Asemblea Xeral da Anpa

Nesta ligazón accédese á información sobre a Asemblea Xeral da ANPA.

Calendario de exames de materias pendentes: ESO e Bacharelato

Nos enlaces podedes consultar os calendarios de exames para a recuperación de materias pendentes, tanto para a ESO como para o Bacharelato. Lembrade que todo o referido a traballos e exames de pendentes corresponde aos respectivos xefes de departamento. Dirixídevos a eles para calquera dúbida.

Bacharelato

Circular nº 3

Premendo nesta ligazón accédese ao contido da terceira circular do presente curso 2014/2015.

XA PODEDES VER A REVISTA PREBE#3 DIXITAL

Xa está publicado e colgado o número 3 da revista gráfica PREBE, con traballos dos alumnos de bac. de artes (e dalgúns outros) recopilados durante o curso pasado, 2013 2014.

O número contén, ademáis, un suplemento especial, DOLCE FAR NIENTE, adicado a excursión a Roma do curso pasado, que como sabedes foi toda unha odisea.

Con prólogo de Lucía Tilve e portada de Ariadna Silva (a revista impresa ten portada de Isaac Rivadulla), aquí tedes a versión dixital, de cen páxinas.

PREME NA PORTADA PARA LEER A REVISTA...

Podedes facervos cun exemplar da edición impresa apuntándovos na sala de profesores, reservando un exemplar, xa que vaise facer tiraxe limitado baixo demanda

Saída aos Picos de Europa

picos.jpeg

Alumnos/as do IES Manuel García Barros correspondentes aos cursos de 3º ESO e 2º de BAC realizarán unha excursión aos Picos de Europa onde realizarán, entre outras, as seguintes actividades: ruta polo río Cares, Fonte De con subida ao teleférico e visita as covas de Tito Bustillo. A actividade, organizada polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia, terá lugar entre o xoves 9 e o domingo 12 de outubro. Os alumnos/as estarán acompañados polas profesoras: Esther Sánchez, Magaly Barreiro e Beatriz Mera.

Reunión de pais/nais cos titores/as e a dirección do centro

Lémbrase que o vindeiro martes 7 de outubro terán lugar, no salón de usos múltiples,as distintas reunións cos pais/nais de alumnado do centro ca dirección e os/as titores/as. O calendario é o seguinte:1º ESO ás 19:00 h., 2º ESO ás 19:15 h., 3º ESO ás 19:30 h., 4º ESO ás 19:45 h., 1º e 2º de Bacharelato ás 20:00 h.

Avaliacións Iniciais

As avaliacións iniciais da ESO terán lugar o mércores 8 de outubro para 3º e 4º, o martes 14 de outubro para 2º e o martes 21 de outubro para 1º .

Consello Escolar

O vindeiro martes 7 de outubro ás 18:15 horas, reuniráse en sesión ordinaria o Consello Escolar do centro.

Probas de Acceso a Universidade

Na convocatoria de setembro das probas de acceso a Universidade o alumnado do noso centro acadou o 100% de aprobados. Parabéns a toda a comunidade educativa.

Charla de Fran Bueno no IES Manuel García Barros.

thumb_190_franbueno2.jpg

O xoves, 9 de outubro, en horario de 10:45 a 11:35 horas,  o debuxante de cómic, Fran Bueno, gañador do último premio “Castelao” ofrecerá unha charla no noso centro aos alumnos/as do Bacharelato de Artes (1º e 2º) e os alumnos/as de plástica de 4º ESO. O acto, organizado polo Departamento de Plástica, terá lugar na aula de usos múltiples do centro.

Circular nº 2 do curso 2014/2015

Nesta ligazón teñen acceso á segunda circular do curso 2014/2015.

Premio extraordinario da ESO

Tres alumnos do centro:

• Ferreiro García, Adrián
  • González Barreira, Cristina
  • Vázquez Carballo, Lucía

vanse presentar as probas para o premio extraordinario da ESO correspondente á convocatoria de 2014 na modalidade de rendemento académico, pois reúnen as condicións requeridas.

Boa sorte a tod@s.

Visita do MGB á Feira do Moble da Estrada.

ndice.jpeg

Alumnado do noso centro correspondente aos cursos de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC realizarán unha visita o vindeiro martes, 23 de setembro, en horario de mañá e tarde, á nova edición da Feira do Moble da Estrada. Durante a mesma os alumnos/as asistirán a dúas charlas sobre “cooperativismo” e “atención ó cliente” e percorrerán parte da exposición. A actividade forma parte da programación do Departamento de Economía.

Grupos 2014-2015

Nas seguintes ligazóns figuran os grupos do actual curso 2014/2015. Non se aceptará ningún cambio agás erro na matrícula. Para calquera outra dúbida, acudir á Xefatura de Estudos.

- 1º Eso

- 2º Eso

- 3º Eso

- 4º Eso

- 1º Bacharelato

- 2º Bacharelato

Claustro ordinario

O vindeiro luns, día 15, haberá unha sesión ordinaria de inicio de curso do claustro de profesores do Centro.