AVISO URXENTE - Premios extraordinarios de bacharelato 2015-2016

MOI IMPORTANTE

Na comunicación enviada pola Consellería figura un erro na data na que remata o prazo de presentación de solicitudes para participar na convocatoria dos  premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao curso 2015-2016. Por tal motivo, comunícase que o prazo de presentación de solicitudes para participar neses premios remata o día 2 de xuño de 2016.

Vacantes ESA curso 2016-17

Adxúntase relación das vacantes da ESA para o vindeiro curso 2016-17.

Selectividade 2016

Adxúntase documento pdf con inforomación relativa á selectividade deste curso.

Premios extraordinarios de Bacharelato 2015-16

Adxúntase convocatoria dos premios extraordinarios de Bacharelato para o presente curso, así como un resumo da mesma.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 3 de xuño.

Probas libres ESO maio 2016 - Lugar de realización das probas

As probas libres da ESO para o alumnado que se matriculou no IES Santa Irene terán lugar no IES República Oriental do Uruguai (Rúa Coutadas, 54, 36207 Vigo), ás 8:30 horas do vindeiro 27 de maio.

Fondo solidario e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2016-17

No DOG do 16 de maio de 2016 publicouse a orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

O prazo de presentación de solicitudes remata o vindeiro 23 de xuño.

Actividades de formación en linguas estranxeiras 2016 - Publicación de listaxes

Publicáronse listaxes de solicitudes admitidas, que precisan emendas e excluídas.

Pódense consultar na web do programa http://www.edu.xunta.es/axudasle

Admisión de alumnado curso 2016-17. Listaxe DEFINITIVA de admitidos

Adxúntase listaxe definitiva de admitidos e non admitidos para o curso 2016/17, xunto cos prazos de matrícula.

Resolución becas de convocatoria xeral

Onte publicáronse na páxina web do Ministerio os listados definitivos de becarios da convocatoria xeral do actual curso 2015/16. Pódese acceder dende o seguinte enlace: http://www.mecd.gob.es/servicios-al-ciudadano-mecd/catalogo/educacion/becas-ayudas-subvenciones/para-estudiar/bachillerato/becas-generales-no-universitarias.html.

Por conseguinte, o prazo para a presentación de recurso de reposición por parte dos alumnos comeza o 10 de maio e finaliza o 9 de xunio de 2016.

Admisión de alumnado curso 2016-17. Listaxe provisional de admitidos

Adxúntase listaxe provisional de alumnos admitidos e excluídos para o curso 2016-17. O prazo de reclamación é de 5 días hábiles desde o 26/04/16.