Centros da Rede

CIFP de Vilamarín

O IES de Vilamarín está situado na localidade de Borulfe, pertencente ó concello de Vilamarín, a 17 km da capital da provincia, entre a Serra Martiñá, os montes de Orbán e o castro de Sta Águeda.

O centro oferta ciclos formativos das familias profesionais de Hostalaría e turismo, Industrias alimentarias e Agraria que, ao noso parecer, teñen moito futuro.

Poñemos a disposición do alumnado os medios técnicos e humanos para garantir a súa formación.

Somos o único centro na provincia de Ourense con oferta formativa da familia de Hostalaría e turismo, e tamén dispoñemos dunha cómoda residencia de estudantes e moitos máis servizos, para que o alumnado poida centrarse no que realmente importa, a súa formación.

Queres resultados?.... Estuda con nós!

Eva Fachado Rubio
Directora do CIFP de Vilamarín