"La poesía es un arma cargada de futuro" (rap)

Adaptación rap del poema de GABRIEL CELAYA.
Voces: Lupa Pérez y Marica López
Alumnado de 4.º ESO

Contratación do servizo de cafetaría escolar para o curso 2015-2016

PROCEDEMENTO PARA A CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETARÍA

Documentación:

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE PROPOSTAS

Do 25 de xuño ao 15 de xullo

Masterchef de vitaminas

Antes de rematar o curso, o alumnado de 2.º ESO coa súa titora Gabriela Sáchez organizaron o primeiro Masterchef do instituto. Por equipos foron elaborando as súas receitas, previamente redactadas e traballadas nas clases de inglés, e realizando unha pequena exposición e degustación do produto final.

O ingrediente principal foron as froitas e o bo humor. O próximo curso, máis vitaminas!!!

Imaxes na galería

Solicitude de matrícula na Educación Secundaria de Adultos (ESA)

Máis información

Documentación:

IV Premio Estudo e Deporte

Parabéns a todos/as os participantes!!!
Grazas aos clubs, ANPA e Concellos.

Acta do xurado

GALA DE ENTREGA DOS PREMIOS
Salón de Actos do IES de Mugardos19 de xuño de 2015
(12:30 horas)

1.º Premio do concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos

1.º Premio - Bacharelato

V Concurso Incubadora de sondaxes e experimentos

da Sociedade Galega para a Promoción da Estatística e da Investigación das Operacións (SGAPEIO) para o alumnos Marcelo Couce, Alba Meizoso, Martín Pérez e Sergio Vila dirixidos pola profesora Covadonga Rodríguez-Moldes. O traballo leva por título Rendemento escolar e condutas de risco. Unha investigación en estudantes de secundaria.

É un dos dous proxectos xurdidos na matería de Métodos Estatísticos (2.º Bac) e que se basean no grande estudo estadounidense Youth Risk Behavior Surveillance System (YRSS) traducido e adaptado á nosa comunidade educativa. O outro traballo títúlase Un estudo comparativo de comportamento de risco da xuventude. USA vs Mugardos e foi realizado por Jessica Casteleiro, Fátima Díaz, Yaiza Loureiro e Laura Ordóñez.

Galería de imaxes
NOVA EN SGAPEIO

Estrea teatral de "Derrota en Kioto" (Os Dramáxicos)

O grupo de teatro Os Dramáxicos, formado por alumnado de 4º.ESO E 1º BAC, estreou este luns a obra titulada "Derrota en Kioto". Con guión orixinal do propio grupo e unha coidada posta en escena dirixida pola profesora Ofelia Lubián, presentaron a obra no marco do Certame de Teatro Candilejas. A representación tivo lugar no salón de actos do centro Calvo Sotelo da Coruña. A próxima actuación será no acto cultural fin de curso no noso instituto.

Parabéns a toda a compañía. Adiante co teatro.

Os Dramáxicos do IES de Mugardos

Premios de audiovisual escolar Olloboi

Unha boa representación do equipo de gravación da curtametraxe "Sen batería" asistiu á gala de entrega dos premios Olloboi de audiovisual escolar celebrada este sábado en Boiro. Aínda que non resultamos gañadores nas categorías nas que o noso vídeo seleccionado, foi unha grande experiencia. Parabéns, equipo!!!

Excursión a Santiago de Compostela (3.º ESO e Clubs de Lectura)

Este venres o alumnado de 3.º ESO e máis os Clubs de Lectura realizaron unha excursión a Santiago de Compostela. Durante a mañá, repartidos en varios grupos, desenvolveron unha actividade de capturas fotográficas pola cidade vella. Mentres tanto, os do club de lectura visitaron a Biblioteca Ánxel Casal e acheegáronse ata a libraría Couceiro onde recibiron explicacións sobre a confección e encadernación clásica de libros.

Pola tarde, realizaron unha visita guiada ao Museo de Historia Natural da USC. O guía de honor foi tamén un mugardés e ex-alumno do centro Daniel Castro.

Fotos na Galería