try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

PROBAS LIBRES ESO SETEMBRO 2015 PARA MAIORES DE 18 ANOS

Está aberto o prazo de presentación de solicitudes para a convocatoria de setembro para as probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrará o vindeiro 9 de setembro de 2015 no IES Ribeira do Louro.

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 10 de xullo de 2015

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2015

Publicase o calendario de exames para a convocatoria extraordinaria de setembro 2015 para as seguintes ensinanzas:

CALENDARIO DE EXAMES SETEMBRO 2015

NORABOA A SARA NORNIELLA LÓPEZ POLO PREMIO ROSALÍA DE CASTRO

Noraboa a nosa alumna Sara Norniella López, premiada no III Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato.

NORABOA ALUMN@S PROBAS SELECTIVIDADE

NORABOA aos alumn@s que se presentaron ás probas de selectividade de xuño de 2015.

100% DE APROBADOS DOS ALUMN@S NA PROMOCIÓN 2013-2015.

Noraboa tamén a nosa alumna Ronsel Noemí Fernández Suárez que obtivo unha calificación global en bacharelato e selectividade de 12,898, polo  que foi convocada para o acto de recoñecemento de mellores expedientes de ensino medio de Galicia que se celebrará no Auditorio de Galicia en Santiago de Compostela o vindeiro 30 xuño.

PUBLICACIÓN LISTAS DEFINITIVAS PROBAS LIBRES ESO MAIORES 18 ANOS

Publicación das listas definitivas das probas libres da eso para maiores de 18 anos realizadas no centro.

Ver arquivo

CUALIFICACIÓNS PROVISIONAIS PROBAS ACCESO CICLOS MEDIOS

Publicación das cualificacións provisionais das probas de acceso a ciclos formativos de grao medio.

Prazo de reclamacións: Do 15 ao 17 de xuño

NOVIDADES DO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Interesantísima conferencia do arqueólogo Xosé Lois Vilar sobre a arte rupestre en Galicia, pronunciada no salón de actos do noso centro durante o mes de maio do 2015:

PUBLICACIÓNS DAS LISTAS PROVISIONAIS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Publicación das listas de cualificacións provisionais obtidas nas probas libres da ESO para maiores de 18 anos realizadas o pasado 29 de maio de 2015.

Prazo de reclamación: 5 días hábiles

ADMISIÓN ESO/BACHARELATO CURSO 2015/16

Dende a dirección do centro se comunica a tódolos pais/nais de alumnos/as que solicitaron praza para o próximo curso escolar 2015/2016 no prazo establecido (do 1 ao 20 de marzo de 2015) que:

TÓDOLOS ALUMNOS/AS SOLICITANTES FORÓN ADMITIDOS NO CENTRO