PROBAS ACCESO A CICLOS FORMATIVOS 2015

Enviado por prof_mvr o Lun, 23/02/2015 - 09:25

No seguinte enlace pódese consultar a información relativa as Probas de Acceso a Ciclos Formativos

E no ficheiro adxunto figura o Calendario das mesmas

SOLICITUDE WEB: No seguinte enlace pode realizarse a solicitude via WEB (OLLO: Nalgúns casos é necesario validar a solicitude nun centro de inscrición, neste caso a aplicación xera dous exemplares, un para o centro e outro para o solicitante)

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2015/2016

Enviado por prof_mvr o Xov, 12/02/2015 - 06:35

Pódese consultar todo o relacionado con este proceso no seguinte enlace http://www.edu.xunta.es/web/node/14293

REUNIÓN INFORMATIVA FCT NO EXTRANXEIRO PARA ALUMNOS 1º ANO CICLOS SUPERIORES

Enviado por prof_mvr o Xov, 12/02/2015 - 06:16

CONVÓCASE A TÓDOLOS ALUMNOS DE 1º CURSO DE CICLOS FORMATIVOS DE GRAO SUPERIOR INTERESADOS NAS MOBILIDADES ERASMUS+ (PRÁCTICAS FCT NO ESTRANXEIRO)  PARA O VINDEIRO CURSO 2015/2016 A UNHA REUNIÓN INFORMATIVA O VENRES 13 DE FEBREIRO AS 11:00 HORAS NA AULA 20.

DIAS NON LECTIVOS

Enviado por prof_mvr o Lun, 27/10/2014 - 06:23

O Consello Escolar do centro aprobou na reunión celebrada o Xoves 23 o calendario de DIAS NON LECTIVOS a elixir polo centro.

Trátase do 3 de Novembro e do 4 de Maio.

Ademáis RECÓRDASE que o 31 de Outubro e o DIA DO ENSINO e NON hai clase.

BECAS REPSOL

Enviado por prof_mvr o Lun, 27/10/2014 - 06:04

O pasado 21 de Outubro foron entregadas as BECAS REPSOL, no auditorio da Refinería Repsol en A Coruña.

Das 9 Becas concedidas 3 foron para alumnos do noso centro. En concreto 2 para alumnos do Ciclos de Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma e 1 para o Ciclo de Administración de Sistemas Informáticos.

CALENDARIO EXAMES 1ª e 2ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 14-15

Enviado por prof_mvr o Xov, 09/10/2014 - 06:12

No ficheiro adxunto, pódense consultar as datas e horas dos exames da 1ª e 2ª avaliación dos Ciclos Formativos a Distancia de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas

HORARIOS CICLOS FORMATIVOS ADULTOS (Presencial e Distancia) CURSO 2014-15

Enviado por prof_mvr o Mar, 15/07/2014 - 13:19

Nos seguintes adxuntos pódense consultar os horarios para os grupos dos réximes de adultos nas modalidades presencial e a distancia.

O alumnado pode consultar os mesmos para evitar incompatibilidades horarias na súa matrícula modular.

CONSORCIO DEL IES FERNANDO WIRTZ CON LA FUNDACIÓN UNIVERSIDADE DA CORUÑA PARA TITULADOS DE F.P. GRADO SUPERIOR

Enviado por prof_mvr o Xov, 10/07/2014 - 06:33

Nos ficheiros adxuntos pódese consultar toda a información de

MOBILIDADE DE ESTUDANTES RECIÉN TITULADOS DE EDUCACIÓN SUPERIOR DA UNIVERSIDADE DA CORUÑA, ENSINANZAS ARTÍSTICAS E CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL

INTERESADOS  CONSULTAR E CONTACTAR CON :

María Varela Souto
Paseo de Ronda 47 - 2º andar
15011 A Coruña
Telf. 34 981 167000 ext. 1005

BOLSAS EUROPA FP- PROXECTO ACOREUROPA III

Enviado por prof_mvr o Xov, 10/07/2014 - 05:55

O Concello da Coruña convoca 50 bolsas para facer prácticas formativas durante nove meses en empresas europeas de Reino Unido, Irlanda, Francia, Austria e Italia.

Estas bolsas están destinadas a Técnicos de F.P. de todos os ciclos formativos de Grao Medio impartidos nos Institutos e CIFP públicos da cidade.

No seguinte adxunto pódese consultar a información completa

BECAS ERASMUS+ Listados

Enviado por prof_mvr o Xov, 10/07/2014 - 05:51

BECAS ERASMUS +

En la página web del OAPEE se ha publicado la Resolución de la Dirección del Organismo Autónomo Programas Educativos Europeos por la que se publican los listados de solicitudes aprobadas, rechazadas y no elegibles de Certificados de Consorcios de Movilidad de Educación Superior y la adjudicación inicial de subvenciones de las Acciones de Movilidad de las Instituciones de Educación Superior y Consorcios (Acción Clave 1) correspondientes a la Convocatoria de Propuestas del Programa Erasmus+ 2014.

Dicha documentación está accesible en el siguiente enlace:

De las 3 preinscripciones recibidas en el centro para la obtención de una de las becas para la realización de las prácticas en el extranjero, dos de las alumnas de Secretariado  han renunciado  voluntariamente. Un alumno del Ciclo Superior de Administración de Sistemas Informáticos en Red ha obtenido una de dichas becas con lo que realizará su período de prácticas en el extranjero de septiembre a diciembre de 2014, quedando 2 becas para el período de marzo a junio de 2015.