Datas da matrícula extraordinaria de Setembro para o curso 2015-2016

Premendo aquí accédese ao calendario de matrícula proposto para a convocatoria extraordinaria de setembro para o curso 2015-2016.

Teñan en conta que o tempo entre a entrega de notas e a matrícula e moi limitado polo que,  o alumnado que xa sabe que vai pasar de curso independentemente do resultado dos exames,  debería ter recollido e cuberto o sobre de matrícula con antelación o que lle facilitará enormemente o cumprimento dos trámites requeridos, especialmente o pago do seguro escolar.

Libros de texto 2015/2016

Nesta ligazón podedes descargar a listaxe dos libros de texto para o curso 2015/2016.

Calendario de exames de setembro

No enlace podedes consultar o calendario de exames de setembro, así como data e hora de entrega de notas e boletíns.

Calendario.

Admitidos e excluidos Fondo de libros 2014/2015

Aquí, a listaxe provisional de admitidos para o fondo solidario de libros.

Aquí, a listaxe provisional de excluidos para o fondo solidario de libros. As persoas afectadas pola exclusión poderán formular reclamación no centro os días 8 e 9 de xullo.

Acto de recoñecemento aos mellores expedientes dos centros de Ensino Medio de Galicia

O pasado martes 30 de xuño tivo lugar no Auditorio de Galicia o acto de recoñecemento aos mellores expedientes do curso 2014-15 dos centros de Ensino Medio de Galicia organizado pola Universidade de Santiago de Compostela. Representando ao noso centro foron Lucía Tilve García, Thais Rey Azurmendi e Martín Mato Búa. Parabéns!

Currículo Lomce 2015-2016

DECRETO 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.

Resultados Avaliación Ordinaria curso 2014/2015

Premendo aquí accederán aos resultados da avaliación ordinaria do curso 2014-2015.

Comisión de Convivencia

O martes, día 30 de xuño, haberá unha reunión, en sesión ordinaria, da Comisión de Convivencia do Centro.

Consello Escolar

O vindeiro martes, 30 de xuño, haberá unha reunión, en sesión ordinaria, do Consello Escolar do Centro.

Claustro ordinario

O vindeiro luns 29 de xuño haberá unha reunión, en sesión ordinaria, do Claustro de profesores do Centro.

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O vindeiro luns 29 de xuño haberá unha reunión, en sesión ordinaria, da Comisión de Coordinación Pedagóxica do Centro.

A prensa recolle o excelente resultado na selectividade de Martín Mato Búa

O Faro de Vigo recolle hoxe na súa edición impresa os excelentes resultados na selectividade de Martín Mato Búa, que acadou a máxima nota da comarca Deza-Tabeirós. Por outra banda, tamén  resalta que o noso centro foi o único cun 100% de aprobados. Parabéns a todos e todas.

!

Proba de Acceso á Universidade

Na convocatoria de xuño da proba de acceso a Universidade, o alumnado do noso centro acadou o 100% de aptos. A media galega foi do 91,83%.

Parabéns a toda a comunidade educativa.

Apertura centro no verán

O Centro permanecerá aberto todos os días coa atención ao público de 10 a 13 horas.

Cordeles de la escalera

Os autores da composición que se ve na foto son os alumnos de 1º Bacharelato que a continuación se relacionana: Adrián Rey Quintás, Alba Montouto Torres, Lucía Gañete Vidal e Uxía López López.