apps

Xa temos implantado Google Apps for Education” no noso centro, este servizo nos ofrece un conxunto de ferramentas 2.0 para que poidamos traballar cun correo corporativo do IES e para crear un entorno de traballo colaborativo, tentando así mellorar o proceso de ensino-aprendizaxe dos nosos alumnos.

Entre estas ferramentas se atopan: Gmail, Google Drive, Google Calendar, Sites, Classroom, etc.etc. Estes servizos son proporcionados por Google e están disponibles en calquera momento dende calquer aparato conectado a Internet.

Deste xeito todo o profesorado, alumnado e persoal do centro dispón xa dunha conta de “Google Apps for Education”,  pero co dominio “@iesmeanho.com”.

Para acceder a este servizo precisaredes o usuario e contrasinal que se vos proporcionou dende o centro.

Se queredes aprender algo máis acerca das posibilidades deste servizo podedes ver este video:

Últimas novas

26/02/15: Concurso de Robotica e Visita o Muncyt
23/02/15: Google APPS for Education
22/09/14: REUNIÓN PAIS/NAIS ALUMNOS/-AS
07/07/14: CONTRATACION DO SERVIZO DE XESTION E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO
03/07/14: LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2014-2015

Ler todas as novas

IES de Meaño

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 986 744 749 - 986 745 267 - 986 742 078

Fax: 986 745 160

O alumnado de 3º  e 4º A ven de participar, a través do departamento de Tecnoloxía, no VII Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia. Este celebrouse na Coruña e consistiu nunha primeira hora de toma de contacto co Robot e a sua linguaxe de programación, e unha segunda hora de Concurso cunha serie de retos que, por grupos, debían tentar resolver. A experiencia foi moi gratificante e a motivación dos rapaces impresionante. Aproveito para dar públicamente as grazas os nosos alumnos pola sua implicación.

Obradoiro Robótica   obradoiro
concurso

Ademáis nesta viaxe aproveitamos para visitar o MUNCYT(Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía), un sitio moi interesante e digno de visitar en máis dunha ocasión. Entre outras cousas puidemos entrar na cabina dun Boeing 747, concretamente o "Lope de Vega" que en, entre outras cousas,foi o encargado de traer dende EEUU a España unha importante obra pictórica, ¿adiviñades cal é?

teito illante do son
 Boeing 747  boeing

mit

A proposta do Departamento de lingua castelá e literatura, o alumnado do noso centro asistiu o mércores 21 de xaneiro á representación na Casa da Cultura de Dena da obra "Ahora mismitos": un achegamento aos mitos clásicos polo camiño do humor.

A páxina web da compañía pode ser consultada a través da seguinte:

ligazón.

Calquera semellanza entre este vídeo e o que vivimos alí é pura coincidencia:

TITORÍAS

REUNIÓNS COMEZO DO CURSO 2014-15

O vindeiro mércores día 24 de setembro ás 20:00 horas terán lugar no Centro as reunións de comezo de curso entre os pais/nais dos alumnos/-as e os titores dos seus fillos/-as.

XEFATURA DE ESTUDIOS DO IES DE MEAÑO.

Tags:

Lembrar a importancia de entregar os exercicios completados xunto co exame.

O Profesor.

Tags:

Lembrar a importancia de entregar os exercicios realizados xunto co exame.

O profesor.