Sierpinski Carpet Project

Alumnado de 3.º ESO participante no proxecto  -  Ligazón a Ferrol 360º

Deporte Escolar. Encontro co IES Saturnino Montojo

Dentro das actividades deportivas do mes de xaneiro, este  martes recibimos a visita do alumnado do IES Saturnino Montojo co que celebramos o tradicional encontro deportivo. Foi unha boa mañá de deporte e compañerismo.

Construción dun hipercubo (Programa de Mellora - 2.ºESO)

Este luns, 26 de xaneiro, comezaron as actividades do programa de mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia correspondente ao alumnado de 2º ESO. Nesta primeira sesión a profesora, a profesora de matemáticas Covadonga Rodríguez-Moldes adentrounos na comprensión da cuarta dimensión a través da construción dun hipercubo.

A vindeira sesión estará dedicada á oratoria. (Ver Programa con datas non definitivas).

Fotos na Galería

Na Olimpíada Matemática, 2015

As alumnas de 1.º Bacharelato Laura, Aida, Cintia e Raquel participaron este venres na Olimpíada Matemática Galega acompañadas do profesor José Luis Mayobre.

Enlace: + Fotos OMG, 2015

XXVII Open Matemático

A primeira xornada do OPEN MATEMÁTICO está en marcha.
Este ano centralizaremos na biblioteca o lugar de recollida e entrega de problemas e no taboleiro pegado á aula 4 poñeremos os problemas, as solucións e as clasificacións.

A exposición coas follas matemáticas irase colocando ao longo da primeira rampa de subida e cando remate o OPEN haberá actividades sobre a exposición para que se lean os interesantes paneis.

Esperamos que todos vos animedes a participar.

Data tope de entrega da primeira xornada: luns 19 de xaneiro.

O Club de Lectura na Revista Galega do Ensino

Para coñecerdes a historia do club de lectura, non perdades a lectura deste emotivo artigo publicado en Eduga (Revista Galega do Ensino). Descubride quen é a Polgariña que ao longo dos últimos cinco anos foi deixando pequenas sementes de grandes iniciativas de animación á lectura no instituto.

Eduga (Revista Galega do Ensino), n.º 68 / xullo-decembro 2014

Sorteo da cesta de Nadal da cafetaría

Segundo as bases do sorteo, o agraciado coa cesta de Nadal foi o alumno Martín S. de 1.º ESO.

Moitas grazas aos rexentes da cafetaría, Yéssica e Luis, pola excelente xestión do local nestes primeiros meses.

Abrapalabra N.º 8