vídeo

Concurso de Clases sen Fume 2º ESO

Presentamos as actividades creativas que fixeron os alumnos/as dos tres grupos de 2º ESO do IES Santa Irene neste curso 2018-2019 para o Concurso de Clases sen Fume, organizado pola Consellería de Sanidade e pola Asesoría de Innovación Educativa da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa da Xunta de Galicia.

As actividades que se presentan a continuación son:

• Os slogans, que incentivan a disminución do consumo de tabaco.
  • As actividades creativas, en formato de vídeos que, promoven evitar o consumo de tabaco.

Te va a beneficiar no fumar

Concurso de Clases sen fume 2º ESO

Presentamos as actividades creativas que fixeron os alumnos/as de 2º ESO do IES Santa Irene neste curso 2017-2018 para o Concurso de Clases sen fume, organizado pola Consellería de Sanidade e pola Asesoría de Innovación Educativa da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa da Xunta de Galicia.

As actividades que se presentan a continuación son:

• Os slogans, que incentivan a disminución do consumo de tabaco.
  • As actividades creativas, en formato de vídeos que promoven evitar o consumo de tabaco.

Cigarrillo

Concurso Explícoche matemáticas 2.0