PROGRAMA EDUCOCIO OURENSE (CONCELLO DE OURENSE)

A Concellería de Educación do Concello de Ourense informa da posta en marcha do PROGRAMA EDUCOCIO OURENSE.

Nas intalacións do CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso desenvolveranse actividades do programa os luns, de 17:00 a 19:00 horas, alternándose un luns as deportivas e outro as lúdico-didácticas.

O 31/03/2023 remata o prazo para inscribirse. Todas as fichas de inscrición posteriores pasarán a formar parte do listado de espera.

En documentos adxuntos pode verse e/ou descargarse a documentación que a Concellería de Educación enviou ao Centro para que se poña a disposición das familias:

As follas de inscrición cubertas entregaranse na Secretaría ou na Conserxería do CEIP Amadeo Rodríguez Barroso en horario lectivo de mañá (de 9:00 a 14:00 horas).

PROXECTO IGUALDADE DE XÉNERO 2022

Arredor do Día Internacional contra a violencia de Xénero desenvolveuse no centro o PROXECTO IGUALDADE DE XÉNERO, proposto e financiado pola ANPA do centro e coa colaboración do Concello de Ourense. Sesións de Contacontos para tódolos niveis  e un Obradoiro de Ciencia para os maiores completaron o programa.

Picando na imaxe pódese ver un video sobre o desenvolvemento do proxecto.

RETIFICACIÓN DA DATA DO MAGOSTO EN FAMILIA 2016

Informamos dende a ANPA Os Rosais que:

Esta semana publicamos na web que faceriamos a festa do Magosto en familia o día 4 de novembro e que venres 28 e o mercores 2 poderianxe coller os tickets.

Por problemas de organización tivemos que cambiar as datas e ainda estamos por determinar cando vai ser. No momento que sepamos con seguridade cando vai poder ser publicaremolo nesta web , no facebook e no tablón do colexio.

Dende a ANPA Os Rosais lamentamos moito os inconvintes que houbexemos provocado. Un saudo.

CALENDARIO E TARIFAS DEFINITIVAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2016-2017

ABACO- NUMICOM

AULA DE INFORMÁTICA

ROBÓTICA                       4º, 5º E 6º PRIMARIA

ROBÓTICA 1º, 2º E 3º PRIMARIA (AVANZADO)

ROBÓTICA 1º, 2º E 3º PRIMARIA (INICIO)

AULA 1ºandar

WHUSU

XADREZ

12€/MES

OS COBROS EFECTUARANNOS OS MONITORES DE CADA UNHA DAS ACTIVIDADES SEGUNDO AS SÚAS PROPIAS ESPECIFICACIÓNS, EN MAN NA MAIOR PARTE DOS CASOS, POR TRANSFERENCIA BANCARIA, ETC.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2016-2017

Queridas familias:

Un ano máis, iniciase o proceso de reserva de praza de actividades extraescolares para o curso escolar 2016-2017.

A finais do mes de Septembro 2016,  organizaranse os grupos por actividade, as prazas se asignarán por orden de recepción da ficha de inscripción. No caso de NON chegar o número de alumnos para que teña lugar a actividade  informaráse as familias por e-mail, é publicarese nos canles de comunicación que ten a ANPA “Os Rosais” (Web, Facebook, tablón de anuncios). No caso de que hai máis nenos que o Nºmáximo por actividade, é hai para facer outro taller, mirarase si hai sitio é ora, e comunicareselle a os país, polas canles da ANPA.

As actividades extraescolares comenzan o primeiro luns do mes de Outubro e rematan o último venres do mes de Maio.

Para este curso 2016-2017, esta ANPA presentaráse  (son caso de que se convoquen para o ano que ben) a convocatoria das axudas as asociaciones de nais e pais de alumnas e alumnos (ANPAS) legalmente constituidas, dos centros educativos sostidos con fondos públicos da Comunidad Autónoma de Galicia, para a realización de programas de actividades extraescolares e complementarias dirixidas o alumnado de educación infantil, primaria e de centros de educación especial, que teñan como fin contribuir a conciliación da vida persoal, familiar e laboral durante o curso escolar 2016/17. Os país son os que teñen que facilitarnos os datos para poder presentar a documentación como ANPA, por iso no mes de septembro toda aquela persoa que este interesada póngase en contacto coa directiva da ANPA “Os Rosais”

Por favor,  mirade ben os orarios e días das actividades para asi non apuntar os nenos/as o mesmo día e a mesma ora en dúas ou máis actividades.

PERIODO RESERVA DE PRAZA: 13– 26 Septembro

Podrase entregar o formulario:

ENTREGA DE PAGARÉS E INFORMACIÓN SUBVENCIÓN COMEDORES

O DÍA 17 DE XUÑO DE 2016 FAPAOURENSE PROCEDERÁ Á ENTREGA DA SUBVENCIÓN XUNTA DE GALICIA CURSO 14/15 NO CEIP AMADEO RODRÍGUEZ BARROSO, NA SALA DO COMEDOR.

TODOS OS USUARIOS QUE RECIBISEN PAGAREI O ANO PASADO, TANTO DE ACOLLIDA/ALMORZO COMO COMEDOR, RECIBIRÁN UNHA CIRCULAR E Ou PAGAREI A partir das 17:45 HORAS.

PARA REDUCIR O TEMPO DE ESPERA ENTREGARANSE NA SEGUINTE ORDE ALFABÉTICA DO APELIDO DO NENO/A:

De 17:45 a 18:30 letras Á F.

De 18:30 a 19:15 letras F a M.

De 19:15 a 20:15 letras M a Z.

NOTA: COMPROBE SE FIGURA NA LISTAXE DO ANPA. PODESE CONSULTAR NO COMEDOR PREGUNTANDOLLE AS MONITORAS OU NA OFICINA DA ANPA O MERCORES 15, XOVES 16 É VENRES 17 NOS HORARIOS DE RECOLLIDA DE TICKETS DA FESTA DE FIN DE CURSO.

SE O TITULAR DO SERVIZO (PAI, NAI Ou TITOR/A) NON PODE ASISTIR PERSOALMENTE, DEBERÁ CUMPRIMENTAR UNHA AUTORIZACIÓN (EXCLUSIVAMENTE A QUE ENTREGA O ANPA) E ACHEGAR COPIA DOS DNI DO AUTORIZADO E AUTORIZANTE.(ficheiro adxunto)