CRITERIOS DE AVALIACIÓN

Criterios de avaliación

2º e 3º da E.S.O

En cada avaliación haberá al menos dous examenes con aas seguintes partes.

-Teoría 40% da nota. Constará de tres preguntas teóricas de un punto cada una mais unha audición de un punto: total. Catro puntos

-Práctica 40% da nota. Constará de tres preguntas de lenguaxe musical (2 puntos) e unha interpretación con instrumento o voz (2 puntos). Ver ficha de avaliación en Anexo I.

-Caderno do alumno 10%. O caderno sube un máximo de un punto na nota de cada parcial. O caderno debe estar completo, ordenado e sen faltas de ortografía.

-Actitude 10%. O comportamento do alumno e a realización diaria das tarefas poderá subir un máximo dun punto na nota da avaliación e baixar os que sean precisos. Cada positivo sube 0,1 e cada negativo baixa 0,1. Os positivos e negativos quedaran recollidos no caderno do profesor.

4º E.S.O.

Os alumnos de 4º basarán a sua calificación no traballo e esforzo diario na aula que quedará registrado no caderno do profesor. No caso daqueles alumnos que no acaden os obxectivos, someteranse a un examen nas condicions sinaladas no punto 7.3. para os alumnos de 2º e 3º.

Todos os criterios de cualificación serán entregados a  os alumnos e colgados no corcho da aula para o seu coñocemento público.