Festival de Entroido: venres, 5 de febreiro

Novo acceso ao instituto

Desde comezos deste ano, coa apertura da rúa do Centro de Interpretación Arqueolóxica do Caldoval,  cumpriuse unha das demandas históricas do instituto para a mellora da seguridade vial. O novo acceso realízase, polo momento, con dirección única desde a estrada do cemiterio.

Februarius

Consulta o calendario latino na entrada do instituto

Mención de Honra na Olimpíada Matemática 2016

Miguel Pereira Rodríguez
(1.ºBAC)

Mención de Honra na
Olimpíada Matemática en Galicia

Transformando imaxes: anamorfose (Programa de Excelencia)

Este luns, 1 de febreiro, ás 16:20 horas, dará comezo o programa "Escala na Escola". A primeira sesión correrá a cargo da profesora de matemáticas Covadonga Rodríguez-Moldes que explicará o concepto de anamorforse aplicada de xeito práctico á transformación de imaxes. Ademais do grupo seleccionado, a entrada está aberta a outras persoas de dentro ou fóra do instituto que o soliciten.

ESCALA NA ESCOLA, O PROGRAMA DE EXCELENCIA DO IES MUGARDOS

O luns 1 de febreiro coa sesión “Transformando imaxes: anamorfose”, a cargo de Covadonga Rodríguez-Moldes, dan comezo as actividades formativas do Programa de Excelencia que recentemente foille concedido ao IES Mugardos.

Este programa ten tres liñas de actuación: a organización e celebración do V Premio Estudo e Deporte, a posta en escea dunha obra teatral con alumnado de 1º de bacharelato dirixida pola profesora de Música Olga Cabalar, e o programa formativo ESCALA NA ESCOLA co que se pretende darlle resposta ao alumnado con maior capacidade e motivación para aprender e que consta de 14 sesións coas que se perseguen, para o alumnado de 2º e 3º de ESO participante, os seguintes logros:

·       Acrecentar e consolidar o seu afán de curiosidade

·       Darlle a coñecer e por en práctica distintos métodos, técnicas e procedementos de traballo intelectuais.

·       Estimulalo e apoiar o gusto por aprender.

·       Contribuír a desenvolver as súas capacidades.

·       Ampliar a súa formación con temas interesantes e motivadores que non formen parte do currículo escolar.

·       Aumentar a súa implicación nas actividades do centro.

Como novidade este ano, as sesións están abertas a calquera persoa interesada en asistir  que conte coa  autorización do profesorado responsable.

TEMAS,  PROFESORADO E DATAS

Transformando imaxes: Anamorfose

Covadonga Rgdez-Moldes

1 de febreiro

Oratoria

Telmo de Paz

15 de febreiro

Iniciación ao alemán

Olga Recio

22 de febreiro

Xogos de estratexia

Covadonga Rgdez-Moldes

29 de febreiro

Apps científicas

Profesorado invitado

Gravación dun programa de radio

Serafín Álvarez

Ciao, Pinocchio

Consuelo Gundín

Química no laboratorio

Carmen Bernabeu

Criptografía

Jesús Conde

Introdução à lingua do sul (português)

Isabel Seoane

Física no laboratorio

Carmen Bernabeu

Viaja con nosotros

Begoña Allegue e Rafael Lago

Obradoiro de Ética Aplicada

Ofelia Lubián

Obradoiro de numismática romana

Marta González

Obradoiro para a aprendizaxe de traballo en equipo

Alunm@s de 4° de ESO  e de 1° de Bacharelato tiveron hoxe venres 29 de xaneiro un obradoiro para aprendizaxe do traballo en equipo, patrocinado pola Asociación de Jóvenes Empresarios de Ferrolterra.

Música seleccionada

Escoita "Alá onde agroman as herbas" da cantante mugardesa e ex-alumna SOFÍA ESPIÑEIRA:

Renovación do equipamento informático

A ANPA "O Castro" vén de realizar unha doazón ao centro para a actualización do equipamento do centro consistente na adquisición de oito monitores para a Aula de Informática e dous ordenadores: un para a Aula 5 e outro na Sala de Profesores.

Este investimento únese á dotación da Consellería de cinco kits dixitais (portátil, canón e pizarra dixital) instalados durante as vacacións de Nadal.

Ademais, tamén se actualizou recentemente o cableado da liña telefónica que nas próximas semanas se concretará no cambio do número de teléfono do centro.

Charlas temáticas

Alimentos transxénicos, a solución? (Venres, 22 de xaneiro)

No marco das actividades ofrecidas pola USC, os alumnos de bacharelato científico puideron asistir esta semana á conferencia impartida por profesores da facultade de Física sobre a enxeñaría xenética.

Educación viaria (Martes, 19 de xaneiro)

O alumando de 1.º e 2.º ESO asistiu o luns a un enconto con persol da DDG no que tiveron oportunidade de recibiri unha chea de información e preguntar sobre asuntos de seguridade vial.