try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

NORABOA ALUMN@S PROBAS SELECTIVIDADE 2016

NORABOA aos alumn@s que se presentaron ás probas de selectividade de xuño de 2016.

100% DE APROBADOS DOS ALUMN@S NA PROMOCIÓN 2014-2016.

Felices vacaciónsssss!!!!!!!!!!

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2016

Publicación do calendario de exames para setembro de 2016  das distintas ensinanzas do centro:

* ESO

* BACHARELATO

* FP BÁSICA

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES RIBEIRA DO LOURO PARA O CURSO 2016/2017

As propostas presentaranse no rexistro do IES Ribeira do Louro nun prazo non superior a 15 días naturais dende a publicación no taboleiro de anuncios e na páxina web do centro, sendo o día 20 de xuño de 2016

Data finalización: 8 de xullo de 2016

Ver arquivo anexo

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS DE CUALIFICACIÓNS DAS PROBAS LIBRES ESO

Publicación das listaxes definitiva de aprobados nas probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebraron o pasado 27 de maio.

PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Os exames da 1ª convocatoria da proba libre da ESO para maiores de 18 anos terán lugar o vindeiro venres, 27 de maio de 2016, nas instalacións do IES RIBEIRA DO LOURO (Ribeira, s/n, Torneiros, O Porriño).

O chamamento comezará ás 8:30 horas.

VIDEOXOGOS DO IES RIBEIRA DO LOURO

Xoga cos VIDEOXOGOS creados polos nosos alumnos/as:

LISTAXES PROVISIONAIS ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2016/2017

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido  para o curso escolar 2016/2017 no IES Ribeira do Louro.

Admisión para:

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS ADMITIDOS ÁS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Publicación das listas definitivas de admitidos ás probas libres da eso para maiores de 18 anos.

Listaxe de admitidos

Listaxe de exención de língua galega

PUBLICACIÓN LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PROBAS LIBRES ESO MAIOR DE 18 ANOS

Publicación das listas provisionais de admitidos (con validación, exencións e causas de exclusión)

* Listas admitidos provisionais

* Exencións de língua galega

Prazo de reclamacións: 3 días hábiles

PROBAS DE ACCESO A CS: PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS E CENTROS

O 11 de abril publicouse as listaxes definitivas de inscriciónsexencións, proba adaptada e dos centros públicos onde se realizarán as probas cos centros de adscripción que teñen adscritos.

Mais información: Aquí