Departamento de Inglés

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
LIBROS DE TEXTO
CURSO AUTOR TÍTULO EDITORIAL ANO I.S.B.N. LINGUA
INGLÉS 1º ESO: Burlington TEAMWORK, ESO1, Student’s Book Burlington Books. 978-9925-30-457-8 INGLÉS
INGLÉS 2º ESO: Burlington TEAMWORK, ESO2, Student’s Book Burlington Books. 978-9925-30-462-2 INGLÉS
INGLÉS 3º ESO: NETWORK 3º ESO, Student’s Book Burlington Books. 978-9925-30-327-4 INGLÉS
INGLÉS 4º ESO. NETWORK 4º ESO, Student’s Book Burlington Books. 978-9925-30-335-9 INGLÉS
INGLÉS 1º BACHARELATO: Future Prospects 1 Student’s Book ePk Macmillan Education 978-1380-09-849-8 INGLÉS
INGLÉS 2º BACHARELATO: Exam Prospects 2 Student’s Book ePk Macmillan Education 978-1035-13-002-3 INGLÉS

Our handmade books

Un curso máis, o alumnado de 2º ESO elaborou os seus propios libros de Inglés. Están na Biblioteca... Have a look!

Mini-Saga Contest II

O departamento de Inglés xa ten os gañadores do Mini-Sagas Contest II, son os seguintes:

Entrega de premios da II Mini Saga Contest

Hoxe, no 2º recreo, terá lugar na MeGaBiblio a entrega de premios da segunda edición da Mini-Saba Contest, organizada polo Departamento de Inglés.

Mostra de traballos

Mostra de traballos realizados polo alumnado de 2º ESO na materia de Inglés. Podedes visitala na Biblioteca.

Have a look!

Exposición Biblio.JPG

Minisagas

Co gallo da celebración do día do libro no centro, o departamento de inglés aproveitou a ocasión para facer entrega dos premios do concurso de Minisagas.

Noraboa aos gañadores e grazas a todos os participantes e ao xurado de profesores colaboradores dos outros departamentos.

Podes ler as historias gañadoras picando AQUI.

Minisagas Winners

I mini-saga COMPETITION

O departamento de inglés rétavos a escribir un microrrelato en exactamente 50 palabras. Tendes ata o 24 de marzo para deixar as vosas historias en conserxería baixo un pseudónimo que logo revelaremos en caso de quedardes finalistas. Collede un sobre en conserxería e deixade os vosos datos (nome, apelidos e curso) co pseudónimo escrito por fóra.

Os distintos premios repartiranse por categorías:

1. 1º/2º ESO

2. 3º/4º ESO

3. 1º/2º BACH.

Para máis información, preguntade ós vosos profes de inglés.

KEEP CALM & WRITE SOMETHING!

Cartel Mini-Sagas

Contos populares da tradición oral en inglés e galego

Hoxe os alumnos de 1º de Bacharelato e 4º da ESO tiveron o pracer de coñecer a Charo Pita, narradora galega profesional e escritora e a Sophie Heydel, actriz londinense afincada en Barcelona con ampla experiencia narrando historias por centros educativos da península. Foron invitadas polo departamento de inglés, en colaboración coa ANPA, para que nos animaran as primeiras sesións da mañá con contos populares da tradición oral en inglés e galego.

contacontos3.jpg

Exposición de traballos na Biblioteca

A partir de hoxe martes 31 de xaneiro teremos exposta na biblioteca do centro unha mostra de traballos de vocabulario de inglés feitos polos nosos alumnos de 2º de ESO baixo a supervisión da profesora Mª Angel Carballo.

IMG_20170131_135010728.jpg

Funny English Time

O alumnado de 2º de ESO elaborou na clase de Inglés unha serie de cadernos de vocabulario. Unha selección deles está exposta dende onte na nosa Biblioteca. Animádevos a visitala!

Inglés 2.jpg

"Our books"

"Our Books" é unha exposición de libros feitos polos alumn@s de 1º ESO, na que fan un percorrido polo vocabulario básico do curso, ilustrado con debuxos, fotos... Un traballo realizado na materia de inglés; pódese visitar na biblioteca do centro.