Localización

O IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez, está situado na zona deportiva e escolar a 1,5 Km. do casco urbano da Estrada, a carón dos outros dous institutos cos que conta a vila.

O recinto escolar está cercado e consta dun edificio principal con tres andares, ximnasio, dúas pistas deportivas exteriores, talleres de automoción, patio cuberto zona verde onde o alumnado pasa os recreos.

Neste centro impártense cursos de Ensinanza Secundaria Obligatoria (ESO), Bacharelato, Ciclos Formativos, Formación Profesional Básica, Ensinanzas de Adultos e dende o curso 2008/2009 impártense ensinanzas de idiomas, como Sección da Escola Oficial de Idiomas de Pontevedra.

IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez

• Rúa da Cultura s/n. 36680 A ESTRADA - PONTEVEDRA