blogue demaria.arce

3ª EVALUACIÓN

Debido a la suspensión de las clases presenciales en la 3ª evaluación:

• El alumnado de 2º, 3º y 4º de ESO realizará su trabajo principalmente a traves del Aula Virtual del IES Illa de Sarón.

Todas las dudas que surjan en relación a las tareas indicadas se plantearán en el chat de dudas, en los foros de las aulas virtuales o a través de la mensajería de dichas plataformas.

El alumnado dispone también de una dirección de correo electrónico para contactar con la profesora si a través de los medios anteriores no hubieran solucionado su duda.

Participa no concurso ALTAR DE MORTOS!

HORA DE LER 22-23

OUTUBRO, mes de LEDICIA COSTAS.

HORA DE LER 21-22

BIBLIOSARÓN 2020-2021

Chegamos ao mes de xuño tras un ano moi difícil no que todos e todas traballamos moito e aprendimos máis que nunca!

Comezamos en setembro achegándonos á nova normalidade: reorganizamos espazos, extremamos as medidas de hixiene e distanciamento sempre coas máscaras postas.. iso sí, debaixo delas,  o mellor dos nosos sorrisos xa que todos e todas estabamos ilusionados por reencontrarnos cos compañeiros e compañeiras despois de tantos meses...

Foron pasando as semanas e conseguimos certa estabilidade coa axuda de todos e todas, o que nos permitiu continuar coas actividades da Biblioteca, que podedes ver no seguinte vídeo:

Moitísimas grazas pola vosa colaboración! Vémonos no próximo curso!

Desexámosvos unhas BOAS VACACIÓNS desfrutando da lectura
e sempre con sentidiño!

#DIADOLIBRO21

Consulta no BLOG e no INSTAGRAM de BIBLIOSARÓN toda a información da conmemoración do DÍA DO LIBRO.

FELIZ DÍA DO LIBRO!

PRESENTACIÓN DO LIBRO "SI ME PIERDO, TÚ ME ENCUENTRAS", DE IRENE REGA JUL.

Mañá, venres 26 de xaneiro (ás 10:40 para 1º ESO e as 11:40 para 2º ESO), terá lugar na Biblioteca do IES Illa de Sarón a presentación do libro Si me pierdo, tú me encuentras, de Irene Rega Jul.

Nacida en enero de 1996, esta novel escritora, viveu sempre nun pequeno pobo da Mariña Lucense, en San Ciprián.

Creceu nun fogar repleto de libros e de lectores, que lle inculcaron esta afición dende moi pequena.

Dende nena gustoulle ler libros e crear historias a partires deles, para pouco a pouco pasar a inventar as súas propias historias.

Non foi ata os 16 cando comezou a escribilas, participando a partires dese momento en varias antoloxías tanto en verso como en prosa, en Diversidad Literaria e en ACEN, gañando diversos concursos a nivel rexional.

Actualmente está estudando o Grao de Educación Primaria na USC.

RESEÑAS DE LIBROS DE LECTURA JUVENIL.

En el blog MÁS QUE LENGUA del departamento de Lengua castellana puedes encontar las reseñas de los libros que los alumnos de 1º están leyendo, realizadas por ellos.