Centros da Rede

CIFP Compostela

Naceu no ano 1967 no Burgos das Nacións, sendo inaugurado no ano 1967, como Escola Sindical de Hostalaría e Turismo de Santiago recibindo posteriormente o nome IES Compostela, e actualmente CIFP Compostela. No ano 1973 trasladouse á actual sede, que por entón foi creado como Hotel-Escola funcionando só como Escola.

Na actualidade depende da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional ainda que non sempre foi así.

O alumnado deste centro foi practicamente de toda España e moi particularmente de Asturias, Castela e León, Cantabria, Euskadi e mesmo de Canarias ata que nas respectivas Comunidades Autónomas foron creando centros de formación en hostalaría.

Os numerosos alumnos e alumnas que ao longo destes anos foron condecorados e que teñen un éxito profesional e empresarial importante son testemuña dun traballo constante e rigoroso e do compromiso que temos coa formación profesional de hostalaría.

CIFP Compostela
50 anos formando profesionais