NOVAS

Samaín: Concurso de microrrelatos

EscribirArte na Mariña

Hoxe terá lugar no Salón Multiusos do Concello de Viveiro a inauguración da exposición EscribirArte na Mariña, da Microrrede A Mariña de Bibliotecas escolares.

Está composta por un total de 16 obras moi orixinais, con diferentes técnicas e un traballo colaborativo que agardamos que sexa do voso agrado. As obras que aí se presentan transpasan as paredes da sala de exposición. Grazas á linguaxe dos códigos QR, achegan o/a visitante a temáticas dispares traballadas nos proxectos dos distintos centros educativos.

A exposición estará aberta ao público no Salón Multiusos do Concello de Viveiro de 18h a 20h do 8 ao 11 de maio.

Máis información no Instagram da Biblioteca do IES Illa de Sarón e na páxina web do centro.

Esperámosvos!

Plan Proxecta: Donas de si

O alumnado de 3º PDC preparou unha exposición moi especial para celebrar o Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia.

Pásadevos a visitala!!!

Plan Proxecta: Donas de si

Dende a secretaria xeral da Igualdade, remitíronnos por servizo de mensaxería diverso material para o desenvolvemento do programa Donas de Sí. Con estes novos volumes ampliamos o Espazo Lila situado, de forma permanente,na entrada principal do noso instituto. Este material está á disposición de toda a comunidade educativa, incluídas as familias do noso alumnado.

Anímate a visitala!!!

CP Innova: Ler ciencia

Exposición realizada polo Equipo de Biblioteca para motivar ao noso alumnado e animalo a ler ciencia.

Plan Proxecta: Donas de si

Para celebrar o Día de Samaín e o Día das Escritoras, cada curso de ESO realizou un "Altar de Mortos" adicado a unha escritora galega. As elexidas foron Emilia Pardo Bazán, Xela Arias, Sofía Casanova, Emilia Pardo Bazán e María Mariño.

Para esta tarefa, adicáronse varias sesión de titoría a investigar sobre a autora escollida para realizar un altar personalizado.

Aquí vos deixamos os resultados.

Día de las escritoras

Publicamos algunas fotografías en conmemoración por el Dia de las escritoras (17 de Octubre).

Además de la exposición de fondos bibliográficos, el concurso de altar de mortos estará dedicado a escritoras gallegas fallecidas y el alumnado de 4º hará unas exposiciones en formato Pecha Kucha cuyas protagonistas serán mujeres escritoras de todos los tiempos.

Día Mundial da Poesía

O pasado 21 de Marzo celebramos o Día Mundial da Poesía con diversas actividades como a selección e exposición dos poemas favoritos do noso alumnado.

Ademais durante o tempo de lecer realizamos a audición e o recitado lírico na biblioteca!

Conmemoración do nacemento de Rosalía de Castro

O 23 de Febreiro conmemoramos o nacemento da escritora de Padrón, Rosalía de Castro cunha mostra da súa obra literaria. Ademáis o noso alumnado participou nun concurso de deseño de chapas relacionadas coa nosa escritora.

18 de outubro, Día das escritoras.

Hoxe aprendimos un pouco máis sobre escritoras xogando co Genially. Que ben o pasamos con parte do alumnado de 1º e de 3º.  Saben moitísimo!! Sorriso