Calendario de exames finais de pendentes: maio 2014

No arquivo adxunto podedes descargar o calendario de exames finais de pendentes que terán lugar no mes de maio. Para calquera dúbida, tedes que falar co Xefe do Departamento correspondente.

Calendario dos exames finais de pendentes

XINCANA "MGB" 2014

xincana.jpg

O vindeiro venres, 11 de marzo, terá lugar a “Xincana 2014” no noso centro. O alumnado participante deberá resolver unha batería de preguntas que foron confeccionadas polos diferentes departamentos. A actividade realizarase nas dúas últimas sesións da data indicada en distintos espazos do instituto: biblioteca, aulas de informática, ximnasio, tecnoloxía, ... Os equipos gañadores recibirán premios en tarxetas regalo da ACOE ( Asociación de Comerciantes da Estrada).

O equipo Afar do concurso Euroscola presenta o seu primeiro libro dixital

O equipo Afar, participante no concurso Euroscola, non para! Agora acaban de publicar o seu primeiro libro dixital na plataforma Calameo. Botádelle unha ollada a continuación:

.

Claustro

O xoves 10 de abril terán lugar no centro dúas reunións extraordinarias do claustro de profesores do instituto.

Charla Selectividade 2014 para 2º BAC

O VENRES 25 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida polo profesor Augusto Otero, ás10:45 horas en Usos Múltiples (3ª e 4º horas), sobre “SELECTIVIDADE 2014: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

Para máis información sobre os contidos a tratar, premer en ler mais.

Admisión de alumnado 2014-2015

Todo o alumnado que fixo a solicitude de admisión dentro do prazo establecido está admitido no centro para o curso 2014-2015.

Recórdase que o alumnado deberá facer igualmente a matrícula dentro do prazo estipulado e no calendario que se publicará a finais deste curso.  Na última semana de xuño, recolleráse previamente o sobre de matrícula na conserxería no que estará a documentación explicativa de cando e como realizar o trámite.

ÁFRICA NO IES MANUEL GARCÍA BARROS.

images.jpeg

O vindeiro venres, 11 de abril, dentro das actividades programadas para o presente curso 2013/14, a profesora Magaly Barreiro ofrecerá unha charla informativa sobre África que acompañará con fotografías e vídeos das súas viaxes a este continente. Vai dirixida ao alumnado de 1º da ESO e terá lugar entre as 08:45 e as 10:25 na sala de usos múltiples.

A iniciativa dos Afar para o concurso Euroscola na prensa local

Elfaro.jpg

Hoxe, xoves 3, a O Faro de Vigo e La Voz de Galicia fanse eco da iniciativa "Exprésate. A Europa que queres" para o concurso Euroscola do equipo Afar, de 4º ESO C.

Comisión Coordinación Pedagóxica

O martes 1 de abril tivo lugar no Centro unha reunión da Comisión de Coordinación Pedagóxica.

Dives Gallaecia, un exemplo de traballo colaborativo

O pasado venres 21 de marzo, no Palacio de Congresos de Santiago de Compostela, no marco das xornadas escol@tic 2014 organizadas polo CAFI, os profesores do MGB Marisa Otero e Álvaro P. Vilariño presentaron o traballo desenvolvido no proxecto Dives Gallaecia, no que tamén participou o profesor Miguel Bugallo, e que podedes ver nesta presentación en Prezi.

Novo éxito de público na Jam Session

Alumnos/as do IES MANUEL GARCÍA BARROS  do curso de 2º de BACH de artes escénicas e musicais dirixidos polo seu profesor Miguel Carbajal actuaron ante un público que, novamente, abarrotaba o café “A Farola”. A actuación tivo lugar o pasado venres, 29 de marzo, e está a supoñer unha boa maneira de por en práctica os coñecementos adquiridos nas aulas diante do público. Parabéns aos alumnos/as polo seu esforzo e ben facer.
Se desexas máis información prema aquí.

SAÍDA CULTURAL A PONTEVEDRA

bellas artes.jpeg

O vindeiro venres, 25 de abril, o alumnado do Bacharelato de Artes realizará unha visita a cidade do Lérez visitando a Facultade de Belas Artes e o Garaxe Hermético. A actividade, organizada polo departamento de plástica, desenvolverase en horario de 08:45 a 14:25. Os alumnos/as asistentes estarán acompañados polos profesores do centro, Mariano Casas e Xoán Xosé Pérez.

Exprésate: A Europa que quero ou a Europa que non quero. Photocall Euroscola 2014.

images (1).jpg

O xoves 27 e o luns 31 de marzo, o equipo Afar, participante no concurso Euroscola 2014, organizará un photocall para que todos os que queirades podades expresarvos respecto ao que queremos ou non queremos para Europa. O 25 de maio celébranse as eleccións ao Parlamento Europeo e poucos poderán ou quererán expresarse nas urnas... Podedes facelo dende o MGB, axudando aos Afar. Aproveitamos para invitarvos a todos a ver o noso blog (aínda en construcción), ao que podedes acceder dende esta web.

Viaxe de 4º ESO á Costa Dourada

Xa está publicado na web de Actividades do MGB o programa da viaxe á Costa Dourada. Na excursión participarán 36 alumnos/as e desenvolverase dende o luns 7 ata o domingo 13 do vindeiro mes de abril. Na viaxe visitarán Zaragoza, Barcelona, Tarragona e Logroño. Estarán acompañados polos profesores do centro, Mary Villar e Miguel Bugallo.
Para máis información da viaxe prema aquí.

Festival de teatro grecolatino de Lugo 2014

O vindeiro luns día 24 de marzo, un grupo de 32 alumn@s de 4º ESO e 2º de bacharelato acudirán ao festival de teatro Greco-Latino de Lugo, organizado por SEECGalicia, que se celebrará no Auditorio "Gustavo Freire".  As representacións deste ano serán a traxedia "Hipsipila" de Eurípides e da comedia"Aulularia" de Plauto.

* Fotografía de Miguel Bugallo