try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Os exames da 1ª convocatoria da proba libre da ESO para maiores de 18 anos terán lugar o vindeiro venres, 27 de maio de 2016, nas instalacións do IES RIBEIRA DO LOURO (Ribeira, s/n, Torneiros, O Porriño).

O chamamento comezará ás 8:30 horas.

VIDEOXOGOS DO IES RIBEIRA DO LOURO

Xoga cos VIDEOXOGOS creados polos nosos alumnos/as:

LISTAXES PROVISIONAIS ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2016/2017

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido  para o curso escolar 2016/2017 no IES Ribeira do Louro.

Admisión para:

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS ADMITIDOS ÁS PROBAS LIBRES ESO MAIORES DE 18 ANOS

Publicación das listas definitivas de admitidos ás probas libres da eso para maiores de 18 anos.

Listaxe de admitidos

Listaxe de exención de língua galega

PUBLICACIÓN LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PROBAS LIBRES ESO MAIOR DE 18 ANOS

Publicación das listas provisionais de admitidos (con validación, exencións e causas de exclusión)

* Listas admitidos provisionais

* Exencións de língua galega

Prazo de reclamacións: 3 días hábiles

PROBAS DE ACCESO A CS: PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS E CENTROS

O 11 de abril publicouse as listaxes definitivas de inscriciónsexencións, proba adaptada e dos centros públicos onde se realizarán as probas cos centros de adscripción que teñen adscritos.

Mais información: Aquí

ABERTO O PRAZO PARA A INSCRICIÓN ÁS PROBAS DE ACCESO A CICLO MEDIO

Está aberto o prazo para inscrición ás probas de acceso a ciclos medios dende o 04 ata o 15 de abril de 2016.

PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAS PROBAS ACCESO A CICLO SUPERIOR

Publicacións das listaxes provisionais da proba de acceso a ciclos superiores de formación profesional.

Prazo de reclamación: 15 - 17 de marzo

Mais información aquí

Convocatoria probas libres ESO para maiores de 18 anos 2016

Hoxe abrese o prazo de matrícula para presentarse ás probas libres da ESO para maiores de 18 anos.

Prazo de matrícula: 07/03/2016 ata 18/03/2016

Mais información aquí

Proceso de Admisión de Alumnado ESO/BACHARELATO. Curso Escolar 2016-2017

1)  NORMATIVA REGULADORA

Decreto 254/2012, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, de educación. (DOG do 26 de decembro de 2012).

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 15 de marzo de 2013)

2) PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Desde o 1 de marzo ata o 29 de marzo de 2016