Rúa do Cristo s/n
Tel. 981 472074

ies.mugardos@edu.xunta.es

AVISO PARA RECOLLER OS TÍTULOS
Todos os  antigos alumnos/as que remataron os estudos ESO e/ou Bacharelato no curso 2010-2011 ou anteriores poden pasar pola secretaría do instituto a recoller os seus títulos oficiais.

Persoal non docente

Pais/Nais

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 3 invitados conectados.

Produción propia

Aula virtual

Repositorio
ABALAR

Enquisa

Enquisa 2014
Grao de satisfacción
do alumnado

Reportaxe III Premio Estudo e Deporte

Documental con entrevistas para a entrega do III Premio Estudo e Deporte do ano 2014.

ESA LUZ

O pasado mércores día 25 gravouse "Esa luz" interpretada por alumnos de 1º ESO B. Esta canción, xa escoitada nos actos de fin de curso, foi composta por alumnos do IES de Guitiriz a partires de versos de Diaz Castro e usando a música de "Cups", na que os vasos son o acompañamento de percusión. Noraboa a Noelia, Noa Martínez, Lidia, Marta, Miriam, Inés, Noa Canido, Sergio, Carla, Iván, Diego e Félix polo excelente resultado.

Homenaxe a Xoán Carneiro

No derradeiro claustro do curso despedimos, por traslado voluntario de destino, ao profesor Xoán Carneiro. Para nós trátase dunha referencia indiscutible do IES de Mugardos no que impartiu docencia de xeografía e historia ao longo dos últimos 24 anos. Por iso, en nome de toda a comunidade educativa, queremos manifestar o noso recoñecemento e gratitude polo seu labor profesional e calidade humana.

A xeito de homenaxe reproducimos o discurso que como representante do profesorado pronunciou hai un ano no acto de celebración do 25.º aniversario do centro, e que colleitou moitos aplausos.

Grazas.

Bestiario Fantástico

Códice manuscrito polo alumnado de Cultura Clásica de 4.º ESO coa dirección da profesora Olga Cabalar. O orixinal fica exposto no vestíbulo do centro.

Participación na V Olimpíada Galega de Economía

O pasado día 18 de xuño tuvo lugar a V edición da Olimpíada Galega de Economía na Facultade de Administración de Empresas de Lugo. Participaron as alumnas de 2.º BAC: Cristina Reborido e Zoe Rivera.

Xornada de Emerxencia en Mugardos

Esta mañá, o campeiro da Pandoira foi escenario da Xornada de Emerxencia para todo o alumnado dos colexios e instituto de Mugardos. Participaron Policía Local, Garda Civil de Tráfico, helicótero da DGT, Axega, Protección Civil de Muxía, Bergondo e Mugardos e o GES de Mugardos.

III Premio Estudo e Deporte

Máis dun centenar de deportistas estudantes participaron nesta convocatoria do III Premio Estudo e Deporte. Trátase dunha iniciativa do IES de Mugardos en colaboración co Concello de Mugardos, o Concello de Ares, o Club do Mar de Mugardos, a SDC Galicia de Mugardos e a ANPA O Castro para premiaren os estudantes do centro que mellor se desenvolven nos aspectos social, deportivo e académico.

A grande cantidade de datos recompilados coa axuda indispensable de 25 adestradores e os seus clubs e entidades, requiriu dunha análise minuciosa. Foron precisas varias sesións de traballo para outorgar os gañadores e mencións especiais en cada unha das categorías. O Comité Avaliador quere salientar o mérito de cada un dos participantes e o compromiso das súas familias para organizarse e render nos estudos e na actividade física. Máis alá dos resultados, todos somos gañadores co voso exemplo.

Os recoñecidos co III Premio Estudo e Deporte-2014 nas tres categorías son os seguintes:

PRIMEIROS PREMIOS

Nome e apelidos

Deporte

Fátima Cancela González

Christian Rubianes Leyva

Lupa Pérez Ruiz

Pablo Rodríguez Vilaboa

Club de Golf Campomar

Cristina Reborido Gómez

Martín Pérez Sarmiento

Club Fútbol Numancia de Ares

Unha das decisións novidosas nesta convocatoria é a concesión dun Premio Especial pola súa traxectoria académico-deportiva ao longo da ESO aos alumnos:

PREMIO ESPECIAL

Sara Vázquez Rumbo

ESK Narón

Joao Pedro Moreira Dos Santos

Racing Club Ferrol

Ademais outorgáronse as seguintes mencións:

MENCIÓNS

Marcelo Couce Barbeito

Fútbol Numancia

Mención especial no concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos

Parabéns a Verónica, Carlos, Carmen e Sergio de 1.º BAC  que veñen de acadar unha meción especial no concurso Incubadora de Sondaxes e Experimentos organizado por SGAPEIO

A entrega dos premios e diplomas realizarase o vindeiro 20 de xuño en Santiago. Pero ademais o seu traballo baseado nunha análise sensorial de varias clases de pans foi seleccionado para representar a Galicia na Fase Nacional deste concurso.

Estamos moi orgullosos deste resultado. porque sabemos de todo o esforzo e dedicación investido neste proxecto no que ten moito que ver a profesora Covadondga e todo o departamento de Matemáticas.

Mención Especial:
Título: Introdución á análise sensorial. Estudo hedónico do pan no IES Mugardos
Autores: Verónica González Regueiro, Carlos Rodeiro Matriz, Carmen María Sanmartín Fero, Sergio Vila Plana
Titor: Covadonga Rodríguez-Moldes Rey

Foto La Voz de Galicia - Ferrol

Axenda

• No upcoming events available

Síguenos en. ..

Aula de matemáticas

Concursos:

TIC

Ligazóns a páxinas e portais con información útil sobre o uso responsable das redes sociais e as TIC.

yo_denuncio

Calendarios