try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR DO IES IRBEIRA DO LOURO

CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

De conformidade co establecido na Resolución do 19 de setembro de 2014 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (DOG do 01/10), realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

A organización e a supervisión do procedemento de elección dos novos membros do Consello Escolar estará a cargo da Xunta Electoral que se constituirá ao efecto, e integrada por:

- O Director ou directora do Centro.

- Un profesor ou profesora.

- Un pai ou nai ou titor legal.

- Un alumno ou alumna.

- Un representante do persoal de administración e servizos

Os catro últimos serán designados por sorteo segundo establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril, redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG do 9 de agosto). Dito sorteo, que será público e no que se preverá a designación de membros suplentes, celebrarase neste Centro o próximo 29 de outubro, ás 11´15 horas.

Aqueles membros da comunidade educativa que desexen presentar as súa candidatura para formar parte do novo Consello Escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamente se farán públicas pola Xunta Electoral do Centro.

OFERTA DE MÓDULOS VACANTES EN CICLOS FORMATIVOS POLO RÉXIME DE PERSOAS ADULTAS

Listaxe de módulos de ciclos formativos que se imparten no IES Ribeira do Louro polo réxime ordinario e que se ofertan para o réxime de persoas adultas.

O prazo de solicitudes rematará o venres día 10 de outubro ás 13 horas.

VER ARQUIVO ADXUNTO

Cualificacións definitivas da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014)

Publicación das listas definitivas da proba libre para a obtención do título de ESO para maiores de 18 anos.

Ver arquivos

Tribunal 1

Tribunal 2

Cualificacións provisionais da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014)

Publicadas as cualificacións provisionais da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014), celebradas no IES Ribeira do Louro.

Está aberto o prazo de reclamacións ata o próximo xoves día 25 de setembro.

Ver arquivos:

Tribunal 1

Tribunal 2

LISTAXE PROVISIONAL SOLICITUDES NO PROCESO EXTRAORDINARIO SETEMBRO PARA CICLOS

Publicase los listados de solicitudes do proceso extraordinario de setembro para os ciclos superiores e medios.

Prazo de reclamacións: remata o venres 19 ás 13:00 h.

Ciclos Medios

Ciclos Superiores

ABERTO PRAZO MATRÍCULA PCPI E FP BÁSICA

Está aberto o prazo para matricularse en 2º de PCPI e FP Básica no centro IES Ribeira do Louro ata o próximo venres dia 19 de setembro.

PRESENTACIÓNS CURSO 2014/15

Presentacións do curso 2014/15 por días e ensinanzas.

Ver anexo

PROBAS LIBRES EXAMES ESO MAIORES 18 ANOS: SEDE E TRIBUNAIS

Publicación das listas do alumnado distribuido por tribunais e sede da realización da proba que terá lugar o xoves 11 de setembro de 2014. O chamamento comezará ás 8:30 horas.

Sede de realización da proba:

IES RIBEIRA DO LOURO

Ribeira, s/n, Torneiros _ 36410  O Porriño

Listas do alumnado distribuido por tribunal:

Tribunal 1:

DE:     Abril Fernández, José Antonio

A:        Gregores Martínez, Ana María

Tribunal 2:

DE:     Groba Campos, Fátima

A:        Zorzi, Gabriel Aramis

ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Publicación da adxudicación do contrato do servizo de xestión e explotación da cafetería do IES RIBEIRA DO LOURO.

VER ANEXO