O Club de Lectura na Revista Galega do Ensino

Para coñecerdes a historia do club de lectura, non perdades a lectura deste emotivo artigo publicado en Eduga (Revista Galega do Ensino). Descubride quen é a Polgariña que ao longo dos últimos cinco anos foi deixando pequenas sementes de grandes iniciativas de animación á lectura no instituto.

Eduga (Revista Galega do Ensino), n.º 68 / xullo-decembro 2014

Sorteo da cesta de Nadal da cafetaría

Segundo as bases do sorteo, o agraciado coa cesta de Nadal foi o alumno Martín S. de 1.º ESO.

Moitas grazas aos rexentes da cafetaría, Yéssica e Luis, pola excelente xestión do local nestes primeiros meses.

Abrapalabra N.º 8

Cesta pro excursión fin de curso (4.º ESO)

As catro últimas cifras do número premiado no sorteo do cupón da ONCE do 17 de decembro de 2014 foron o 5697.

O agradaciado coa cesta da Nadal sorteada para recadar fondos para a viaxe de fin de curso dos alumnos de 4.º ESO  resultou ser a familia de Rubén González Rodriguez.

A entrega realizouse o pasado venres. Parabéns!!!

Final do Campionato de Polinomios

Logo de varias semanas de partidas durante case todos os recreos, o venres pasado celebrouse a esperada final do Campionato de Polinomios. O equipo TRAPECIO, formado por Martín Pérez (2.º Bac. e Martín Martán (1.º ESO), demostrou ser o mellor equipo dos 50 equipos participantes. O segundo clasificado foi o equipo Ǝ (existe) composto por Miguel Á Fernández (2.º Bac.) e Julián Fernández (1.º ESO). Tamén quedou en lugar destacado os equipo ÁLXEBRA de Almudena Vila (1.º Bac.) e Ariadna Regueiro (1.º ESO); PRISMA Bran Rodríguez (2.º Bac) e Jorge Morado (1.º ESO); BOLZANO de Verónica Gonzáles (2.º Bac.) e Uxía Fernández (1.º ESO); e ALFA de Carmen Samartín (2.º Bac.) e Icía Díaz (1.º ESO).

A directiva da ANPA entregou os trofeos e diplomas.

Ademais da gran participación con máis de cen alumnos implicados, o gran traballo de organización do departamento de Matemáticas, e a colaboración económica da ANPA, o mellor do campionato foi a convivencia entre o alumnado de distintos cursos e niveis. Parabéns a todos.

Exposición "Áreas Mariñas Protexidas"

Ao longo deste mes teremos connosco a exposición sobre as Áreas Mariñas Protexidas confeccionada polo CEIDA. A exposición foi cedida polo Concello de Mugardos. A biblioteca elaborou un cuestionario de busca de información.

Pulseiras solidarias no Día do Voluntariado (5 de decembro)

No Día Internacional do Voluntariado (5 de decembro), o alumnado de 1.º ESO participou na actividade impulsada pola Rede de Centros Escolares Solidarios (RCES). A primeira hora contactaron con outros centros da rede por videoconferencia e durante os recreos venderon as pulseiras confeccionadas por eles mesmos. Recadaron en total 82 euros que, logo de varias propostas analizadas na clase de Atención Educativa, se doarán a UNICEF.

#PulseiraSolidaria

FASE FINAL DO CAMPIONATO DE POLINOMIOS