Concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada"

8748734438_ec08499fc6_o.png

As bibliotecas escolares dos 3 institutos da Estrada convocan o concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada" para homenaxear á poetisa o mércores 24 de febreiro.

As bases do concurso podes lelas neste documento.
Haberá 3 premios, 1 por categoría (1º Ciclo ESO / 2º Ciclo ESO / Bacherato-Ciclos superiores FP-Educación Adultos)

Entroido 2016

Entroido (1).jpg

O vindeiro venres 5 de febreiro a partir da 11:35 horas terá lugar no noso centro a festa do Entroido. Teremos concurso de disfraces, baile e venda de diversos produtos que o alumnado de 4º de ESO elaborará para axudar a costear a súa excursión.

Os actos serán presentados polas alumnas de 3º PMAR Inma Búa e Clara Fernández. No apartado musical contaremos coa selección realizada polo alumno de 2º de Bacharelato Carlos López.

O deseño do cartaz foi realizado pola alumna de 2º de Bacharelato de Artes Lucía Gañete Vidal.

Circular nº 4

Teñen a súa disposición a circular nº 4 do presente curso 2015/2016.

Premios na MeGaBiblioteca

24660574381_a6620bc7fc.jpg

O pasado venres no 2º recreo tivo lugar a entrega de premios do "Lector do mes" e "O luns da problemas", actividades organizadas pola MeGaBiblioteca. Os gañadores foron os seguintes:

• Lector do mes: Guaire Fernández
  • O luns da problemas: Diego Valcárcel

Concurso Odisea 2016

icono-barco.png

A partir das 9:20 da mañá do xoves 4 de febreiro e ata as 14:25 horas, dende a Biblioteca e as salas de informática, os alumnos de Cultura Clásica e Latín e Grego do MGB participarán na XI edición do concurso de Cultura Clásica Odisea 2016, xunto con outros centros de GaliciaValencia, CastellónAlacantCatalunyaAragónValladolidExtremaduraCádiz, Córdoba, Granada, MálagaSevillaLa Rioja e Canarias.

Organizado pola Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos (SEECGalicia), a temática este ano xirará en torno a “A guerra en Grecia e Roma”

Funny English Time

Inglés 2.jpg

O alumnado de 2º de ESO elaborou na clase de Inglés unha serie de cadernos de vocabulario. Unha selección deles está exposta dende onte na nosa Biblioteca. Animádevos a visitala!

Lectura de Memorias dun neno labrego

P1280031.JPG

O pasado Venres 29 alumnado do noso IES participou na lectura conxunta da obra Memorias dun neno labrego na que participaron todos os centros de ensino do noso Concello, organizada pola “Asociación Vagalumes” para conmemorar o 55 aniversario da súa publicación.

A escritora Ledicia Costas

P1280274.JPG

O 29 do mes pasado a escritora Ledicia Costas estivo no noso Centro para disertar verbo da súa obra Escarlatina, a cociñeira defunta así coma doutras súas obras.

Hora de Ler, luns 1de febreiro á 4ª hora

Hora de ler 01-02-2016.png

Recordámovos que o luns, 1 de febreiro, a 4ª hora, teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Diversas reunións

O martes 26 de xaneiro tiveron lugar no Centro reunións dos seguintes equipos: a Comisión de Coordinación Pedagóxica, a Comisión Económica, o Consello Escolar e a Comisión de Convivencia.

Mónica Varela gaña o premio Arume de Poesía

Mónica Varela Gestoso, profesora de Lingua Castelá e Literatura no noso centro, foi a gañadora da octava edición do Premio Arume de Poesía. A entrega do mesmo tivo lugar o domingo 24 de xaneiro de 2016. La Voz de Galicia e El Faro de Vigo informan sobre o evento.

Viaxe cultural á cidade de Porto

casa-da-musica.jpg

Alumnado de 4º de ESO e 2º de Bacharelato participará os vindeiros días 29 e 30 de xaneiro (venres e sábado) nunha viaxe á cidade de Porto organizada polo departamento de Música. Realizarán un curso de Creatividade Musical na Fundación Serralves e participarán nun Workshop na Casa da Música incluido dentro do programa "Músico por un día". Estarán acompañad@s polas profesoras María Varela, Beatriz Mera e Esther Sánchez.

Gañadores de "O luns da problemas"

Os gañadores de O luns dá problemas e O lector do mes recibirán o agasallo o venres 29 de xaneiro no 2º recreo na biblioteca. Descubre quen son os premiados...

MeGaBiblioteca recoñece os alumnos que participaron nos dous concursos. Se queres, ti tamén podes participar na seguinte convocatoria; mira as bases ou pregunta na biblio. Ti podes ser o seguinte gañador/a.

Hora de Ler, luns 25 á 3ªhora

Hora de ler 25-01-2016.png

Recordámovos que o luns, 25 de xaneiro, a 3ª hora, teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Charla de Ledicia Costas

Ledicia.jpg

O vindeiro venres 29 de xaneiro a escritora Ledicia Costas departirá no noso centro sobre a súa literatura e máis concretamente sobre "Escarlatina, a cociñeira defunta", obra recentemente recoñecida co Premio Nacional de Literatura Infantil.