Premio

física e dos
hábitos de
vida activa

Iniciación ao remo no Club do Mar (2)

Esta semana tocoulle aos
alumnos e alumnas de 1.º
e 2.º
ESO asistir á sesión de
iniciación  ao remo no Club
do Mar de Mugardos.
Deste xeito, todo o alumnado
da ESO tivo a oportunidade de
coñecer este deporte e para
algúns foi a primeira vez que
saían á ría como remeiros.

Agradecemos ao Club do Mar
esta iniciativa e acollernos tan
amablemente nas súas
instalacións.

Profesores en prácticas

No último claustro tivemos a oportunidade de despedirnos dos profesores en prácticas que a longo dos últimos meses estiveron realizando este período de formación entre nós. Trátase ademais de tres ex-alumnos do centro, o que nos enche de orgullo e satisfacción: Raquel Cartelle, de lingua inglesa;  Rosa Fernández, de lingua castelá e Adrián González, de Educación Física.  Recibiron o recoñecemento do claustro polo labor realizado e desexámoslles moitos éxitos para desenvolver a súa vocación docente.

Distribución de froita fresca

SEMANA DA FROITA

18-22 de abril

Luns: mandarinas

Martes: mazás

Mércores: plátanos

Xoves: amorodos

Venres: melón

Iniciación ao remo no Club do Mar

Grazas ao Club do Mar de Mugardos, todo o alumando de 3.º e 4.º ESO asistiu esta mañá a unha sesión de iniciación ao remo. O tempo axudou e foi unha experiencia moi gratificante tanto para os que xa practican este deporte coma para os que saíron por primeira vez ao mar.

Matemáticas na raia

A tarde do pasado 14 de abril, o grupo de 3.º ESO-A participou na actividade "Matemáticas na Raia", concurso de resolución de problemas organizado por asociacións de profesores de matemáticas de Galicia e Portugal. A característica principal desta actividade consiste no fomento do traballo colaborativo, pois os equipos son grupos - clase completos.

Incidencia da folga de estudantes (13 de abril)

A xornada de folga estudantil tivo un seguimento no día de hoxe, 13 de abril, do 95% do alumnado (3.º, 4.º ESO, Bacharelato e Educación de Adultos) do IES de Mugardos.

"Tempo de Lembranzas" nas IV Xornadas de Patrimonio

Os profesores Manuel Pousa e Gabriela Sánchez presentaron nas IV Xornadas de Patrimonio, dedicadas á memoria oral, o proxecto "Tempo de Lembranzas".

Pódese ler unha reseña da actividade na publicación Tempos de ouro.

Vídeos do proxecto