Calendario de matrícula ordinaria para o curso 2015/16

Pulsando aquí pódese acceder ao calendario provisional de matrícula proposto para o curso 2015/16. Só se poderá matricular  neste prazo o alumnado que aprobase todas as materias en xuño. O resto farao nas datas que se propoñan en setembro.

Información sobre os libros de texto para o curso 2015/2016

No curso 2015/2016, só se poderá solicitar a axuda económica para a adquisición dos libros de texto (cheque-libros ou vale-libros) para o alumnado que se matricule en 1º ou 3º da ESO (Pulse aquí para obter información sobre esta convocatoria).

A novidade este ano é que, para o alumnado que se matricule en 2º e 4º da ESO, os libros deberán solicitarse antes do 30 de xuño dun fondo solidario de libros que xestionarán os centros.Nesta circular detállanse as instrucións sobre esta cuestión. Pregamos que a lean con moita atención.

Currículo Lomce 2015-2016

DECRETO 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.

Resultados Avaliación Ordinaria curso 2014/2015

Premendo aquí accederán aos resultados da avaliación ordinaria do curso 2014-2015.

Comisión de Convivencia

O martes, día 30 de xuño, haberá unha reunión, en sesión ordinaria, da Comisión de Convivencia do Centro.

Consello Escolar

O vindeiro martes, 30 de xuño, haberá unha reunión, en sesión ordinaria, do Consello Escolar do Centro.

Claustro ordinario

O vindeiro luns 29 de xuño haberá unha reunión, en sesión ordinaria, do Claustro de profesores do Centro.

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O vindeiro luns 29 de xuño haberá unha reunión, en sesión ordinaria, da Comisión de Coordinación Pedagóxica do Centro.

A prensa recolle o excelente resultado na selectividade de Martín Mato Búa

O Faro de Vigo recolle hoxe na súa edición impresa os excelentes resultados na selectividade de Martín Mato Búa, que acadou a máxima nota da comarca Deza-Tabeirós. Por outra banda, tamén  resalta que o noso centro foi o único cun 100% de aprobados. Parabéns a todos e todas.

!

Proba de Acceso á Universidade

Na convocatoria de xuño da proba de acceso a Universidade, o alumnado do noso centro acadou o 100% de aptos. A media galega foi do 91,83%.

Parabéns a toda a comunidade educativa.

Apertura centro no verán

O Centro permanecerá aberto todos os días coa atención ao público de 10 a 13 horas.

Cordeles de la escalera

Os autores da composición que se ve na foto son os alumnos de 1º Bacharelato que a continuación se relacionana: Adrián Rey Quintás, Alba Montouto Torres, Lucía Gañete Vidal e Uxía López López.

Pero a tu lado (Despedida 2014/15)

Presentamos hoxe un dos vídeos do acto de despedida 2014/15. Os alumnos de 1º e 2º de Bacharelato interpretan "Pero a tu lado", baixo a Dirección musical de María Varela.

Podedes ver todos os vídeos nesta lista de reprodución.

A web do MGB supera o millón de visitas!

Captura de pantalla 2015-06-18 08.59.03.png

A nosa páxina web superou onte o umbral do millón de visitas (á hora de redactar esta liñas o contador marca 1.001.386).

Este feito recóllese hoxe na edición do Faro de Vigo, que podedes ler picando nesta ligazón.

Prestamo de libros para o verán na MeGaBiblioteca

leer-libros.jpg

O xoves 18 empeza o préstamo especial de libros para o verán. Ven a biblioteca e leva os libros para ir a praia e a piscina.

Boas vacacións lectoras!

Imaxe: zonachampions.es