RADIO" ORELAS DE ONDEMAR"

" RADIO ORELAS DE ONDEMAR " O proxecto da radio xorde no 2009 cando a través do departamento de música e a dirección do I.e.s de Meaño, cando se busca una nova actividade na que involucrar a todos os alumnos do instituto . Esta singular radio tivo uns comezos difíciles, xa que nun principio a radio empregaba a megafonía do Instituto, polo que a calidade do son era mala, xa que se escoitaba distorsionado este e sobre todo debido a inesperiencia dos membros da radio . Pero recentemete a radio incorporou un equipo inalámbrico que permite emitir dende a aula de música a todas as aulas facendo que a calidade do son aumente. Esta radio recibiu o nome de " Orelas de Ondemar " e ven a realixar unha emisión semanal, en cada progama tratando un tema de interés ou algún tema de actualidade. Entre os membros do equipo da radio encontramos alumnos de diferentes cursos ( cuarto: Manuel e Luis, terceiro: Jose Ramón e Martín e segundo: Dario) e como presentadora temos a Rocía de cuarto. Aparte dos progamas tamén organiza outros eventos como emisións especiais como a do Magosto e a Semana da Paz, ademais de torneos como o Torneó de Axedrez realizado por Carnavais, no cal participaron metres e alumnos e do cal saleu victorioso Manuel Paz Castro.

story | by Dr. Radut