I EDICIÓN DO PASAPALABRA NO IES MARTAGUISELA

O pasado martes, día 20 de xuño, no IES Martaguisela celebramos a I edición do “Pasapalabra” grazas á organización do departamento de Lingua Castelá, e sobre todo á implicación da profesora de 3º ESO, Pilar Rodríguez.

Neste concurso participou o alumnado de 3º ESO do noso centro educativo, representado por Lucas Valcarce de 3º ESO C e quen se tivo que enfrontar a Matilde Gonçalvez, representante do alumnado do IES de Sobradelo. Acompañando a expedición de Sobradelo veu o antigo profesor de Lingua Castelá, César González.

Despois de catro intensos minutos rematou gañando o IES Sobradelo, cun resultado de 13 acertos.

Esperamos que todos os participantes e asistentes gozasen do concurso que agardamos que se repita o vindeiro curso escolar.

Parabéns para o IES de Sobradelo!!!

Deixámosvos máis fotografías da xornada.