Skip to Content

Secretaría e documentación

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/2023

FONDOLIBROS CURSO 2022/2023

Aberto o prazo para as solicitudes ata o 22 de xuño.

  •  Fondo solidario para libros de texto para 3º, 4º, 5º, 6º.
  •  Axudas para adquirir os libros de texto para 1º e 2º (rentas per cápita non superiores a 10.000€ no exercicio fiscal 2020)
  • Axudas para adquirir o material escolar para toda a primaria (rentas per cápita non superiores a 6.000€ no exercicio fiscal 2020).

Poden presentar as solicitudes preferiblemente por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ; a través da sede electrónica da Xunta de Galicia  https://sede.xunta.gal  ou presencialmente na conserxería do centro de 10.00 a 12.00h.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR EN CASO DE SOLICITUDE PRESENCIAL

Xunto co Anexo I debidamente cumprimentado deberá presentar:

a) Anexo II (comprobación de datos)

b) Copia do libro de familia onde figure o alumno/a e o resto dos membros computables.

En caso de separación: sentenza de divorcio e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do alumno/a.

c) Certificado de discapacidade do alumno ou familiar non expedido pola administración autonómica.

d) Documentación xustificativa de situación de violencia de xénero no ámbito familiar.

e) Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabiliatada.

f) Resolución administrativa ou xudicial acreditativa de situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

 

Para máis información:   https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2022/20220518/AnuncioG0598-020522-0001_es.html

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022/2023

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2022/2023

 

(Alumnado que se matricula por primeira vez no centro)

 

O prazo de entrega de solicitudes é do 1 ao 21 de marzo.

O proceso de admisión poderase facer telematicamente a través da aplicación Admisión Alumnado da CCEU ou presencialmente no centro en horario de 10.30 a 12.30 horas.

FORMALIZACIÓN DA RESERVA

 Solicitude única segundo o modelo ANEXO II, (en caso de separación dos proxenitores ou que non estean casados, a solicitude irá asinada polos dous).

Xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia, DNI dos proxenitores e do/a neno/a (se o ten).

 

 

 Preme na imaxe para facer un pequeno percorrido polo noso centro.

 

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA NO CURSO 2021/2022.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE ALUMNADO MATRICULADO EN EDUCACIÓN PRIMARIA, ESO E EDUCACIÓN ESPECIAL NO CURSO 2021/2022.

Orde do 28 de outubro do 2021

ALUMNADO DESTINATARIO

Alumnado matriculado en Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Educación Especial:

a) Non ten que presentar solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022.

b) Ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

Alumnado matriculado en educación especial.

Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

 

SOLICITUDES (SÓ PARA ALUMNADO NON BENEFICIARIO DA AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR).

 

Forma de presentación da solicitude:Unicamente de forma presencial no centro educativo no que estea matriculado o/a alumno/a.

Prazo:

1. Para o alumnado matriculado no centro no día de publicación da orde no Diario Oficial de Galicia: 10 días hábiles a partir do seguinte á publicación no Diario Oficial de Galicia, é dicir, do 15 ao 26 de novembro de 2021.

 

 
   

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/2022

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 

CURSO 2021/2022

Infórmase que dende o 21 maio ao 22 de xuño está aberto o prazo para presentar as solicitudes para o vindeiro curso académico 2021/2022 de:

  • Fondo solidario de libros de texto (para 3º, 4º, 5º e 6º de E.P.)

  • Axudas para adquirir libros de texto (para 1º e 2º de E.P.) para rendas per cápita familiares non superiores a 10.000 € no exercicio fiscal 2019.

  • Axudas para adquirir material escolar (para toda a E.P.) para rendas per cápita familiares igual ou inferiores a 6.000 € no exercicio fiscal 2019.

Prazo de presentación de solicitudes (ANEXO I e II)Ata o 22 de xuño.

Lugar e horario de presentación: Preferiblemente por vía electrónica ou na Conserxería do centro, en horario de 10:00 a 12:00 horas.

Poden presentar as solicitudes por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal). Neste caso será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno/a.

 

FONDOLIBROS 2021/2022

PRAZOS

Presentación de solicitudes

Do 21 maio ao 22 de xuño

Preferiblemente por vía electrónica

https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B&ano=2021

Publicación das listaxes provisionais 

1 de xullo

Reclamacións ás listaxes

2 días despois da publicación 

Publicación das listaxes definitivas no taboleiro de anuncios

6 de xullo

Entrega de libros de texto Fondolibros 2020/2021

1ª semana de xuño

Recollida de vales Fondolibros 2021/2022

1ª semana de xullo

Recollida de libros de texto Fondolibros 2021/2022

setembro

   

RECOLLIDA DE VALES FONDOLIBROS 2021/2022

Na CONSERXERÍA en horario de 10:30 a 13:00 h.

No caso de ter fillos/as en diferentes niveis, acudirán ao centro o día da entrega de vales do curso superior.

1º e 2º nivel E.P.

3º e 4º nivel E.P.

5º e 6º nivel E.P.

MARTES 6 DE XULLO

MÉRCORES 7 DE XULLO

XOVES 8 DE XULLO

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR NO CASO DE SOLICITUDE PRESENCIAL:

 

Xunto coa solicitude (Anexo I) presentarase a seguinte documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)

b) Libro de familia no que figuren todos os membros computables da unidade familiar. Só no caso de non ter libro de familia, ou se a situación familiar, a día 31 de decembro de 2019, non coincide coa reflectida no libro, terá que presentarse documento ou documentos acreditativos do número de membros da unidade familiar, tales como:

  •  Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do causante.
  •  Certificado ou volante de convivencia.
  • Informe dos servizos sociais ou órgano equivalente do concello de residencia, que acredite a situación familiar.

c) Certificado do grado de discapacidade dalgún dos membros da unidade familiar incluídos na solicitude, ou do alumno/a.

d) No caso de situación de violencia de xénero no contorno familiar: documentación acreditativa.

e) Certificado de convivencia ou informe de servicios sociais no caso de que os pais ou titor/a careza de DNI ou NIE.

 

Máis información do proceso nos seguintes enlaces:

http://www.edu.xunta.gal/portal/node/34035

 

ORDE DO 6 DE MAIO DE 2021

 

Documentación solicitude:

CLICAR: Anexo I e II

 

VER NOTA INFORMATIVA ADXUNTA.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021/2022

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021 / 2022  

Infórmase que está admitido todo o alumnado que se incorporará por primeira vez ao centro

no curso 2021/2022 que presentou unha solicitude de admisión dentro do prazo ordinario.

 

Están puplicadas as LISTAXES DEFINITIVAS no taboleiro interior do centro e na aplicación

AdmisionAlumnado.

 

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

ADMISIÓN CURSO 2021/2022  

 

 

ADMISIÓN 2021/2022

PRAZOS

Presentación da solicitude de admisión centros adscritos. Reserva de praza para o alumnado de 6º EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Plurilingüe Fontexería.

FORMALIZACIÓN DA RESERVA:

Do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro

Presentación da solicitude de admisión reserva de praza.

(Alumnado que se matricula por primeira vez no centro)

Xunto coa fotocopia cotexada do libro de familia ou DNI do/a neno/a.

FORMALIZACIÓN DA RESERVA:

     A solicitude será única segundo o modelo ANEXO II,(en caso de separación dos proxenitores ou que non están casados, a solicitude irá asinada polos dous), que poderá:

Nestes casos a instancia deberá ser entregada en prazo no centro.

  • Cubrir a solicitude a través da Sede Eléctrónica.

Do 1 ao 22 de marzo

No caso de haber máis solicitudes que prazas:

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo.

10 días hábiles contados a partires dos 2 días seguintes ao remate do prazo de presentación de solicitudes

Publicación das listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido.

Antes do 25 de abril

Reclamacións ás listaxes (3 días hábiles contados  dende o día seguinte da publicación).

3 días hábiles

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido.

Antes  15 de maio

Formalización da matrícula en Educación Infantil e Primaria. ANEXO III. Documentación complementaria.

Do 20 ao 30 de xuño

 
Distribuir contido

        

 



by Dr. Radut