Convocatoria do programa Vigo en Inglés 2015

O progama vai dirixido a estudantes de 3º da ESO. Desenvólvese no mes de setembro e consiste nunha estadía de 3 semanas nun país de fala inglesa. Durante este tempo, os rapaces asisten a un centro escolar, coma calquer outro estudiante local.

O prazo de presentación das solicitudes será do 6 ao 17 de abril, ambos inclusive. Máis información en: http://vigoeningles.org/

Convócanse bolsas para cursos de verán de inglés en España

O Ministerio de Educación, Cultura e Deporte convoca bolsas para participar nun programa de inmersión lingüística en inglés en España, destinadas a estudantes bolseiros de Bacharelato, de Grao Medio de Formación Profesional, de Artes Plásticas e Deseño, de Ensinanzas Deportivas, de Enseñanzas Profesionais de Música e Danza e de Idiomas de Nivel Intermedio e Avanzado para o mes de xullo de 2015. Máis información: http://bit.ly/1ETtwhg

Convócanse axudas para cursos de verán de inglés en Galicia

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para alumnado de ESO e bacharelato para realizar cursos de inglés en Galicia no verán do 2015. O prazo de solicitude remata o vindeiro día 16 de abril. Máis información en: https://www.edu.xunta.es/axudasle/

Exame de pendentes TIC - adultos

Convocase al alumnado de adultos coa materia de TIC pendiente al examen que terá lugar o vindeiro 21de abril (martes) ás 16:10 na aula de informática do soto.

Recomendase aos alumnos implicados que falen canto antes con xefe do departamento de Tecnoloxía.

Calendario das probas libres de ESO (maio de 2015)

Expoñemos o calendario das probas libres de ESO.

O período de matrícula comprende desde o 16 de marzo ata o 27 de marzo, ambos os dous incluídos.

Documentación a aportar nas solicitudes de admisión

Informamos sobre a documentación que se deberá aportar á hora de presentar as solicitudes de admisión.

Solicitude de Admisión para o curso 2015-16

02 de marzo de 2015

Queda aberto o prazo de solicitudes de admisión (do 2  ata o 23 de marzo)  para o curso 2015-16. A información do proceso, impresos de solicitude das quendas de diúrno e de adultos e a zona de adscripción do instituto figuran nos ficheros que se xuntan.

Esta información e os impresos poderán tamén recollerse na conserxería do centro.

Novo curso de Educación Secundaria para Adultos (ESA III-IV)

2º cuatrimestre

O próximo día 19/2/2015 comenza o 2º cuatrimestre da ESA.

Aberto prazo de matrícula para novos alumnos

Convócase a I edición do English Photo Contest

O IES Santa Irene convoca a I edición do English Photo Contest de acordo coas seguintes

Participantes

Poderá participar todo o alumnado do centro. A participación neste concurso suporá a total aceptación destas bases.

As fotografías presentadas deberán ter algunha relación co idioma inglés.

Actividades do segundo parcial de pendentes. Xeografía e Historia

Os alumnos coa materia de Xeografía e Historia pendente do curso anterior debe descargar o documento e entregar as actividades realizadas antes do venres 20 de febreiro de 2015.

O exame será o martes 3 de marzo ás 16,30 na aula 25.