A Comunidade Educativa rexeita a supresión de prazas

O Claustro de profesores e toda a Comunidade Educativa rexeita a supresión de prazas no IES Manuel García Barros.

Máis información en La Voz de Galicia e en El Faro de Vigo.

As ANPAS locais a través de FESANPAS tamén apoian a nosa reivindicación. (Noticia no Faro de Vigo)

Calendario de exames de setembro

Nos seguintes enlaces, podedes consultar o calendario de exames da proba estraordinaria de setembro, así como todo o referido a entrega de notas, revisión de exames e reclamacións.

Exames setembro 2014

Notas, revisións e reclamacións

Libros de texto 2014-2015

Neste arquivo figuran os libros de texto correspondentes ao vindeiro curso 2014-2015.

Axudas para os libros de texto para o curso 2014-2015

Neste arquivo hai un resumo das instrucións sobre as axudas para libros de texto para o curso 2014-2015. A información completa está na Orde do 28 de maio de 2014.

Premios de excelencia

O día 1 de xullo entregáronse en Santiago os diplomas en recoñecemento aos estudantes cos mellores expedientes que ademais tiveron unha nota sobresaínte na Selectividade. Entre eles está Ana Isabel Montouto López alumna do MGB. Presentaron o acto autoridades das universidades galegas e representantes dos centros e dos alumnos. Todos eles recibiron agasallos e o aplauso do numeroso público presente, familiares, representantes dos centro de ensino e diversos medios de comunicación.

Unha aventura en Roma

A volta dos/as alumnos/as que foron de excursión a Roma retrasouse debido a unha folga de controladores. El Faro de Vigo deu conta do suceso.

ÉXITO DO BACHARELATO DE ARTES DO MGB

O alumno de 2º de bacharelato de Artes, Rubén Servide Carballo acadou a 2º mellor nota de cualificación nas probas de acceso ao grado superior de música no conservatorio Superior da Coruña. Destacar que é o primeiro alumno do recentemente creado bacharelato en presentarse as probas, conseguindo superalas con brillantez tendo en conta que non contou con estudios oficiais do conservatorio. Parabéns polo seu esforzo e dedicación  que facemos extensivos ao departamento de Música e ao bacharelato de Artes polos resultados acadados que se viron corroborados nas probas da selectividade cun 100% de aprobados nesta primeira promoción do Bacharelato musical.
Se desexades ter máis información premade aquí.

Calendario Escolar, curso 2014/15

ORDE do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Claustro extraordinario

Hoxe mércores, 2 de xullo, reúnese en sesión extraordinaria o Claustro deste centro.

MENCIÓN ESPECIAL PARA A CURTA “TE PILLÉ”.

te pillé.jpg

No Festival Internacional de Cinema Jove de Valencia a curta “Te Pillé” dirixida polo alumno de 2º do bacharelato de artes Abel Carbajal obtivo a “mención especial do xurado á mellor produción”. Parabéns polo éxito acadado.

Resultados da avaliación ordinaria

Neste arquivo están os resultados da avaliación ordinaria do presente curso 2013-2014.

Comisión de Convivencia

O vindeiro 30 de xuño haberá unha reunión da Comisión de Convivencia do Centro.

Consello escolar

O vindeiro 30 de xuño reunirase en sesión ordinaria o Consello Escolar do Centro.

Claustro ordinario

O vindeiro 25 de xuño reunirase en sesión ordinaria o Claustro de profesores deste Centro.

FIN DE CURSO

O vindeiro xoves, 19 de xuño, a actividade docente normal sufrirá modificacións por mor da celebración do fin de curso 2013-2014. Entre outras desenvolveranse as seguintes actividades: proxección da curtametraxe “Te pillé”, simultáneas de xadrez, finais de fútbol-sala e tenis de mesa e, para rematar, actuacións musicais. Agardamos que teñades todos/as unha boa xornada de goce e convivencia neste final de curso.