Titoriais e Guías

Guias de boas prácticas en Internet

Podedes consultar as guias do programa "Navega con Rumbo" de boas prácticas na rede:

Tamén temos este video con consellos moi prácticos que elaborou Amtega:

USO DO MÓBIL. NORMAS E RECOMENDACIÓNS

Uso do Móbil

Derivado da observación que facemos do alumnado e das charlas con expertos na materia que recibimos no centro alumnado, profesorado e familias, creemos necesario realizar certas recomendacións sobre o uso que o alumnado fai dos dispositivos móbiles:

Normas do centro

1. A utilización de dispositivos móbiles  polo alumnado no centro está prohibida.  (Unicamente poderían utilizarse se un profesor o autoriza con fins educativos).

2. O alumnado non precisa o teléfono móbil para o seu traballo no centro, polo que se recomenda que NON O TRAIAN AO CENTRO. No centro dispoñen dun teléfono ao que poder chamar as familias e desde o que poder comunicarse o alumnado en caso de necesidade.

Recomendacións ás familias:

1. Como pais/nais  temos que SUPERVISAR O USO que os nosos fillos/as FAN DO MÓBIL,que aplicacións utilizan que webs visitan a que xogan, que contas de correo teñen, que redes sociais utilizan, etc.  Do mesmo xeito que controlamos a que hora chega a casa ou con quen queda,  por exemplo. NON TODO E AXEITADO PARA A SÚA IDADE. Existen aplicacións para facelo

2. Deben apagar o móbil pola noite para poder descansar axeitadamente, incluso poden deixalo fóra da habitación.

Nos seguintes enlaces tedes moita máis información:

Servicio de videoconferencia Webex

Como unirte a unha videoconferencia convocada polo teu profesor:

Espazo Abalar

- Instalación e rexistro en AbalarMóbil

Funcionalidades de AbalarMóbil:

- Guía para as familias.

- Formulario de consultas e incidencias con AbalarMóbil.

- Preguntas frecuentes.