Circular nº 5 - Fin de Curso 2015-2016

Circular nº 5 referida ao calendario de fin de curso 2015/2016.

Axudas para adquirir libros de texto, axudas para material escolar e solicitudes de libros do fondo solidario para o curso 2016/2017

ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

¡Ollo ao prazo! (ata o 23 de xuño)

Depósito de título de Bacharelato e Matrícula para as PAU

O alumnado que remate 2º de Bacharelato na convocatoria ordinaria terá que facer obrigatoriamente o depósito do título de Bacharelato para obtelo de maneira oficial.

Ademáis o alumado que queira ir ás PAU deberá formalizar a matrícula no centro.

Premendo neste enlace accédese aos requisitos necesarios e as datas propostas para facer ámbalas dúas cousas.

Entrega de notas, revisións e reclamacións para alumnado de 2º de Bacharelato

Premendo neste enlace terase acceso ao calendario previsto de entrega de notas, revisións e reclamacións ás cualificacións correspondentes á convocatoria ordinaria deste curso académico.

Correlingua 2016

Mañá martes 31 de maio o alumnado de 1° de ESO participará no Correlingua. A actividade consistirá nun pequeno percorrido reivindicativo en defensa do galego polas rúas da vila, xunto con alumnado doutros centros educativos da comarca.

Premiad@s no concurso "Serán das Letras"

A Asociación Cultural San Campio de S. Miguel de Sarandón (Vedra) convocou o concurso "Serán das Letras" no que varios membros da nosa comunidade educativa resultaron premiad@s:

- Na categoría 10-12 anos obtivo un premio compartido Hugo Iglesias González, de 1º ESO C, con "O mellor día da miña vida".

- Na de 13-17 anos resultou gañadora Ainhoa Vivel Couso de 4º ESO A con "Tan azul coma o mar só é o galego".

- Finalmente, na categoría de adultos, Marisa Otero con "Dicere".

Moitísimas felicidades a tod@s!

Vídeo día das Letras Galegas 2016

O seguinte vídeo, con poemas de Manuel María, foi elaborado de forma conxunta polos 3 IES da Estrada.

Devolución dos libros da MeGaBiblioteca

"Mesa de traballo informativa"

Hoxe venres 27 de maio, de 13:35 a 14:25, terá lugar na Sala de Usos Múltiples do centro unha "Mesa de traballo informativa" para o alumnado de 1º de Bacharelato. Falarase fundamentalmente das diversas perspectivas profesionais en diversas áreas de traballo.

Actuación musical no CEIP Os Tilos

Mañá venres 27 de maio o alumnado da materia de Música de 4° de ESO e 2° de Bacharelato realizará unha actuación musical no CEIP  Os Tilos, no concello de Teo.

Acto de Despedida de 2º de Bacharelato

Mañá mércores 25 de maio ás 19:00 horas terá lugar no Teatro Principal da Estrada o Acto de Despedida do alumnado de 2º de Bacharelato. Moitas felicidades a tod@s!

"A Pensadora"

aaaa.jpg

O alumnado da materia de "Volume" de 1º de Bacharelato de Artes vén de instalar no 2º andar do centro unha escultura inspirada no Pensador de Auguste Rodin. Trátase dunha figura feminina, feita na súa maior parte con materiais de reciclaxe e cuberta con varias capas encoladas de papeis de libros de texto. Foi construída por pezas no taller de Volume e logo foi ensamblada in situ. A escala lineal aproximada é de 2:1.

Saída ao río Ulla

ndice.jpeg

O martes 24 de maio o alumnado de 4º de ESO de Bioloxía e Xeoloxía visitará distintas localizacións no río Ulla co fin de realizar un vídeo sobre a etioloxía do salmón e a relación co medio. Trátase dunha actividade enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus+ da Unión Europea.

Estarán acompañados pol@s profesor@s Magaly Barreiro e Suso Iglesias.

Visita do alumnado de 1º de ESO ao Museo de Historia Natural da USC

museo-con-logo-reducida.jpg

O vindeiro venres 20 de maio o alumnado de 1º de ESO visitará o Museo de Historia Natural da Universidade de Santiago de Compostela e fará un estudo de árbores no parque que rodea o museo. Estarán acompañados pol@s profesor@s Loly Castro, Mª José Parcero, Regina Puente e Ramón Aller.

Parámetros de ponderación materias específicas PAU

ORDE do 28 de abril de 2016 pola que se nomean membros da CIUG e se publican os parámetros de ponderación das materias da fase específica da proba de acceso á Universidade.