INFORMACIÓN ESO

INFORMACIÓN FP

RESERVA E ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Publicada a listaxe definitiva de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade o día 22-05-2024

NOVAS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Dada a situación na que nos atopamos actualmente, as actividades relacionadas coa orientación do alumnado e as familias que se víñan realizando no centro non se poderán levar a cabo neste momento, por isto, e co obxecto de que o alumnado e as súas familias poidan recibir información actualizada, desde o departamento de orientación publícase estes días un blog como forma de poñer a vosa disposición dita información.

Que podo atopar neste blog?

• Información académica e/ou profesional para os distintos niveis e etapas educativas do centro.
  • Recursos educativos para a autoorientación (cuestionarios de intereses, aptitudes.., videos para a orientación profesional...)
  • Noticias e recursos durante a cuarentena (noticias actualizadas sobre medidas que se vaian tomando no ámbito educativo,consellos e iniciativas de interés para afrontar a cuarentena…).

(Durante este tempo iremos completando e actualizando os contidos do mesmo.)

Podes acceder ao blog no seguinte enlace:

Para solicitar información ou consultar calquera dúbida tamén podes poñerte en contacto coa orientadora do centro no seguinte correo:

laurabcardin@gmail.com

Esperando vervos pronto: