Propostas

Igualdade e feminismo na biblioteca do IES Laxeiro

Celebra coa Biblioteca do IES Laxeiro o día 8 de marzo, Día da Muller Traballadora

Igualdade e Feminismo

O IES Laxeiro finalista no Parlamento xove

Un grupo de alumnos do IES Laxeiro formado por Fátima Mosteiro Meijide (2º BAC A), Marcos Vilas Rodríguez (2º BAC A), Lucía Riádigos González (2º BAC B), Roi Gallego Fernández (2º BAC A), María Calviño Rodríguez (2º BAC B), Yolanda Ogando Gordedo (1º BAC B) e coordinado polo profesor Manuel Igrexas, foi un dos oito equipos de toda Galicia clasificados para a fase final da liga de debate Parlamento xove, organizada pola Dirección Xeral da Xuventude e Voluntariado.

A fase final consistirá nunha liga de debate entre os oito equipos finalistas que terá lugar no Parlamento de Galicia o 24 de abril.

Literatura de tradición oral das terras de Sanabria

O venres 24 de abril ás 12,55 a Biblioteca do IES Laxeiro organiza unha seión de contacontos con José Luis Gutiérrez "Guti" que nos traerá unha selección de romances populares das terras de Sanabria.

Visita a exposición Da Terra de Lemos ao Reino de Galicia

O 18 de marzo un grupo de 26 alumnos de 2º BAC visitaron a exposición Da Terra de Lemos ao Reino de Galicia en Ourense.

Presentación de Unidos por el Flow

O martes 10 de marzo, ás 11,45 horas, no Salon de Actos do IES Laxeiro, Xaime López "Chispón" (ex-alumno do Laxeiro) presentará o proxecto Unidos por el Flow.

Literatura de tradición oral das terras de Sanabria

O venres 6 de febreiro ás 12,30 a Biblioteca do IES Laxeiro organiza unha seión de contacontos con José Luis Gutiérrez "Guti" que nos traerá unha selección de romances populares das terras de Sanabria.