sierpinski Carpet Project

Alumnado de 3.º ESO participante no proxecto  -  Ligazón a Ferrol 360º
Páxina 5th iteration of the Sierpinski Carpet Project - Galicia

Deporte Escolar. Encontro co IES Saturnino Montojo

Dentro das actividades deportivas do mes de xaneiro, este  martes recibimos a visita do alumnado do IES Saturnino Montojo co que celebramos o tradicional encontro deportivo. Foi unha boa mañá de deporte e compañerismo.