try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

OFERTA DE MÓDULOS VACANTES EN CICLOS FORMATIVOS POLO RÉXIME DE PERSOAS ADULTAS

Listaxe de módulos de ciclos formativos que se imparten no IES Ribeira do Louro polo réxime ordinario e que se ofertan para o réxime de persoas adultas.

O prazo de solicitudes rematará o venres día 10 de outubro ás 13 horas.

VER ARQUIVO ADXUNTO

Cualificacións definitivas da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014)

Publicación das listas definitivas da proba libre para a obtención do título de ESO para maiores de 18 anos.

Ver arquivos

Tribunal 1

Tribunal 2

Cualificacións provisionais da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014)

Publicadas as cualificacións provisionais da proba libre para a obtención do título de ESO (convocatoria de setembro de 2014), celebradas no IES Ribeira do Louro.

Está aberto o prazo de reclamacións ata o próximo xoves día 25 de setembro.

Ver arquivos:

Tribunal 1

Tribunal 2

LISTAXE PROVISIONAL SOLICITUDES NO PROCESO EXTRAORDINARIO SETEMBRO PARA CICLOS

Publicase los listados de solicitudes do proceso extraordinario de setembro para os ciclos superiores e medios.

Prazo de reclamacións: remata o venres 19 ás 13:00 h.

Ciclos Medios

Ciclos Superiores

ABERTO PRAZO MATRÍCULA PCPI E FP BÁSICA

Está aberto o prazo para matricularse en 2º de PCPI e FP Básica no centro IES Ribeira do Louro ata o próximo venres dia 19 de setembro.

PRESENTACIÓNS CURSO 2014/15

Presentacións do curso 2014/15 por días e ensinanzas.

Ver anexo

PROBAS LIBRES EXAMES ESO MAIORES 18 ANOS: SEDE E TRIBUNAIS

Publicación das listas do alumnado distribuido por tribunais e sede da realización da proba que terá lugar o xoves 11 de setembro de 2014. O chamamento comezará ás 8:30 horas.

Sede de realización da proba:

IES RIBEIRA DO LOURO

Ribeira, s/n, Torneiros _ 36410  O Porriño

Listas do alumnado distribuido por tribunal:

Tribunal 1:

DE:     Abril Fernández, José Antonio

A:        Gregores Martínez, Ana María

Tribunal 2:

DE:     Groba Campos, Fátima

A:        Zorzi, Gabriel Aramis

ADXUDICACIÓN DO CONTRATO DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

Publicación da adxudicación do contrato do servizo de xestión e explotación da cafetería do IES RIBEIRA DO LOURO.

VER ANEXO

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Confirmamos os listados de admitidos e excluidos as probas libres da ESO para maiores de 18 anos que foron publicados o pasado 21 de xullo.

LISTAS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Publicación das listas provisionais de admitidos para as probas libres da ESO para maiores de 18 anos a celebrar no mes de setembro.

Prazo de reclamacións: 3 días hábiles

ANEXOS: