Unha gran representación: Dormes?

A obra de Teatro Dormes? naceu no ano 2007 no centro do MGB con alumnos de 1º de Bacharelato. A representación iniciouse como unha actividade extraescolar, que a día de hoxe encontráse xa en concursos a nivel nacional.
Algúns participantes da obra colaboraron connosco neste apartado, contestándonos a algunha pregunta sobre a representación.

Argumento da obra:

Cando se sabe que a realidade é real e non é un soño? Cómo descubrimos que é de verdade se o que sucede no soño se todo parece real? Cal é a barreira que separa a realidade do imaxinario? Con estas preguntas e reflexións nace "Dormes?" A trama da obra, e a súa posta en escena é parte do éxito. Céntrase nun personaxe histórico como é Xesús, e exponse a posibilidade de que se desperte un día soñando que era Deus. A representación comeza cunha personaxe supostamente morta no escenario que resulta que non está morta, é dicir, que non sabemos di está morta, si está viva ou si está soñando...ou si todo eso non é verdade. Hai unha proxección de vídeo que vai captando os supostos soños dun personaxe central, que van aparecendo, onde se vai creando un posible personaxe, todo eso tan entramado, e sen expresión verbal, vai contando a historia. Coa axuda dunha selección musical moi interesante, e cunha posta en escena de percusión, entre outras cousas, conséguese chamar a atención do público e facer vibrar os sentidos.

ENTREVISTA A ALBA CHAO (maio 2009

P: É este o primeiro proxecto teatral no que participades?
Alba Chao:
Sí, é o primeiro, foi unha gran experiencia.

P: Algunha vez fostes capaces de imaxinar que estaríades enriba dun escenario representando unha obra tan fabulosa como esta?
Alba Chao:
Non, a verdade é que nin sequera cando empezamos os primeiros ensaios pensamos que ía chegar a ser o que foi finalmente.

P: Como conseguistes compaxinar os estudos con ensaios da obra?
Alba Chao:
Tivemos sorte de contar co instituto os martes polas tardes tralas clases... e como era o día que máis cansos estábamos non era moi difícil tomar o tempo para ensaiar en vez de estudar.

P: No voso estreo en xuño do ano pasado, contábades con encher o teatro?
Alba Chao:
Non a verdade é que foi unha sorpresa, tanto eso como todas as actuacións posteriores, xa que pensábamos que ía quedar como a obra que era nun principio, unha obra do instituto entre compañeiros.

P: Como foi a vosa experiencia na obra?
Alba Chao:
Realmente impresionante, é indiscriptible, de verdade, Non sei,  foi algo moi especial, e hai que vivilo para saber o que significa realmente, porque é moito máis do que se pode chegar a ver ou intentar entender.

P: Esperábades o éxito que obtivo a obra?
Alba Chao:
Non, como xa dixen antes... pensábamos que ía quedar no que nun principio era. Non esperábamos chegar ata aquí nin seguir este ano coa obra, xa que é o segundo que a representamos, pensábamos que ía ser unha representación máis e punto, e resulta que xa levamos un ano enteiro con uns cantos premios.

P:Sabemos que estades participando en varios concursos, loitando por diferentes premios. Cóntanos algo sobre eles.
Alba Chao:
Bueno pois do que máis che podo falar é do concurso a nivel nacionaldos premios Buero Vallejo, que é o que de verdade nos interesa. Estamos a piques de actuar, xa que fomos finalistas da parte autonómica, e estamos a piques de representala de novo para saber se imos realmente unha semana a Madrid a formar parte duns talleres. Viríanos a ver un xurado dende Madrid e os de Buero Vallejo por suposto, e esperamos ter sorte porque soamente haberá tres finalistas que poderán chegar a Madrid. Bueno e logo están as mencións especiais que imos intentar loitar todo o grupo por elas.

P: Despois de quedar finalista no concurso do Teatro do Miño de Galicia, contabades co veredicto do público en Goiáns?
Alba Chao:
Non, sinceramente non. Pensábamos que de últimos non íamos quedar, pero non contabamos tampouco con gañar. A verdade é que cando chegamos alí pensamos que era unha nova oportunidade de actuar e de divertirnos e nada máis, tomámolo como unha diversión, e non nos esperábamos o premio. O domingo, que foi dous días despois da actuación, chomounos un compañeiro e comunicounos que acabábamos de gañar e non o críamos, pensábamos que estaba de broma, ademáis era tarde para o veredicto, e non o creíamos, pero bueno, foi unha gran sorpresa, e realmente inesperado.

P: Contades con gañar en Madrid?
Alba Chao:
Bueno en Madrid, referiraste a Buer Vallejo, que é a primeira fase, que en Madrid xa fixo que non gañamos (risas). Pois sinceramente non quero decir nada, porque é moi difícil, é moi complicado porque é unha competición dos dezasete mellores de toda España.