25 NOVEMBRO. MATRIARCAS.

Para concienciar ao noso alumnado da importancia do “bo trato” entre sexos, alumnado, profesorado e toda a comunidade educativa, coordinados pola profesora de  Música, Marta Cortés, participaron nun vídeo musical onde cada un deles fixo a súa aportación cantando  a canción de Guadi Galego Matriarcas. Por outra banda e na aula transcribimos ao galego a letra de cancións con mensaxes contra a violencia machista.Coma sempre e máis ca nunca, o IES Martaguisela está coas vítimas chamando á mobilización e á visibilidade deste problema que, lonxe de rematar, vai en espantoso aumento, incidindo en sensibilizar á xente  nova ante a lacra que padecen miles de mulleres que sofren maltrato dentro e fóra do ámbito da parella. Este vídeo proxectarase na entrada do centro, decorado coa lembranza de cada unha das vítimas, podedes ver esta e outras actividades do día, coma sempre, na páxina do IES e nas e nas nosas RRSS.

Screenshot_20230604_213045_Instagram.jpg47.86 KB
Screenshot_20230604_212915_Instagram.jpg23.1 KB