Revista en PDF

Revista CernaNova

Xa temos aquí  a Revista Escolar CernaNova do curso 2018/19. Un gran traballo conxunto d eprofesorado e añlumnado no que se recollen algunhas das tarefas e actividades levadas a cabo pola comunidade educativa do IES de Meaño no curso que está a piques de rematar.

Tamén podedes consultar o fantástico libro  de receitas tradicionais "SABERES E SABORES"  que elaborou o equipo de biblioteca en colaboración co resto de profesorado alumnado,pais e nais, etc. Este libro foi editado pola Deputación de Pontevedra a cal lle agradecemos desde aquí a súa colaboración. É un libro enmarcado no proxecto interdisciplinar que "Come,rapaza come" que levamos a cabo este ano no centro. Esta revista en pdf ten códigos Qr incrustados que podedes escanear cun dispositivo móbil para ter acceso a mais contidos.

Un saúdo

REVISTA DIXITAL "CERNA NOVA"

Neste curso retomamos a  Revista escolar: Cerna Nova onde todos os alumnos e profesores podren expresar as súas opinións, as súas reflexións, relatos.

Se clickades na imaxe podedews acceder a versión en flash da revista.

Cerna Dura dixital curso 2011-2012

Aquí podedes ver a versión en PDF da nosa revista escolar do curso 2011-2012:

Cerna Dura dixital 2010-2011

Aquí podedes ver a versión en PDF da nosa revista escolar do curso 2010-2011:

Cerna Dura dixital curso 2009-2010

Aquí podedes ver a versión en PDF da nosa revista escolar do curso 2009-2010: