ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2016-2017

Queridas familias:

Un ano máis, iniciase o proceso de reserva de praza de actividades extraescolares para o curso escolar 2016-2017.

A finais do mes de Septembro 2016,  organizaranse os grupos por actividade, as prazas se asignarán por orden de recepción da ficha de inscripción. No caso de NON chegar o número de alumnos para que teña lugar a actividade  informaráse as familias por e-mail, é publicarese nos canles de comunicación que ten a ANPA “Os Rosais” (Web, Facebook, tablón de anuncios). No caso de que hai máis nenos que o Nºmáximo por actividade, é hai para facer outro taller, mirarase si hai sitio é ora, e comunicareselle a os país, polas canles da ANPA.

As actividades extraescolares comenzan o primeiro luns do mes de Outubro e rematan o último venres do mes de Maio.

Para este curso 2016-2017, esta ANPA presentaráse  (son caso de que se convoquen para o ano que ben) a convocatoria das axudas as asociaciones de nais e pais de alumnas e alumnos (ANPAS) legalmente constituidas, dos centros educativos sostidos con fondos públicos da Comunidad Autónoma de Galicia, para a realización de programas de actividades extraescolares e complementarias dirixidas o alumnado de educación infantil, primaria e de centros de educación especial, que teñan como fin contribuir a conciliación da vida persoal, familiar e laboral durante o curso escolar 2016/17. Os país son os que teñen que facilitarnos os datos para poder presentar a documentación como ANPA, por iso no mes de septembro toda aquela persoa que este interesada póngase en contacto coa directiva da ANPA “Os Rosais”

Por favor,  mirade ben os orarios e días das actividades para asi non apuntar os nenos/as o mesmo día e a mesma ora en dúas ou máis actividades.

PERIODO RESERVA DE PRAZA: 13– 26 Septembro

Podrase entregar o formulario:

AdxuntoTamaño
formulario 4º,5º,6º INFANTIL.pdf227.55 KB