FRASES CÉLEBRES PARA A PAZ

O alumnado, futuro habitante do mundo con capacidade de decisión, debe estar concienciado e sensibilizado para axudar a crear un mundo mellor, sen inxustizas e  sen guerras. O recente conflito aberto de Ucraína segue a lembrarnos que o único que nos salvará será a educación e a tolerancia o entendemento e o respecto, por iso nunca deixamos pasar o  30 de xaneiro, Día da Paz, para facer a nosa aportación, e este ano, o noso Día da Paz  toma forma de  tarxetas con frases de persoeiros senlleiros sobre a PAZ e  en galego. Serán os alumnos de 2º, 3º e 4º de ESO  e os seus  titores os encargados este ano de darlle contido a este día.

Estas tarxetas expuxéronse na entrada do centro o Día da Paz, xunto cuns paneis (feitos tamén polos alumnos e alumnas) informando dos conflitos bélicos que hai actualmente no mundo e as súas consecuencias.

Screenshot_20230604_213321_Instagram.jpg34.17 KB