APA

Descarga a nosa APP

[06/09/2023]

Deixamos enlace á nosa APP para que estedes informados de todas as actividades que dependen da ANPA.

Previsión actividades extraescolares 2023/2024

[22/08/2023]

Recordamos que está dispoñible na APP a información e o link do formulario para coñecer as vosas preferencias en canto as actividades extraescolares para este próximo curso.

Agradecemos a vosa colaboración.

Inscripcións ANPA curso 2023/2024

[08/06/2023]

Abrimos, ata o día 21, as inscripcións para ser socios da ANPA e a reserva de comedor / acollida / almorzo para o vindeiro curso 2023/2024.

Consultade toda a información na APP.

COTA DE SOCIOS DA ANPA CURSO 2016-2017

Comunicámoslle a tódolos país e nais que o prazo para pagar o recibo da ANPA (20 euros por familia), e así pasar a pertenecer a esta asociación, comenzará o 15 de septembro é rematará o día  21 de Outubro, o pago poderá realizarse das seguintes maneiras:

· Efectivo no local da ANPA no horario de 9:00 a 9:30h. 14:00 a 14:30 e de 15:30 a 16:15h ( a Anpa recomenda esta forma de pago para evitar os abusivos gastos de xestión bancaria)

• 15 Xoves , 16 Vernes  e 19 Luns do mes de SEPTEMBRO.
  • 19 Mercores, 20 Xoves e 21 Vernes do mes de OUTUBRO

· Ingreso bancario na conta da asociación que é a seguinte:

ABANCA ES39 2080 5270 4230 40000737

No ingreso deberá constar: O apelido  e nome do neno ou nenos, no caso de ser irmáns ( xa que só se pagará un recibo por familia).

• Non poñan o nome dos paIs, poñan o nome do neno ou nenos.
  • A cota, que é voluntaria, é de 20 euros por familia e curso escolar.
  • É importante que garden o recibo ata a finalización do curso escolar como xustificante de pago.

Entregarase a tódolos pais que xustifiquen o pagamento da cota e entreguen a inscripción de socios da ANPA o carnet da ANPA que será imprescindible para identificarse como membro da mesma nas xuntas e nos eventos organizados para os socios.

Os carnets enviaranse o final do mes de outubro polos nenos.

Lembrámoslles que con estes fondos, a ANPA promove a xuntanza de nadal, o entroido, a festa de fin de curso, subvenciona a excursión de fin de curso dos nenos de 6º e tamén xestiona e subvenciona parte das actividades extraescolares. Estas axudas serán só para nenos que pertenzan á ANPA.

Quedamos ó voso dispor para calquera dúbida a través de:

•  No buzón da ANPA (xunto ao taboleiro de anuncios)
  •  No enderezo electrónico anpaosrosais@gmail.com, extraescolarosrosais@gmail.com, comisioncomedorosrosais@gmail.com
  •  Na páxina Web http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipamadeobarroso/taxonomy/term/14
  •  Na páxina de Facebook  ANPA OS Rosais Ourense. https://www.facebook.com/ANPA-OS-Rosais-Ourense-994896403904405/

Descargar formulario no archivo adxunto.