Complementarias

DÍA DA PAZ

Premendo na  imaxe pódese ver un vídeo sobre o DÍA  DA  PAZ  no Ceip Amado Barroso.

EXCURSIÓN Á ILLA DE SAN SIMÓN

O 12 de xuño, os nenos e as nenas de 3º de educación primaria fixeron unha excursión á Illa de San Simón. Picando na seguinte imaxe pódese ver un vídeo que recolle instantáneas dalgúns momentos da xornada.

VISITA DOS NENOS E NENAS DE 2º DE PRIMARIA A SAN CIBRÁN DE LAS

O 31 de maio, os alumnos e as alumnas de 2º de educación primaria visitaron o Castro de San Cibrán de Las, Parque Arqueolóxico da Cultura Castrexa, onde puideron formarse unha idea de como era a vida fai 2000 anos en Galicia.

Picando na seguinte imaxe pódese visualizar un video que recolle momentos da actividade.

O GRUPO DE TEATRO "A BERENGUELA" NO CEIP AMADEO R. BARROSO

O día 23 de maio, como xa ven sendo tradición nos últimos anos, visitounos o grupo de teatro "A Berenguela". Fixeron unha representación teatral para o alumnado de 1º e 2º de educación primaria. Pica na seguinte imaxe para ver un vídeo con momentos da actuación.

8 DE MARZO: DIA INTERNACIONAL DA MULLER

SEGUIMOS EDUCANDO PARA A IGUALDADE

CELEBRANDO O ENTROIDO

O venres 18, celebrouse no colexia a Festa do Entroido. Picando nas fotos seguintes pódense ver distintos vídeos con imaxes da xornada.