PROBAS LIBRES CICLOS LOE SANIDADE 2016

Nas primeiras semanas do mes de xuño (do 6 ao 17) celebraranse as probas libres de módulos de ciclos LOE de Sanidade, correspondentes ao ano 2016, neste instituto.

A xornada de acollemento, que é de obrigada asistencia, terá lugar o mércores 1 de xuño ás 12:00h no salón de actos do IES Lamas de Abade. É conxunta para a totalidade de ciclos LOE dos que se fan as probas libres neste centro.

Os ficheiros que se xuntan para cada ciclo conteñen os PDF da programación de cada un dos respectivos módulos así como un calendario que recolle as datas e horario de cada unha das probas e de ser o caso os equipos e características das vestimentas que cada alumno ou alumna debe traer para realizar a proba práctica.

Os ficheiros coa programación e o calendario co horario das probas estarán a disposición das persoas matriculadas nas probas libres, nos arquivos que se xuntan, no ordenador situado no vestíbulo de conserxería do instituto e na xefatura de estudos.

Títulos pendentes de recoller, xa pagados

Ver instruccións

Calendario do inicio do curso 2015-2016

Preme no ficheiro adxunto para visualizar o calendario

Benvidos

IES Lamas de Abade.

Departamento de FOL. PROGRAMACIÓNS PROBAS LIBRES 2015-16.

Programacións LIBRES LOE dos módulos de:

FORMACIÓN E ORIENTACIÓN LABORAL

EMPRESA E INICIATIVA EMPRENDEDORA

Tódolos ciclos formativos

RECUNCHO DE LECTURA

Invitámosvos a que aproveitedes os momentos de lecer para ler no voso novo recuncho de lectura.

CARTEL DESEÑADO POLO GRUPO DE 1º ESOB COORDINADO POLA SÚA PROFESORA DE EPV.

DEPARTAMENTO IMAXE PERSOAL. PROBAS LIBRES CICLOS LOE 2016. PROBAS LOGXE CICLO MEDIO DE ESTÉTICA

Se adxunta o calendario das probas libres  de cada un dos ciclos LOE do Departamento de Imaxe Persoal

As probas se desenvolverán entre os días 6 e 17 do mes de xuño.

A xornada de acollemento para todos os matriculados nas probas, terá lugar o día 1 de xuño, mércores, no salón de actos do IES Lamas de Abade.

Se xunta o calendario das probas dos módulos do Ciclo Medio de Estética LOXSE (a extinguir)

Programacións de módulos e calendario de exames das probas libres 2016 do CM de FARMACIA E PARAFARMACIA (Módulos de dpto. de sanidade)

Programacións de módulos e calendario de exames das probas libres 2016 do CM de EMERXENCIAS SANITARIAS