try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

Publicación listas provisionais probas libres ESO maiores de 18 anos

Publicamos as listaxes de admitidos e excluidos para as probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrarán neste centro o 9 de setembro de 2015.

Ver arquivos aquí

Prazo reclamacións: 3 días hábiles

PUBLICACIÓN LISTAXES ADXUDICACIÓN CICLOS PARA O IES RIBEIRA DO LOURO

Publicación da listaxes de adxudicación de prazas para cursar ciclos no IES Ribeira do Louro.

Ver listaxes:

Ciclos Medios

Ciclos Superiores

Prazo de matrícula: Dende o 17 ata o 23 de xullo ás 13 horas.

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES PARA CICLOS

Publicación do listaxe provisional de solicitude de ciclos superior e medio para cursar estudos no IES RIBEIRA DO LOURO.

Prazo de reclamacións: 8 ao 10 de xullo ás 13:00 h.

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE CICLOS

Prazo de reclamacións: 8 ao 10 de xullo ás 13:00 h.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESO E BACHARELATO

Publicación da relación de libros de texto e material para o curso 2015/2016

DONACIÓN AO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS PARA O CURSO 2015/2016

Recordámoslle a tódolos pais/nais/titores legais que para o próximo curso escolar 2015/2016 se creará un fondo solidario de libros de texto para 2º e 4º da ESO.

Todos aqueles que teñan libros de 2º e 4º da ESO e que non teñan a obriga de entregalos, PODERAN DONALOS A ESTE CENTRO.

Os libros donados serán distribuidos entre todo o alumnado do IES Ribeira do Louro en función da renda per cápita das familias.

Grazas pola vosa colaboración,

A dirección

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/2016

Publicación das listaxes de admitidos e excluidos do fondo solidario de libros para o curso 2015/2016 para o alumnado de 2º e 4º da ESO.

Ver arquivos:

Prazo de reclamacións: 8 e 9 de xullo de 2015

CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES RIBEIRA DO LOURO PARA O CURSO 2015/2016

As propostas presentáranse no rexistro do IES Ribeira do Louro nun prazo non superior a 15 días naturais dende a publicación no taboleiro de anuncios e na páxina web do centro, sendo o día 6 de xullo do 2015.

Data finalización: 20 de xullo de 2015

Ver arquivo anexo aquí

PROBAS LIBRES ESO SETEMBRO 2015 PARA MAIORES DE 18 ANOS

Está aberto o prazo de presentación de solicitudes para a convocatoria de setembro para as probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrará o vindeiro 9 de setembro de 2015 no IES Ribeira do Louro.

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 10 de xullo de 2015

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2015

Publicase o calendario de exames para a convocatoria extraordinaria de setembro 2015 para as seguintes ensinanzas: