Renovación da web do centro

Tras dous días de traballo, ábrese de novo ao público a web do centro. Aínda que seguramente haberá que retocar moitas cousas, espero que os cambios realizados sexan do agrado de todos. Quedo a vosa disposición para calquera comentario ou suxestión e xunto a guía de publicación revisada para os autores de contido.

Calendario escolar do curso 2014-15

Xúntase en documento PDF o calendario escolar do curso 2014-15.

Acta definitiva das probas libres da ESO de adultos de setembro 2014

Xúntase a acta definitiva das probas libres da ESO de adultos de setembro 2014.

Cualificacións provisionais probas libres ESO setembro 2014

Cualificacións provisionais das probas libres de Educación Secundaria de Adultos convocatoria de setembro de 2014.

• PRAZO DE RECLAMACIÓNS: Do 20 ao 26 de setembro de 2014.
  • Publicación das listas definitivas de cualificacións: o 29 de setembro de 2014.
  • Recollida de certificacións a partir do 2 de outubro de 2014.

Selectividade (setembro)

As probas de selectividade de setembro celebraranse na Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo (Dereito).

A presentación é o día 17 ás 9,00 horas.

Convocatoria do programa «Vigo en Inglés» para 3º ESO

O progama vai dirixido a estudantes de 3º da ESO. Desenvólvese no mes de setembro e consiste nunha estadía de 3 semanas nun país de fala inglesa. Durante este tempo, os rapaces e rapazas asisten a un centro escolar, coma calquera outro estudante local.

O prazo de presentación das solicitudes será do 26 de maio ao 6 de xuño, ambos inclusive.

Máis información: Vigo en Inglés

Bolsas do MEC para programa de inmersión en inglés en España

Convócanse bolsas de unha semana de duración no mes de xullo, para estudiantes becarios de bacharelato, etc. Consulta a convocatoria no BOE.

100 bolsas para estudar 1º de bacharelato en Canadá

A Fundación Amancio Ortega Gaona convoca 100 bolsas para estudar 1º de bacharelato en Canadá durante o ano lectivo 2014-2015. Convocatoria aberta do 16 de decembro de 2013 a 7 de febreiro de 2014. Bases da convocatoria e solicitudes dispoñibles na páxina web www.becasestudiaencanada.org.