INFORMACIÓN ESO

INFORMACIÓN BACHARELATO

INFORMACIÓN FP

RESERVA E ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Escolares, 1º ESO, 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO, 1º Bacharelato CCNS, 2º Bacharelato CCNS, Ed. física, 1º Bacharelato HHCS, Idioma estranxeiro, 2º Bacharelato HHCS

Ejercicios para 4º de la ESO

Semana del 16 al 20 de marzo:

Página 27 de la libreta, ejercicio 5

Página 28 de la libreta, ejercicio 4 (ya mandado), 5 y 6

Lectura del mito de Eco (libro página 54, libreta página 49 - preguntas-)

Nota: a principios de la semana del 23 al 27 pondré los ejercios corregidos

Semana del 23 al 27 de marzo:

Página 28 de la libreta, ejercicio 7 (la última palabra de la última frase es DABANT)

Página 32 de la libreta, ejercicio 2

Lectura del mito de Pigmalión (página 53 del libro)

Actividades de Primavera en Bioloxía

O alumnado de 1º de ESO e de 1º de bacharelato aproveitou os dias solleiros do mes de abril para realizar as súas prácticas de botánica. Este ano centráronse en dous temas concretos:

- Identificación de liques

- Uso de claves para determinación de plantas Cormofitas.

- Elaboración dun caderno de campo

Non tódolos anos nos resulta tan doado o noso xardín para este tipo de prácticas. Pero, nesta ocasión, traballouse ben a gusto. A nosa “oficina” foi o noso propio xardín. Sen saír dela traballouse  fluída e eficientemente. Compartimos link do álbum por se queredes baixar as fotos

Obradoiro de extensión de pestanas

O día 25 de abril no Taller nº 2 terá lugar a celebración dun "Obradoiro de Extensión de Pestanas" para o 1º Ciclo Medio de Estética e Beleza a cargo da relatora Raquel (DVR). O profesorado implicado pola actividade: Asunción Crespo, Beatriz Corbacho e Carla Mujico.

Éxito do MartesScience !!!!

Rotundo éxito da actividade na que o alumnado de 3º da ESO foi explicando durante a mañá do martes os traballos da materia de Bioloxía ao alumnado de outros cursos do Lamas de Abade.

Nalgún caso incluso outras clases chegaron ao intre da exposición dispostos a compartir experiencias e portando os seus propios traballos para facer intercambio de ideas e experiencias. Parabéns enormes pola iniciativa.

Pulsade na foto inferior para ver o álbum da actividade:

MARTESCIENCE

O alumnado de 3º da ESO ten a intención de presentar diante do resto de grupos da ESO os seus traballos desenvolvidos nas materias de Bioloxía e Física e Química.

A Actividade desenvolverase durante a mañá do martes día 2 de abril dende as 9:50 ata as 12:40.

Os grupos que pasarán pola presentación dos traballos no Salón de Actos e recibirán as explicacións dos autores dos traballos seguirán esta orde:

9.50-10.15: 1º ESO A

10.15-10-40: 1º ESO B

10.40-11:05: 2º ESO A

11:05-11:30: 2º ESO B

11:50- 12.15: 4º ESO A

12:15-12:40: 4º ESO B

A organización está a cargo do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Treat or trick

Durante esta noite tremeron os alicerces do Departamento de Inglés do Lamas de Abade, removéronse terras e pedras e pola mañanciña apareceron un montón de testemuños escritos e tartas

de ultratumba (aínda que seguro que para os de inglés e para os amantes do Halloween sería máis propio dicir "a lot of afterlife cakes")... Cal é a túa favorita??? Mira algúns detalles no ALBUM COMPARTIDO

XORNADAS DE ORIENTACIÓN LABORAL-FOL

Ao longo dunha semana pasaron polo centro economistas, reclutadores de recursos humanos, emprendedoras, docentes e sindicalistas que achegaron ao alumnado de ciclos formativos á realidade do mercado laboral e á problemática das profesións dos seus respectivos sectores.

No seguinte documento adxunto podes consultar toda a información sobre cada unha das charlas.

EXPOSICIÓN DÍA INTERNACIONAL DEL LIBRO A TRAVÉS DE LA LITERATURA UNIVERSAL

Exposición en pasillo biblioteca del 18 de abril al 20 de mayo