slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

INFORMACIÓN FP

RESERVA E ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Erasmus +: Viaxe a Lituania

Estudantes de 1º, 2º e 3º de ESO, acompañados por Ana Dapena e Lupe Rodríguez, están a disfrutar dun país bastante descoñecido para nós, Lituania. Grazas ao Programa Erasmus +, durante 9 intensos días visitan Vilna, Kaunas e Alytus, onde se mergullan na cultura lituana grazas á súa estancia en familias e ás interesantes clases no instituto Dzūkija School.

Unha viaxe chea de historia, arte, natureza, gastronomía, linguas diferentes, amizade e unha morea de emocións para nunca esquecer.

Brunch do 1º Premio de decoración de Nadal

Hoxe o alumnado de 2º FP Basica de peiteado e estética disfrutou do Primeiro premio gañado no concurso de decoración de Nadal 2023, que consistia nun “brunch” no CIFP COMPOSTELA con produtos naturais e frescos, elaborados e servidos polo alumnado da FP básica.

Agradecemos e aplaudimos a calidade tanto dos deliciosos e sanos produtos como da atención, servizo e bo trato do persoal docente, así como do seu alumnado.

Un pequeno pracer que disfrutamos moito!!

Día da saude

O día 7 de abril, domingo, celébrase o DÍA MUNDIAL DA SAÚDE, conmemorando a data da fundación da OMS (Organización Mundial da Saúde) na que se destaca a importancia do acceso a recursos básicos como a auga, aire limpo, ALIMENTACIÓN ADECUADA, vivenda digna, entorno laboral seguro e condicións ambientais saudables e a cobertura sanitaria universal, elemento clave no cumprimento dos obxectivos de desarrollo Sostible (ODS).

No IES Lamas de Abade traballamos no tema nos diferentes niveis educativos co lema deste ano:

A MIÑA SAÚDE, O MEU DEREITO!!

Utilizando varias dinámicas para concienciarnos e responsabilizarnos na saúde persoal e do planeta, en especial fixemos incidencia na importancia de alimentarse balanceadamente, evitando o consumo de alimentos e bebidas procesadas, asi como subliñamos a importancia da vida activa facendo exercicio.

Feira das profesións

O pasado día 4 de abril, os ciclos de Imaxe Persoal do noso centro participaron na feira das profesións de Brión, e a súa vistosa proposta saiu no telexornal da TVG.

Neste enlace podedes acceder á noticia.

1º Premio do Certame Literario Viaqua

O noso alumno Diego Martínez García de 3º ESO B ven de gañar o primeiro premio do Certame Literario de Viaqua, na categoría de 3º e 4º de ESO.

Moitos parabéns!!

Merenda para o 2º premio de Nadal

Onte, o alumnado do grupo de 2º ESO B por fin desfrutou da merecida merenda do segundo premio do concurso de decoración de Nadal.

Degustaron un rico chocolate con doces variados e compartiron risas e moi bos momentos.

Noraboa a todos!

Cata a cegas de "chuches"

En aras da contribución  á prevención dos trastornos de saúde derivados dunha incorrecta alimentación, como cada ano, o Dpto de Bioloxía e Xeoloxía trata o temas de Alimentación e Nutrición con carácter eminentemente práctico, coa idea de conseguir un maior calado e grao de compromiso coas análises de resultados dos traballos realizados e contribuír, deste modo, á modificación dos hábitos culturais adquiridos.

Este curso, o grupo de Alumnos de PDC de 3º ESO  realizaron o obradoiro de CATA A CEGAS DE CHUCHES cuns resultados case que inesperados. Dúas mostras foron as gañadoras: unhas gominolas de regaliz encarnada moi coñecidas por todos e, incriblemente, uns arándanos frescos. Resultaron empatadas para sabor e textura. O informe de resultados tivo que recoller que as primeiras, ademais de ser so caloría baleiras  de azucre, segundo a súa publicidade recoñece abertamente:

“puede tener efectos negativos sobre la actividad y la atención de los niños”

Para reflexionar, verdade?

Os arándanos, pola contra, son un alimento natural, moi agradable pola súa frescura e textura e aportan vitaminas, fibra e minerais.

A considerar, verdade?

Por outra banda, a celebración da cata coincidiu este curso coa estrea dos tan desexados novos tallos de laboratorio: con respaldo e estabilidade. Que felicidade!!!

E, por último, porque non dicilo? AQUÍ TAMÉN SE FALA GALEGO¡¡¡

Visita da empresa Zirkonzahn

O pasado luns, 4 de marzo, o alumnado do CS de Próteses dentais recibiu a visita de Gioia e Lorenzo, técnicos en Próteses dentais da empresa italiana Zirkonzahn, cuxo fundador, Enrico Steger, é o inventor do Zirkograph, sistema de fresado manual, para elaborar próteses de zirconio. O alumnado puido disfrutar dunha presentación dos cursos de formación postgrado que ofrece Zirkonzhan en Italia así como dunha mostra dos produtos elaborados e os materias empregados nas súas próteses. Finalmente amosáronos o laboratorio móbil de Prótese dental co que están a viaxar por Europa para poder dar a coñecer a súa empresa.

IES LAMAS 8 DE MARZO

Con motivo do 8 M propoñemos sensibilización , formación e acción pola Igualdade, Seguridade e Liberdade das nenas e mulleres de todo o planeta. Poñemos tamén en valor a mulleres de tódolos ámbitos da vida

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer