Letras Galegas

Esta semana recolleremos o cuestionario
elaborado pola comisión redactora do
Proxecto Lingüístico de Centro (PLC).
A súa finalidade é coñecermos o contexto
sociolingüístico do alumnado. Trátase
dunha equisa anónima. Cada pai e nai
pode cubrir un só cuestionario,
ata un
máximo de dous por familia.

Cursos e grupos

Consulta os contidos, criterios de
avaliación e sitema de cualificación
das materias, ámbitos e módulos

Sorteo dun ordenador
Notebook Lenovo
- Excursión fin de curso 4.º ESO -
Número premiado

Feira das Matemáticas

Alumnos de 3.º ESO coa profesora Covadonga Rodríguez-Moldes atenderon o stand do noso instituto na Feira da Matemáticas, celebrada este sábado na Coruña. Coa particiàción do público conseguiron realizar a 5.º interacción da alfombra de Sierpinski.

Fotos na galería
Díptico explicativo

A voz de Ferrolterra

Orgullosos de Javier Maceiras (1.º BAC.) pola súa gran actuación e levar o nome do instituto ata o primeiro posto na edición deste ano do Canta Ferrol. Parabéns tamén a Iria Regueiro que actuou como artista invitada.

1.º Premio e finalistas do Emprende Ferrolterra Xove, 2015

1.º Premio Emprende Xove da Asociación Jóvenes Empresarios (AJE)

de Ferrolterra na categoría de bacharelato ao proxecto empresarial
titulado Sensateca presentado polas alumnas
Inés DíazTania García e Natalia Fontán.

Asemade, quedou finalista o proxecto Traveling Objects
realizado por Javier Maceiras, Antón Sánchez e Álvaro Romaus.

Parabéns a todos os participantes e a Mara Meiriño
profesora de Economía e do Obradoiro de Iniciativas Emprendedoras.

Galería de imaxes

Duatlón escolar en Ares

Esta mañá o alumnado de 1º e 2º ESO participou, conxuntamente con outros centros educativos de Mugardos e Ares, na actividade deportiva de duatlón escolar polas rúas de Ares. Parabéns aos participantes e aos organizadores.

Proxecto 25 de abril

O boletín da biblioteca da Escola Secundária Alfredo dos Reis Silveira (ESARS) dá conta das actividades do Proxecto 25. Trátase dun programa de colaboración entre os departamentos historia dos dous centros para a abordaxe didáctica da historia contemporánea a partir da conmemoración do 25 de abril en Portugal.

Por segundo ano, o alumnado de 1º. BAC viaxou a Lisboa, concretamente ao concello do Seixal na marxe esquerda do río Tejo, e ademais de varios actos de convivencia puido realizar unha visita guiada ao Forte de Peniche, asistir ao concerto do grupo Buraka Som Sistema e ter a vivencia da cidade de Lisboa no día sinalado do 25 de abril.

Nesta ocasión, un profesor do departamento de lingua galega continuou a estancia en Portugal a cargo de fondos europeos incluídos nun programa de mobilidade Erasmus+. O plan de traballo incluíu a presenza en aulas de lingua e literatura portuguesa e varios encontros con intercambio de experiencias e estudo da posibilidade de establecer no noso instituto a lingua portuguesa como segunda lingua estranxeira.

Boletim BI-esARS

Imaxes na galería

25 de abril en Portugal (Viaxe de 1.º BAC)

O alumnado de 1.º BAC da modalidade de Humanidades e algúns de ciencias, está a pasar estes días no concello de Almada, localidade veciña de Lisboa, na marxe esquerda do río Tejo. A viaxe organizada polo departamento de Xeografía e Historia encádrase nun proxecto de irmanamento coa Escola Secundária Alfredo Silveira dos Reis (Torre da Marinha-Seixal). Entre as actividades previstas están o paseo pola capital lisboeta, unha visita ao penal do castelo de Peniche guiada polo histórico dirixente Álvaro Pato; e a asistencia a varios actos de celebración do 25 de abril.

Fotos na galería

Día do Libro

Camiño de Santiago (1.º BAC.)

O alumnado de 1.º BAC realizou onte o treito do Camiño de Santiago entre Triacastela e Sarria, por Samos.

Imaxes na galería