ADMISIÓN E MATRÍCULA NOS CICLOS DOS ALUMNOS DO CENTRO

Enviado por prof_mvr o Lun, 22/06/2015 - 12:55

Recórdase que todos os alumnos deben facer a solicitude de admisión e a matricula posterior ainda que xa foran alumnos do centro.

Os alumnos que só se teñan que matricular na FCT poden solicitar información adicional na conserxería do centro.

OFERTA EDUCATIVA FP CURSO 2015-16

Enviado por prof_mvr o Mér, 17/06/2015 - 03:24

Pode consultarse a Oferta Educativa de FP da Consellería para o curso 2015-16 no seguinte enlace http://www.edu.xunta.es/fp/oferta-fp

E no ficheiro adxunto, pódese consultar a oferta do noso centro

RECOMENDACIÓNS MATRÍCULA MODULAR CICLOS FORMATIVOS ADULTOS (Presencial e Distancia)

Enviado por prof_mvr o Mar, 16/06/2015 - 04:58

Nos seguintes ficheiros adxuntos, pódense consultar as recomendacións feitas polos Departamentos didácticos de Informática  e Administración para matricularse nos Ciclos Formativos de ADULTOS.

Ditas recomendacións fanse para que o alumno teña en conta que determinados módulos requiren ter coñecementos previos suficientes do contidos doutros módulos para acadar os resultados de aprendizaxe programados para o módulo no que se pretende matricular.

Tamén poden consultarse as recomendacións feitas pola Consellería no seguinte enlace Itinerarios formativos para cursar os ciclos formativos polo réxime de persoas adultas

ADMISIÓN CICLOS FORMATIVOS 2015-2016

Enviado por prof_mvr o Mar, 16/06/2015 - 04:48

Publicado o calendario de admisión a ciclos formativos para o vindeiro curso 2015-16

Pode verse no ficheiro adxunto e consultar máis información no seguinte enderezo

Prazos do proceso de admisión

SOLICITUDE WEB

Pódese facer a solicitude de admisión a través de internet na aplicación informática que se atopa no enderezo web http://www.edu.xunta.es/ciclosadmision. A instancia que xera a aplicación informática deberase imprimir e presentar, acompañada da documentación que se requira, en calquera centro educativo de Galicia con oferta de formación profesional sostida con fondos públicos. A solicitude enténdese como non válida sen o requisito de presentación nun centro, agás que na propia solicitude xerada pola aplicación informática se indique que é unha solicitude validada e que non precisa ser presentada nun centro educativo; neste caso a copia impresa conservarase como resgardo. CONSULTAR INSTRUCCIÓNS SOLICITUDE WEB

ENTREGA DE CUALIFICACIONS XUÑO 2015

Enviado por prof_mvr o Ven, 12/06/2015 - 04:00

No ficheiro adxunto pódense consultar as DATAS e HORAS de entrega das Cualificacións do mes de Xuño de 2015

Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro

Enviado por prof_mvr o Mar, 09/06/2015 - 10:59

Categoría 1º ciclo da ESO: 2º áccesit: David Carballo Rodríguez, IES Fernando Wirtz Suárez, A Coruña

Categoría 2º ciclo da ESO: 1º áccesit: Alex Barreiro Soto, IES Fernando Wirtz Suárez, A Coruña

Máis información en http://rosaliadecastro.org/xa-hai-ganadoras-do-iii-concurso-escolar-de-poesia/

BECAS FUNDACIÓN REPSOL 2015-16

Enviado por prof_mvr o Xov, 04/06/2015 - 14:23

Nos arquivos adxuntos pódese consultar a información relativa as BECAS da Fundación Repsol para o curso 2015-16 para alumnos de Formación Profesional.

Semifinalistas del Young Business Talents

Enviado por prof_mvr o Xov, 04/06/2015 - 07:44

Tres alumnos do centro foron semifinalistas del  Young Bussiness Talent

MATRICULAS DE HONRA 2º BACHARELATO CURSO 2014-15

Enviado por prof_mvr o Mar, 02/06/2015 - 11:31

Inés Gómez Otero, Alba Llamazares Rodríguez e Sabela Vega Eiras son as tres alumnas do centro que obtiveron Matricula de Honra neste curso.

Noraboa a todas.

CONCURSO "Explica Xeografía coas túas fotos"

Enviado por prof_mvr o Mér, 27/05/2015 - 07:53

Patricia Rajo gaña o concurso "Explica Xeografía coas túas fotos"

Patricia Rajo Vázquez, alumna de 3º da ESO, resultou ser unha das cinco finalistas da fase galega do concurso "Explica Xeografía coas túas fotos", que organiza a Asociación de Geógrafos Españoles.

A fotografía que Patricia presentou ao concurso retrataba o Monte de San Pedro e, no fondo, a Costa Ártabra. Acompañábase do texto que podedes ler a continuación:

"Esta foto do monte de San Pedro en A Coruña sacouse o día 3 de septembro de 2012.

Até mediados do XX, o monte facía parte da defensa da costa coruñesa. Pódense ver os canóns de 17 metros de longo e máis de 880 quilos.

Na actualidade é un dos lugares máis visitados da cidade, porque é un miradoiro privilexiado.

Foi inaugurado o 6 de xuño de 1999, con 78.339 metros cadrados de zonas axardinadas. Unha das partes máis aclamadas polos turistas é o ascensor mirador, desde o que se ofrece unha panorámica da costa coruñesa e da Torre de Hércules."

Xunto cos outros catro finalistas, Patricia pasará a competir na fase española. Boa sorte a todos.