Circular de fin de curso 2014-15

Premendo aquí terá acceso á circular de fin de curso 2014-15.

XXV CONCURSO DE CONTOS VILA DE PONTEDEUME

A alumna de 3ª da ESO deste centro, SANDRA FERREIRO GARCÍA, resultou única gañadora do “XXV Certame de Contos Vila de Pontedeume”, certame onde podían concursar estudantes de 2º Ciclo da ESO, Bacharelato e ciclos de Formación de Grao Medio ou Superior, cuxa idade non supere os 20 anos. O premio único estaba dotado coa cantidade de 759´50 €. O presidente deste Certame foi o gran escritor galego Agustín Fernández Paz. Este premio foi entregado o 17 de Maio.

¡Parabéns, Sandra, e a seguires coa túa traxectora literaria!

Aquí, a noticia en La Voz de Galicia.

Finalistas do III Certame de Relato Curto

IESMGB 2015.jpg

O vindeiro xoves, 27 de maio, terá lugar en Pontevedra o fallo do xurado do III Certame de Relato CurtoNontedurmas”, convocado pola FANPA. Entre os finalistas están as seguintes alumnas do noso centro: Efi Prieto Campos (1º ESO), María González Blanco (2º ESO), Patricia Riveira Magán (2º ESO) e Alba Mato Búa (3º ESO). Parabéns as nosas xoves escritoras polo seu éxito!

Premio de Poesía María Mariño para a profesora Teresa Iglesias Yugat

A nosa compañeira Teresa Iglesias Yugat vén de recibir o premio de poesía María Mariño. Recibiu o galardón o pasado sábado nunha gala literaria. Parabéns.

Martes, 5ª hora, HORA DE LER!

Recordámovos que mañá martes 19 de maio a 5ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Saída cultural de 1º bacharelato

carboeiro.jpeg

Alumnado de 1º de bacharelato, das materias de economía e historia do mundo contemporáneo, visitarán o vindeiro xoves, 21 de maio, as minas de Fontao no concello de Vila de Cruces e o mosteiro de Carboeiro no concello de Silleda. A actividade está organizada polo departamento de economía. Os alumnos/as asistentes estarán acompañados polas profesoras, Juana Lasheras Ana Fernández.

Exposición do herbario de 1º ESO

Na sala de usos múltiples do centro está exposto un herbario realizado polos alumnos/as de 1º ESO coordinado pola profesora Loli Castro dentro da materia de Ciencias Naturais. Na exposición podedes atopar follas de árbores de Galicia, follas de especies invasoras, de árbores froiteiras e de árbores e arbustos ornamentais.
A exposición estará aberta, a toda a comunidade educativa, durante os recreos do mércores 13  e xoves 14 deste mes de maio.

Martes, 4ª hora, HORA DE LER!

Recordámovos que mañá martes a 4ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

O Instituto da Estrada nas súas fontes hemerográficas e documentais

Captura de pantalla 2015-05-11 a las 10.03.19.png

A fundación da Estrada vén de publicar dous artigos que levan por título O Instituto da Estrada nas súas fontes hemerográficas e documentais, Parte I (1933-1960) e Parte II (1960-2012), incorporados xa ao apartado da Historia do MGB desta web.

A autora deste deste ben documentado traballo non é outra que a profesora e directora deste Centro, Gisèle Maïssa, quen logo de máis de dous anos de traballo foi quen de recompilar unha inxente información sobre o noso instituto, que doutra maneira podería perderse para sempre. As súas fontes de información, ademais dos arquivos do propio MGB, foron o Arquivo municipal da Estrada (actas de pleno) e o Arquivo do IES Sánchez Cantón de Pontevedra, a onde se remitía en tempos toda a documentación xerada no noso.

Una lectura indispensable para quen queira coñecer a historia do IES Manuel García Barros da Estrada, unha das primeiras vilas de Galicia en contar cunha institución de ensino medio. E como exemplo do que podemos atopar nela, na imaxe podedes ver un telegrama, datado o 26 de setembro de 1961, onde se lle pedía ao Concello dende Madrid que buscase e nomease a profesores e equipo directivo.

Consello Escolar

O vindeiro martes 12 de maio terá lugar unha reunión, en sesión ordinaria, do Consello Escolar do Centro.

DELF

Hoxe xoves vai ter lugar no Centro a parte oral do exame "Diplôme Elementaire de Langue Française".

Boa sorte aos que se presentan.

Correlingua 2015

A nosa creación común.jpg

O próximo venres, o alumnado de 1º da ESO e do grupo de PDC de 3º da ESO participará no Correlingua 2015 ("O galego, a nosa creación común"). A actividade consistirá nun pequeno percorrido reivindicativo en defensa do galego polas rúas do vila xunto co alumnado doutros centros da comarca e nun concerto na Praza da Feira, que será presentado por Isabel Risco. A participación do noso centro está organizada polo Equipo de Normalización Lingüística, coa colaboración do Departamento de Lingua Galega e Literatura.

Hora de Ler, martes 5 de maio, 3ª hora

lectura.jpg

Recordámovos que mañá a 3ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O martes 5 de maio reunirase en sesión ordinaria a Comisión de Coordinación Pedagóxica.

Martes 28 de abril, 2ª hora. Hora de Ler!

hora_ler_bis.png

Recorda que este martes 28 de abril a 2ª hora poderás ler durante vinte minutos o que ti queiras!