Visita do MGB á Feira do Moble da Estrada.

ndice.jpeg

Alumnado do noso centro correspondente aos cursos de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC realizarán unha visita o vindeiro martes, 23 de setembro, en horario de mañá e tarde, á nova edición da Feira do Moble da Estrada. Durante a mesma os alumnos/as asistirán a dúas charlas sobre “cooperativismo” e “atención ó cliente” e percorrerán parte da exposición. A actividade forma parte da programación do Departamento de Economía.

Grupos 2014-2015

Nas seguintes ligazóns figuran os grupos do actual curso 2014/2015. Non se aceptará ningún cambio agás erro na matrícula. Para calquera outra dúbida, acudir á Xefatura de Estudos.

- 1º Eso

- 2º Eso

- 3º Eso

- 4º Eso

- 1º Bacharelato

- 2º Bacharelato

Claustro ordinario

O vindeiro luns, día 15, haberá unha sesión ordinaria de inicio de curso do claustro de profesores do Centro.

Premio extraordinario de bacharelato

O día 9 de setembro terá lugar en Pontevedra o exame para o premio extraordinario de bacharelato do curso 2013/2014. Dúas alumnas do noso centro poderán presentarse ás probas por cumprir os requisitos, Ana Isabel Montouto López e Sofía Carballude López.

Sorte ás dúas.

Circular nº 1 do curso 2014/2015

Nesta ligazón teñen acceso á primeira circular do curso 2014/2015, coa información relativa ao comenzo de curso.

Claustro ordinario

O vindeiro luns, 8 de setembro, reunirase en sesión ordinaria o Claustro do Centro.

Comisión Coordinación Pedagóxica

O vindeiro luns 8 de setembro terá lugar unha reunión en sesión ordinaria da Comisión Pedagóxica de Centro.

Matrícula de setembro

As datas e horas da matrícula en setembro son as seguintes:

Xoves 4 de setembro

- 1º de bacharelato: de 9 a 11 horas.

- 2º de bacharelato: de 11 a 13 horas.

Venres 5 de setembro

- 1º e 2º ESO: de 9 a 11 horas.

- 3º ESO: de 11 a 12 horas.

- 4º ESO: de 12 a 13 horas.

Premios de excelencia

O día 1 de xullo entregáronse en Santiago os diplomas en recoñecemento aos estudantes cos mellores expedientes que ademais tiveron unha nota sobresaínte na Selectividade. Entre eles está Ana Isabel Montouto López alumna do MGB. Presentaron o acto autoridades das universidades galegas e representantes dos centros e dos alumnos. Todos eles recibiron agasallos e o aplauso do numeroso público presente, familiares, representantes dos centro de ensino e diversos medios de comunicación.

A Comunidade Educativa rexeita a supresión de prazas

O Claustro de profesores e toda a Comunidade Educativa rexeita a supresión de prazas no IES Manuel García Barros.

Máis información en La Voz de Galicia e en El Faro de Vigo.

As ANPAS locais a través de FESANPAS tamén apoian a nosa reivindicación. (Noticia no Faro de Vigo)

Unha aventura en Roma

A volta dos/as alumnos/as que foron de excursión a Roma retrasouse debido a unha folga de controladores. El Faro de Vigo deu conta do suceso.

ÉXITO DO BACHARELATO DE ARTES DO MGB

O alumno de 2º de bacharelato de Artes, Rubén Servide Carballo acadou a 2º mellor nota de cualificación nas probas de acceso ao grado superior de música no conservatorio Superior da Coruña. Destacar que é o primeiro alumno do recentemente creado bacharelato en presentarse as probas, conseguindo superalas con brillantez tendo en conta que non contou con estudios oficiais do conservatorio. Parabéns polo seu esforzo e dedicación  que facemos extensivos ao departamento de Música e ao bacharelato de Artes polos resultados acadados que se viron corroborados nas probas da selectividade cun 100% de aprobados nesta primeira promoción do Bacharelato musical.
Se desexades ter máis información premade aquí.

Calendario Escolar, curso 2014/15

ORDE do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Claustro extraordinario

Hoxe mércores, 2 de xullo, reúnese en sesión extraordinaria o Claustro deste centro.

Calendario de exames de setembro

Nos seguintes enlaces, podedes consultar o calendario de exames da proba estraordinaria de setembro, así como todo o referido a entrega de notas, revisión de exames e reclamacións.

Exames setembro 2014

Notas, revisións e reclamacións