Últimas novas

12/01/15: Google APPS for Education
22/09/14: REUNIÓN PAIS/NAIS ALUMNOS/-AS
07/07/14: CONTRATACION DO SERVIZO DE XESTION E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO CENTRO
03/07/14: LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2014-2015
15/06/14: CAMPIÓNS DE GALICIA da d3mobile Metrology World League

Ler todas as novas

IES de Meaño

Dirección: Rúa dos Colexios, nº 14  Coiron-Dena  36967 Pontevedra

Teléfonos: 986 744 749 - 986 745 267 - 986 742 078

mit

A proposta do Departamento de lingua castelá e literatura, o alumnado do noso centro asistiu o mércores 21 de xaneiro á representación na Casa da Cultura de Dena da obra "Ahora mismitos": un achegamento aos mitos clásicos polo camiño do humor.

A páxina web da compañía pode ser consultada a través da seguinte:

ligazón.

Calquera semellanza entre este vídeo e o que vivimos alí é pura coincidencia:

apps

O IES de MEAÑO vai implantar “Google Apps for Education” no noso centro, este servizo nos ofrece un conxunto de ferramentas 2.0 para que poidamos traballar cun correo corporativo do IES e para crear un entorno de traballo colaborativo, tentando así mellorar o proceso de ensino-aprendizaxe dos nosos alumnos.

Entre estas ferramentas se atopan: Gmail, Google Drive, Google Calendar, Sites, Classroom, etc.etc. Estes servizos son proporcionados por Google e están disponibles en calquera momento dende calquer aparato conectado a Internet.

Deste xeito todo o profesorado, alumnado e persoal do centro vai a dispoñer dunha conta de “Google Apps for Education”,  pero co dominio “@iesmeanho.com”.

Para acceder a este servizo precisaredes un usuario e contrasinal que se vos proporcionará dende o centro.

Se queredes aprender algo máis acerca das posibilidades deste servizo podedes ver este video:

TITORÍAS

REUNIÓNS COMEZO DO CURSO 2014-15

O vindeiro mércores día 24 de setembro ás 20:00 horas terán lugar no Centro as reunións de comezo de curso entre os pais/nais dos alumnos/-as e os titores dos seus fillos/-as.

XEFATURA DE ESTUDIOS DO IES DE MEAÑO.

Tags:

Lembrar a importancia de entregar os exercicios completados xunto co exame.

O Profesor.

Tags:

Lembrar a importancia de entregar os exercicios realizados xunto co exame.

O profesor.

Tags:

Lembrar a importancia de facer os exercicios e entregalos co exame.

O profesor.

Seguindo a instrucción 4/2014, do 5 de xuño de 2014, para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería en centros docentes non universitarios dependentes da Consellería de Educación, o Equipo Directivo do IES de Meaño anuncia a apertura do prazo para a presentación de ofertas para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do Centro.

Segundo estas Instrccións no seu apartado 6.2 " Co fin de asegurar a transparencia  e o acceso público a información relativa a súa actividade contractual, será necesario por parte da dirección do Centro Educativo solicitar ofertas, ao menos a tres empresas capacitadas para a realización  do obxecto do contrato, sempre que sexa posible, así como procederase a publicación da información relativa ao presente contrato no taboleiro de anuncios do Centro". Será ofertado este servizo as empresas que poidan asumir este servizo e que se atopen nas proximidades do Centro, pero calquera empresa poderá optar a este contrato. As ofertas deberán ser presentadas no propio Centro e o prazo de presentación de ofertas rematará o luns 21 de xullo de 2014.

Adxuntamos a citada Instrucción. Ademais poderá ser requerida calquera outra información adicional no propio Centro no horario que se expón nesta páxina.