tecnoloxía

Semáforos

Aquí podemos ver un exemplo do traballo dos alumnos de 4º ESO B. Neste proxecto programaron un Arduino para facer un semáforo de coches e peóns con pulsador.

Proxecto de tecnoloxía 3º ESO B - Forno solar

Vídeo que recolle o traballo realizado polos alumnos de 3º ESO B

Sala de control do Nautilus

Neste vídeo podemos ver os traballos de control programado realizados polos alumnos de 4º ESO B, nos que se simulan doferentes elementos da sala de control dun submarino.

Visita á escola de Teleco - 2º A

Neste vídeo recollemos algúns dos momentos do obradoiro sobre electrónica de comunicación no que traballaron os alumnos de 2º A o pasado mércores 25 de marzo

Visita a AIMEN - 1º Bacharelato A

Os alumnos de 1º de Bacharelato fixeron unha visita a AIMEN, un centro tecnolóxico situado en Porriño, especializado en aplicacións laser, distintas técnicas de soldadura, ensaios mecánicos de materiais e análise instrumental.

Proxectos de electrónica analóxica de 4º ESO B

Na primeira avaliación os alumnos de 4º ESO B fixeron un proxecto de electrónica analóxica. No vídeo expóñense os seus traballos.

Construcción dun robot submarino

O curso 2013-14, os alumnos de 4º de ESO B nun proxecto promovido pola Plataforma Oceánica de Canarias, no que construiron uns robots submarinos.

Proxectos de Tecnoloxía de 4º ESO A: Electrónica analóxica

Vídeo sobre os proxectos de electrónica analóxica de 4º de ESO

4º B - Instalacións eléctricas

Aarón, Denís, Pedro e Mateo

Control por ordenador 4º ESO B

O seguinte vídeo recolle o traballo realizado por Itsaso, Itziar e Alba, de 4º ESO B, que consiste nunha barreira de aparcadoiro controlada por ordenador.