Exames de pendentes (actualizado o 5 de febreiro de 2016)

ACTUALIZACIÓN (5/02/2016)

Xúntanse calendario actualizado de exames de pendentes e resumo por departamentos para o curso 2015/16.

Programa Vigo en Inglés 2016 (convocatorias ordinaria e extraordinaria)

A Xunta de Goberno Local na súa sesión  do 29/01/16 adoptou o seguinte acordo: "Aprobar as bases reguladoras e convocatorias ordinaria (3º ESO) e extraordinaria (2º Bacharelato) para a adxudicación de prazas para a participación no programa municipal de inmersión en lingua inglesa - Vigo en Inglés 2016", que terá aberto o prazo de solicitude dende o vindeiro luns 15 ao venres 26 de febreiro, ambos incluídos. As solicitudes xunto coa documentación requerida deberá presentarse no Rexistro Xeral do Concello de Vigo.

Probas libres ESA

Adxúntase información relativa ás probas para a obtención do título de Graduado en Educación Secundaria para maiores de 18 anos (convocatoria 2016)

Examen de pendentes - Educación plástica e visual

O exame para os alumnos que teñan pendente a Educación plástica e visual de 1º ou 3º de ESO terá lugar o vindeiro luns 25 de xaneiro ás 17:45 horas.

Exames finais ESA III-IV (primeiro cuatrimestre)

Data: xoves 4 febreiro 2016

• Módulo Comunicación (castelán, galego): 17,15-18,15 h.
  • Módulo Sociedade: 18,30- 19,30 h.
  • Módulo Científico-tecnolóxico: 20,15- 21,15 h.
  • Inglés: 21,15- 22,15 h.

Homenaxe aos compañeiros xubilados

O vindeiro 29 de xaneiro, e con motivo da festa de San Tomé de Aquino, homenaxearemos aos nosos compañeiros Dolores Alonso Payo (Lola), Mª Carmen Blanco Vázquez (Carmelo), Sara Cid Cabido e Guillermo Touza Rodríguez, recentemente xubilados.

Plazo extraordinario de matrícula para cursar ESO en adultos

Desde o 8 ata o 15 de xaneiro de 2016 está aberto o plazo extraordinario de inscrición e matrícula para o alumnado de nova incorporación ao centro que desexe cursar Educación Secundaria para adultos no segundo cuadrimestre.

Cesta de Nadal

No sortedo da cesta de Nadal doada pola Asociación de Comerciantes das Travesas resultou agraciada dona Beatriz Valeije Álvarez. Noraboa!!

Vacacións de Nadal

Con motivo das vacacións de Nadal, as clases rematarán o venres 18 de decembro ás 12:20 horas, coa entrega de notas.

Como nova importante, o primeiro día de clase despois das vacacións será o xoves 7 de xaneiro.

Aviso: Exames de pendentes de plástica e debuxo técnico

Os exames de pendentes de plástica e debuxo técnico que ían ter lugar o vindeiro 14 de decembro queda aprazados ata novo aviso.