Bye, bye Nadine

Despedida de 2.º bacharelato

Preme na imaxe para ampliar

Este martes, 24 de maio, celebramos a despedida de 2.º bacharelato correspondente á promoción 2014-2016. O propio alumnado organizou e amenizou o acto con varias actuacións musicais e o visionado das imaxes do seu paso polo centro e excursións realizadas. Contou coa intervención dos profesores titores Francisco Canoura e Telmo de Paz que ademais foron os encardados de entregar os boletíns académicos.

Finalmente, salientamos a mención das dúas matrículas de honor ás alumnas Raquel Ibón e Clara Morado nas modalidades de bacharelato científico e de humanidades, respectivamente.

Esta promoción, unha das máis númerosas dos últimos anos, salientou pola súa evolución académica e trato xovial. Moita sorte, bachareis. Parabéns!!!

Xornadas sobre o Proxecto Deportivo de Centro

O pasado venres, as profesoras Lecicia Ogando e Covadonga Rodríguez-Moldes participaron nas I Xornadas sobre o Proxecto Educativo de Centro e promoción de hábitos saudables celebrado no salón de actos do INEF  en Bastiagueiro. Neste foro puidon expoñer as actividades desenvolvidas no noso centro e a organización dos Premios Estudo e Deporte.

Premio Galicia Saudable á entidade educativa destacada no fomento e promoción da actividade física e dos hábitos de vida activa

Este galardón oficial da Secretaría Xeral para o Deporte da Xunta de Galicia recoñece o Plan Deportivo de Centro do IES de Mugardos que se basea, por unha banda, na extensa programación de actividades impulsadas poio Departamento de Educación Física; e por outra, na convocatoria anual dos nosos Premios Estudo e Deporte.

A gala de entrega celebrouse o 12 de maio, no Teatro Principal da cidade de Ourense. Ademais da dirección e profesorado, acudiron representantes do Concello de Ares: Eugenio Fernández, concelleiro de Cultura, e  Javier Sánchez, técnico municipal de deportes. Por parte da ANPA, Manuel Brage e do alumnado, Sara Vázquez.

Recolleron a acreditación, a a profesora de Educación Física, Leticia Ogando, e a coordinadora dos nos Premios Estudo e Deporte, Covadonga Rodríguez-Moldes.

Entre outros galardoados salienta o Premio ao mellor deportista mastulino para Javier Gómez Noya, primeiro triatleta da historia en ser Pentacampión do Mundo.

FOTO: La Voz de Galicia (Ourense)

Ver listaxe completa de galardoados

LIGAZÓNS:

- Secretaría Xeral para o Deporte

- Portal educativo da Consellería de Educación

- Concello de Ares

- DIARIO DE FERROL (13 de maio)

- Galería La Voz de Galicia

Maio das Letras

FILOXORNAL 2016

Bases do

Premio

Filoxornal

Calendario fin de curso: 2.º BACHARELATO

Actividade

Último día de clase.

Avaliación.

16:15-18:00 horas

Entrega de notas.
Acto de despedida da promoción 2014-2016.

12:45 - 14:25 horas

Do 24 ao 25 de maio

Reclamacións.

9:00 - 14:00 horas

Do 24 ao 27 de maio

Pre-matrícula PAU no centro.

8, 9 e 10
       de xuño
Probas de Acceso á Universidade (PAU).

17 de xuño
Publicación das cualificacións provisionais.