Concurso de fotografía 2024

Concurso de fotografía

Coma cada ano o IES Illa de Sarón vai levar a cabo o seu concurso de fotografía, este ano adicado ás matemáticas que se esconden na arquitectura.

Está aberto a toda a comunidade educativa, anímate e participa!!!!

BASES:

Pode participar neste concurso toda a comunidade do centro IES Illa de Sarón.

Cada persoa participante poderá presentar un máximo de dúas fotografías que terá como temática: AS MATEMÁTICAS NA ARQUITECTURA.

 As fotografías terán un tamaño mínimo de 2000 KB, a relación entre os lados estará entre 4/3 e 16/9, e terán inserido o título, en galego, que o autor decida.

 Haberá tres categorías: A, alumnado de 1º e 2º de ESO; B, alumnado de 3º e 4º de ESO e C, resto da comunidade.

Prazo e procedemento de entrega dos traballos:

 O prazo de entrega dos traballos será entre os días 3 e 24 de maio .

 O procedemento para entregar os traballos será envialas á dirección de correo electrónico REBECARUBALCANCIO@edu.xunta.es .

 O asunto indicado no correo será: Fotografía – Nome e apelidos do autor/a e o curso ou posto.

Actividades relacionadas co concurso:

 Os traballos fotográficos entregados serán impresos e con eles realizarase unha exposición no centro.

 Organizarase unha votación na que participarán como xurado os membros do departamento de matemáticas e do departamento de educación plástica e visual.

 Haberá un premio dun vale de 20€ para a categoría A e outro para a categoría B. O premio para a categoría C será un diploma.

 O xurado poderá deixar deserto calquera dos premios se así o considera oportuno.

 O fallo do xurado darase a coñecer antes do venres 3 de xuño.

book | by Dr. Radut