O noso Proxecto "MAKERSCHOOLS"  Foi seleccionado entre os 10 finalistas do "II Concurso Proyecta Innovación" agora toca ir a Defender o proxecto no  III Encontro InspiraTICs que se celebrará o próximo 28 de Maio no Museo Santiago Rey Fernández-Latorre, na Coruña. A ver se temos sorte!!!!

3 alumnos participaron en el concurso De galice à Antibes 2015 organizado por la Embajada de Francia en España y Le Centre International d'Antibes.

Alba García Poza 3ºESO

Martín Otero Iglesias 2ºESO

Nerea Cacabelos Vieitez 3ºESO

No contexto dun Proxecto de Innovación Educativa, o alumnado do IES de Meaño veñen de elaborar un Video para participar no Concurso de Innovación Educativa da  Plataforma Proyecta . Agora toca agardar para ver se nos seleccionan, o video foi grabado, editado e elaborado polo alumnado do centro, aquí podedes ver o resultado.

Últimas novas

$dia/$mes/$ano: $title
"; ;} ;} ?>

Ler todas as novas

IES de Meaño

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 986 744 749 - 986 745 267 - 986 742 078

e-mail: ies.meanho@edu.xunta.es      Fax: 986 745 160

Os nosos alumnos de 4º da ESO, do curso 2014/2015, unha vez máis na prensa, mostrando os seus logros coa Impresora 3D.

O alumnado de 3º  e 4º A ven de participar, a través do departamento de Tecnoloxía, no VII Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia. Este celebrouse na Coruña e consistiu nunha primeira hora de toma de contacto co Robot e a sua linguaxe de programación, e unha segunda hora de Concurso cunha serie de retos que, por grupos, debían tentar resolver. A experiencia foi moi gratificante e a motivación dos rapaces impresionante. Aproveito para dar públicamente as grazas os nosos alumnos pola sua implicación.

Obradoiro Robótica   obradoiro
concurso

Ademáis nesta viaxe aproveitamos para visitar o MUNCYT(Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía), un sitio moi interesante e digno de visitar en máis dunha ocasión. Entre outras cousas puidemos entrar na cabina dun Boeing 747, concretamente o "Lope de Vega" que en, entre outras cousas,foi o encargado de traer dende EEUU a España unha importante obra pictórica, ¿adiviñades cal é?

teito illante do son
 Boeing 747  boeing

mit

A proposta do Departamento de lingua castelá e literatura, o alumnado do noso centro asistiu o mércores 21 de xaneiro á representación na Casa da Cultura de Dena da obra "Ahora mismitos": un achegamento aos mitos clásicos polo camiño do humor.

A páxina web da compañía pode ser consultada a través da seguinte:

ligazón.

Calquera semellanza entre este vídeo e o que vivimos alí é pura coincidencia:

apps

Xa temos implantado Google Apps for Education” no noso centro, este servizo nos ofrece un conxunto de ferramentas 2.0 para que poidamos traballar cun correo corporativo do IES e para crear un entorno de traballo colaborativo, tentando así mellorar o proceso de ensino-aprendizaxe dos nosos alumnos.

Entre estas ferramentas se atopan: Gmail, Google Drive, Google Calendar, Sites, Classroom, etc.etc. Estes servizos son proporcionados por Google e están disponibles en calquera momento dende calquer aparato conectado a Internet.

Deste xeito todo o profesorado, alumnado e persoal do centro dispón xa dunha conta de “Google Apps for Education”,  pero co dominio “@iesmeanho.com”.

Para acceder a este servizo precisaredes o usuario e contrasinal que se vos proporcionou dende o centro.

Se queredes aprender algo máis acerca das posibilidades deste servizo podedes ver este video: