Diver

Actividades de Diversificación Curricular

Celebramos o Día da Ciencia en Galego!

Día da Ciencia en Galego

Como hai políticos que cren que a nosa lingua non serve para ser científica, nos centros de ensino empeñámonos en demostrar que si. E resulta ben doado!

Un ano máis, no noso centro decidimos dar o protagonismo ao alumnado de Diversificación para que fosen eles e elas quen demostrase que a ciencia pode explicarse en galego, converténdose en profesorado por un día. E que ben o fixeron!

As experiencias xiraron arredor da luz e da óptica.

Ver Fotos

SUPERLAXEIRO

Super LaxeiroA última semana do curso  durante seis sesión de dúas horas, alumnos e alumnas de 3º e 4º PDC do noso instituto convertéronse en expertos monitores de consumo diante dos alumnos de 1º da ESO.

Despois de todo un curso de traballo e de asistir na Escola Galega de Consumo a unas sesión formativas sobre consumo e merchandising, na aula de 3º Diversificación montouse un improvisado supermercado ben abastecido e ben diseñado.

Neste super Superlaxeiro  grupos de 15 alumnos de 1º de Eso, baixo o maxisterio dos 19 alumnos de Diversificación, foron instruidos en etiquetado de productos  e incluso tiveron que simular unha compra muy real con diñeiro de verdade para demostrar que sabían  moverse polo difícil mundo das ofertas, promocións,etiquetase tiques. Os monitores estiveron fantásticos e os inquietos alumnos de 1ª da Eso deron un exemplo de saber estar. Felicidades a todos !!! (Galería de fotos)

A experiencia foi sen dúbida un punto de encontro diferente entre os alumnos. Unha maneira de facer consumidores responsables,  de aprender xogando e ademais, un xeito de intercambiar roles profesor-alumno que  fomenta a convivencia.

Este proxecto foi unha aprendizaxe integradora que esperamos  se repita mellorada nos seguintes anos.

Nesta ligazón podedes botar unha ollada ao noso super -> ligazón

Os equipos de 1ºESO B e 3ºESO B gañaron as finais de CIFRAS E LETRAS

O venres 25 de maio celebráronse as finais do concurso de Cifras e Letras que organizaron os departamentos de Matemáticas dos dous Institutos de Lalín, “Ramón Mª Aller” e “Laxeiro”. Houbo dúas finais, unha para 1º e 2º de ESO e outra para 3º e 4º de ESO.

Á final de 1º e 2º de ESO, que se celebrou no salón de actos do IES “Ramón Mª Aller”, chegaron os catro equipos gañadores das finais por cursos que se celebraron nos seus respectivos centros. Nela participaron os alumnos:

1º ESO IES “LAXEIRO: JACOBO JORGE HERMIDA / JUAN MANUEL PÉREZ PEDROUZO

1ºESO IES “RAMÓN Mª ALLER”: RUBÉN FERREIRO ARIAS / RUBÉN NOGUEIRA TABOADA

2º ESO IES “LAXEIRO:  XABIER GARCÍA ANDRADE / ADRIÁN OURO MIGUÉLEZ

2º  ESO “RAMÓN Mª ALLER”:  DANIEL CAGIDE RIVAS /  SANTIAGO BUJÁN FERREIRA

Á final de 3º e 4º de ESO, que se celebrou no salón de actos do IES “Laxeiro”, chegaron os catro equipos gañadores das finais por cursos que se celebraron nos seus respectivos centros. Nela participaron os alumnos e alumnas:

3º ESO IES “LAXEIRO:   BELÉN FERNÁNDEZ LÓPEZ  / NOELIA FERNÁNDEZ VÁZQUEZ

3º ESO “RAMÓN Mª ALLER”: GABRIEL VÁZQUEZ FREIJEIRO / BRAIS PARDO AREÁN

4º ESO IES “LAXEIRO:  MARCOS OTERO VÁZQUEZ/ JUAN CARLOS ORO VIDAL

4º  ESO “RAMÓN Mª ALLER”:  BRYAN TREJOS RESTREPO /  NICOLÁS VARELA GARCÍA

As finais estiveron moi competidas, na de 1º e 2º resolveuse na última rolda e na de 3º e 4º tivo que recurrirse a unha rolda adicional de cifras para resolver o empate entre o 2º e 3º clasifcado.

Gañaros as respectivas finais os alumnos de 1ºESO B do IES “Laxeiro”: JACOBO JORGE HERMIDA  e  JUAN MANUEL PÉREZ PEDROUZO e as alumnas de 3ºESO B do IES “Laxeiro”: BELÉN FERNÁNDEZ LÓPEZ  e  NOELIA FERNÁNDEZ VÁZQUEZ

Todos os alumnos participantes recibiron agasallos e camisetas deseñadas expresamente para esta final.

23 de abril: Día internacional do Libro

O día 23  de abril celebramos  o Día Internacional do Libro no Laxeiro.

Os monitores  de 3º y 4º Diversificación que se encargaron dos obradoiros coa axuda das profesoras Ester González y Sara Castro.

Concurso de carteis: "Un decreto contra o galego"

Os departamentos de Plástica e Normalización Lingüística convocaron un concurso de carteis para concienciar ao alumnado do centro sobre a negativa incidencia que ten o decreto de plurilingüismo no ensino.

Concurso Cifras e Letras 2010-11. Gañadores na fase de centro

Esta semana ven de celebrarse a fase final de centro do concurso Cifras e Letras, resultando a seguinte clasificación:

Viaxe a Galiciencia e actividades de Tecnópole

O pasado martes día 18 de novembro o alumnado de 4º de E.S.O. viaxou a Ourense para asistir e desfrutar coas actividades programadas no proxecto Galiciencia e outras preparadas grazas ao patrocinio do parque Tecnópole e a organización de Altega. A viaxe foi preparada polos departamentos de Física e Química e Tecnoloxía.

Viaxe a París do alumnado de Diversificación Curricular

Parte do alumnado de Diversificación Curricular viaxa dende o mércores 21 ata o domingo 25 de maio a París.

A actividade está organizada conxuntamente polos departamentos de Língua e Literatura Castelán e de Língua e Literatura Galega. As profesoras acompañantes serán Sara Castro e Ester González.