INFORMACIÓN ESO

INFORMACIÓN BACHARELATO

INFORMACIÓN FP

RESERVA E ADMISIÓN CURSO 2024-2025

Publicada a listaxe provisional de admisión

no taboleiro do IES Lamas de Abade

Erasmus 2023-2027

Erasmus +: Viaxe a Lituania

Estudantes de 1º, 2º e 3º de ESO, acompañados por Ana Dapena e Lupe Rodríguez, están a disfrutar dun país bastante descoñecido para nós, Lituania. Grazas ao Programa Erasmus +, durante 9 intensos días visitan Vilna, Kaunas e Alytus, onde se mergullan na cultura lituana grazas á súa estancia en familias e ás interesantes clases no instituto Dzūkija School.

Unha viaxe chea de historia, arte, natureza, gastronomía, linguas diferentes, amizade e unha morea de emocións para nunca esquecer.

ENTROIDO ERASMUS

O alumnado que participa en mobilidades Erasmus+,intercambiaron información sobre o Entroido galego e outras tradicións similares nos países de acollida. No rincón E+, podedes ver unha exposición sobre estas festividades carnavalescas en Lituania, Chequia e Rumanía.

Recoñecemento como centro Erasmus + acreditado!

O IES Lamas de Abade acaba de recibir a acreditación ERASMUS+ como centro seleccionado da Acción Clave 1 no ámbito de Educación Escolar (KA120-SCH), que estará vixente ata o ano 2027. Con isto recoñécese a traxectoria de calidade levada a cabo durante os anteriores proxectos Erasmus desenvolvidos no noso instituto e a aposta por seguir avanzando con novas metas.

O novo programa ten como obxectivo ser aínda máis inclusivo, accesible e sostible. A nova acreditación Erasmus garantirá subvencións para que o noso alumnado e profesorado poida seguir formándose en inclusión e diversidade, transformación dixital, medio ambiente, participación na vida democrática, compromiso cívico e humanístico. Ademais permitirá continuar actualizando as competencias lingüísticas e metodolóxicas e coñecendo outras formas de organización e xestión de centros educativos en Europa.

Sentímonos orgullosos de poder ofrecer estas accións ao noso alumando e profesorado, co convencemento de que aproveitarán estas oportunidades de internacionalización para desenvolver actividades de mobilidade de alta calidade, coa conseguinte mellora da nosa institución educativa.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer