Exames finais de pendentes no mes de maio

Podes ver o calendario nesta ligazón.

Claustro Extraordinario

O vindeiro xoves 28 de abril, terá lugar unha reunión, en sesión extraordinaria, do claustro de profesores do centro.

Premios extraordinarios de bacharelato 2015/2016

Orde do 11 de abril de 2016 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2015/16.

Premiados do concurso "Coida a túa lingua"

GAADOR~1.PNG

Os gañadores do concurso "Coida a túa lingua", organizado polo Equipo de Normalización do noso centro foron: Ángel Louzao Neira (3º A ESO) na categoría A, Nerea Agrelo Turnes (4º C ESO) e Raquel Fonseca Pontes (4º C ESO) na categoría B e Suso Iglesias Torres (Departamento de Matemáticas) na categoría C.
Parabéns a todos eles!

Cervantes e de Shakespeare

Para celebrar o Día do Libro, a MeGaBiblioteca preparou unha selección de textos e outra de viñetas sobre a obra de Cervantes e de Shakespeare.

Ademais o venres 22 no segundo recreo teremos o Gran concurso d'O rosco de Miguel e William.

Apúntate na biblioteca para participàr. Xógase por equipos de catro persoas. Haberá premio para o equipo gañador.

Os xoves fóra da aula

O xoves 21 de abril comeza "Os xoves fóra da aula". Nos segundos recreos dos xoves poderemos presenciar algunhas actividades desenvolvidas nas aulas. Este xoves o alumnado de Literatura Universal de 1º de Bacharelato mostrará minirrepresentacións (unhas en vídeo e outras en directo) sobre escritoras anteriores ao século XVIII, realizadas por eles na aula baixo a coordinación de Chelo Vázquez.

Hora de ler, martes 19 de abril a 7ª hora

Recordámovos que hoxe martes, 19 de abril, a 7ª hora, teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O martes, 19 de abril de 2016, terá lugar unha reunión da Comisión de Coordinación Pedagóxica do Centro.

III edición do Concurso de microrrelatos e micropoemas

Premiados 2016.jpg

No certame, convocado polos equipos de normalización lingüística dos centros de ensino da Estrada, resultaron premiados/as os/as seguintes alumnos/as do noso centro: David Barbeito Rebolo (1º C ESO), Ainhoa Vivel Couso (4º A ESO) e Laura López Rey (2º C BACH), na sección de microrrelatos e Hugo Barruso Arias (1º C ESO), Nicolás Luna Puente (4º C ESO) e Román Constenla Fontenla (1º C BACH), na sección de micropoemas.
Os traballos gañadores, que serán publicados proximamente nun libro colectivo, xa se encontran no web de normalización do centro. Podedes acceder a eles picando nesta ligazón: blogue de creación literaria.

Finalistas no Certame Nontedurmas

As nosas alumnas de 4º de ESO Ainhoa Vivel, Alba Mato e Sandra Ferreiro resultaron finalistas do IV Certame de Relato Curto da FANPA. O día 31 de maio saberemos se algunha delas é a gañadora. Moita sorte!

Máis información nesta ligazón.

Festival de Teatro Grecolatino

O vindeiro mércores 13 de abril alumnado de Latín, Grego e Cultura Clásica de 3º e 4º de ESO e Bacharelato viaxará a Ourense ao Festival de Teatro Grecolatino no que asistirán ás seguintes representacións teatrais: Euménides de Esquilo e Gemelos de Plauto (Grupo Noite Bohemia, A Coruña). Estarán acompañados por Álvaro Pérez, Beatriz Mera, Miguel Bugallo e Teresa Filloy.

Visita a Sargadelos e á Escola de Arte Mestre Mateo

Mañá martes 12 de abril alumnado de Educación Plástica de 4º de ESO e de 1º e 2º do Bacharelato de Artes visitarán a fábrica de Sargadelos en Sada e a Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo en Santiago de Compostela. Estarán acompañados pol@s profesor@s Pilar Tabarés e Xoán Xosé Pérez.

Alba Martínez e Luis Manuel García, finalistas do concurso televisivo "Yo bailo"

Alba Martínez e L. Manuel García.jpg

A nosa alumna de 2º de Bacharelato Alba Martínez e o seu curmán e antigo alumno Luis Manuel García resultaron finalistas a pasada semana do concurso "Yo bailo" no programa "¡Qué tiempo tan feliz!" de Telecinco.

Máis información nesta ligazón. Tamén no vídeo de presentación e no vídeo da súa actuación que nos ofrece o Club de baile Deportivo SondoDance ao que eles pertencen.

Noraboa!

Comezo das actividades do "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK"

O mércores 6 de abril tivo lugar unha charla impartida por Pablo Caballero Javierre (xefe do Servizo de Conservación da Natureza da Consellería de Pesca) con motivo do inicio das actividades a realizar polo grupo de traballo constituído por escolas europeas, creado por iniciativa da NASCO (North Atlantic Salmon Conservation Organization) baixo o amparo do programa Erasmus+ da Unión Europea e no que participa o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4º de ESO do noso centro xunto a rapaces de escolas doutros países do Atlántico Norte nos que se atopa o salmón (Salmo salar)

Salmón

Talleres de igualdade e prevención da violencia de xénero

Hoxe martes 5 de abril comezan as sesións dos talleres de prevención de violencia de xénero para o alumnado de 2º de ESO. Terán lugar ao longo de seis martes, en horario de titorías. É unha actividade organizada polo departamento de Orientación en colaboración co Centro de Información á Muller (CIM) do concello da Estrada e a asociación Acrofam. Máis información neste enlace.