Calendario de exames finais de pendentes (maio 2015)

No arquivo adxunto podes consultar o calendario de exames finais de pendentes. Ante calquera dúbida, debes falar co correspondente xefe de departamento.

Calendario maio 2015

Martes 28 de abril, 2ª hora. Hora de Ler!

hora_ler_bis.png

Recorda que este martes 28 de abril a 2ª hora poderás ler durante vinte minutos o que ti queiras!

VI Copa Galicia Internacional de Trampolín

O xoves 23 de abril decenas de alumnos da Estrada puideron gozar das camas elásticas e demais esctructuras traídas para a celebración da VI Copa Galicia Internacional de Trampolín, que tivo lugar a fin de semana pasada. El faro de Vigo dou conta da noticia.

Xoves 30 de abril, día non lectivo

Segundo o punto 2 do artigo 7 da Orde do 13 de xuño de 2014, os centros teñen dereito a solicitar un ou dous días non lectivos cando as festas laborais de carácter local non coinciden con días de clase. Un deles é o próximo xoves 30 de abril de 2015, e polo tanto non haberá clase.

Excursión a París

Premendo aquí poden acceder as fotos da excursión que realizaron a París os alumnos deste Centro.

Visita de estudos do alumnado de 3º de ESO ao centro de educación ambiental das Corcerizas (Ourense)

corcerizas.jpg

O vindeiro mércores 29 de abril, o alumnado de Tecnoloxía de 3º de ESO realizará unha visita de estudos ao centro de educación ambiental das Corcerizas, situado no corazón da Serra de San Mamede (Vilar de Barrio - Ourense), o cal é pioneiro en Galicia e referente a nivel estatal no uso das enerxías renovables, o tratamento alternativo dos residuos e a bioconstrución.

Eleccións Sindicais Persoal Funcionario Non Docente

O xoves, 16 de abril, terán lugar no noso Centro, de 13:00 a 15:30 horas, as votacións  das eleccións sindicais de persoal funcionario non docente na mesa electoral itinerante para a zona da Estrada.

Haikus no clube de lectura este mércores

haikus.jpg

Lembrade que mañá mércores temos xuntanza do clube de lectura ás 16:30 para xogar, ler, crear.... HAIKUS coma este...

Un vello estanque
Unha ra que se ensume
Ruído da auga

Furu-ike ya
Kawazu tobikomu
Mizu no oto

Matsuo Kinsaku «Bashō»
(Ueno 1644—Osaka, 12 de outubro de 1694 ou 28 de novembro de 1694)

Máis HAIKUS neste doc

Actividades coordinadas polo Departamento de Orientación

Durante este mes de abril o Departamento de Orientación está a dinamizar unha serie de proxectos para implementar nos diversos cursos e niveis nas horas de titorías. Son os seguintes:
                   - 1º da ESO: “Resolución de conflitos e asertividade”. (4 sesións )
                   - 2º da ESO: “Prevención de consumo de alcohol". (4 sesións)
                   - 3º da ESO:  “Intimidación e acoso”.(4 sesións)
                   - 4º da ESO : “Proxecto Senda”- Autocoñecemento e toma de decisións. (4 sesións )

XXXII Olimpíada Galega de Química

Olimpiada Química

XXXII Olimpíada Galega de Química

Celebrouse o pasado 27 de abril na Facultade de Química de Santiago de Compostela coa participación dos alumnos de 2º de Bacharelato: Matías Rivadulla Cora, Martín Mato Búa e Rocío Mato Barcala. Foron acompañados pola profesora Rosa Mato Oliveira. As probas basáronse na resolución de cuestións tipo test, problemas e prácticas de laboratorio.Unha experiencia preuniversitaria e formativa para eles.

Contido da charla da Selectividade 2015

Logo da charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida polo profesor Augusto Otero (10 de abril) para o alumnado de 2º Bacharelato sobre a normativa vixente e aspectos prácticos da Selectividade adxuntamos fichero do contido da mesma que pode ser consultado neste documento.

Saída a Santiago de Compostela

naturais3.jpeg

O vindeiro venres, 17 de abril, alumnado de 1º da ESO do noso centro realizará unha saída cultural a Santiago de Compostela onde visitarán Meteogalicia e o Museo de Historia Natural. A actividade está organizada polo Departamento de Xeoloxía e Bioloxía.

Consello Escolar

O vindeiro martes 14 de abril reunirase en sesión ordinaria o Consello Escolar do Centro.

Claustro extraordinario

Mañá, venres 10 de abril, reunirase en sesión extraordinaria o Claustro do Centro.

Actuación de Manoele de Felisa

Manole de Felisa2.JPG

O pasado venres, día 27 de marzo, MANOELE DE FELISA actuou para o alumnado de 2º de bacharelato musicando poemas propios así coma de autoras e autores galegos/-as. Moitas grazas, Manoele, por demostrares a valía da nosa literatura, da nosa lingua así coma da nosa música.