APA

ROBOTICA PROGRAMACIÓN ANPA 23-24

Para a actividade de robótica estaría ben ter instalados estes programas:

Microbit: https://makecode.microbit.org/offline-app

Scratch 3: https://scratch.mit.edu/download

Scratch 1.4: https://scratch.mit.edu/scratch_1.4

Gamemaker: https://gamemaker.io/es/download

CELEBRAMOS O NADAL 19-20 NO INSUA BERMÚDEZ

CONCURSO POSTAIS DE NADAL ANPA INSUA BERMÚDEZ

X CARREIRA LETRAS GALEGAS 2019 CONCELLO DE VILALBA

INDICACIÓNS PARA INSCRICIÓN E AUTORIZACIÓN PARA PARTICIPAR NA X CARREIRA LETRAS GALEGAS DO CONCELLO DE VILALBA.

CartazX CarreiraLetrasGalegasVilalba2019

1.- INSCRICIÓN NA CARREIRA A TRAVÉS DO ENLACE A: CHAMPION CHIP X CARREIRA LETRAS GALEGAS 2019 VILALBA. ( NESTA PARTE CONSEGUIREMOS UN DORSAL PARA A CARREIRA)

Inscrición : GRATUÍTA do 23 de abril ao MARTES 7 DE MAIO ás 12:00 do mediodía.

Inscrición no enlace de champion chip:

Prema aquí para inscrición: https://championchipnorte.com/evento/detalle/id/1807/x-carreira-popular-escolar-das-letras-galegas-vilalba

IMPORTANTE indicar nos campos: CLUBE e COLEXIO,  "CEIP ANTONIO INSUA BERMÚDEZ"para facilitar entrega de dorsais no centro previamente.

No campo NICK : poñede o nome correcto, máximo 11 espazos, para repartir os dorsais con facilidade entre os 350 alumnos do cole.

* No centro non inscribiremos. Facédeo individualmente, se non sabedes pedide axuda, é moi sinxelo e soamente leva 2 minutos.

Categorías da carreira:

·

+5 nados 2014. Infantil 4anos: Carreira Mixta Feminina e masculina. 420m. Ás 11.00 h.

+6 nados 2013 Infantil 5 anos: Carreira Mixta Feminina e masculina.420 m

·

+7 nados entre 2012 e 2010: 1º, 2º e 3º de Primaria Carreira Feminina 775m e despois Carreira Masculina. 775m

·

+10 nados entre 2009 e 20074º, 5º e 6º de Primaria Carreira Feminina 850m e despois Carreira Masculina. 850m

+13 nados entre 2006 e 2003, 1º,2º e 3º ESO. 1650m

Equipación Deportiva: Tódolas persoas participantes deberán levar camiseta da equipación do centro, Os atletas de Infantil e 1º de Primaria, os que non podemos prestar camisetas, pedímoslles que leven a equipación do cole ou no seu defecto camiseta nalgún tono azul, sempre que poidan. A partires de segundo curso de primaria repartiremos CAMISETAS DO CENTRO ata onde cheguen, cando non cheguen igual que para os pequeniños. Camiseta azul.

·

Sairemos do centro sobre as 9:50 da mañá, iremos andando con profesorado e reforzos suficientes. Antes das 11:00 resolveremos na carpa da organización as incidencias que xurdan.

·

A primeira carreira comeza ás 11:00 POR SE QUEREDES ANIMAR.

·

ENTREGA DE PREMIOS aos tres primeiros clasificados de cada categoría e sexo.

REMATE ás 12:30h.

ASEO E MERENDA:

Cando rematan a proba haberá auga, DEBERAN levar merenda a maiores e unha camiseta para cambiarse             (Infantil Non).

·         Prevese clase normal despois do recreo polo que levade material para as dúas últimas clases.

2.-  AUTORIZACIÓN  PATERNA/MATERNA OU DOS TITORES PARA SAÍDA DO CENTRO .( NESTA PARTE CONSEGUIREMOS  AUTORIZAR A SAÍDA DO CENTRO)

AUTORIZACIÓN PARA PARTICIPACIÓN NA X CARREIRA LETRAS GALEGAS CONCELLO VILALBA.

entregar ao mestre titor/titora para control de inscricións e autorizacións

Eu:..................................................................................................................................., en calidade de nai/pai, titor/a legal

do alumno/a: .................................................................................................................................da aula:.............................

AUTORIZO ao meu FILLO/A  a SAÍR DO CENTRO E PARTICIPAR  NA X CARREIRA POPULAR LETRAS GALEGAS 2019 do CONCELLO DE VILALBA.

Asinado:

Data                                                                                         Nome e Apelidos

COMPOSICIÓN DA ANPA 2017-18

ANPA CEIP ANTONIO INSUA BERMUDEZ VILALBA

A Asociación de Nais e Pais do Alumnado do CEIP Antonio Insua Bermúdez, durante o curso 2017-18, está composta polas seguintes persoas:

• PRESIDENTA: Marta Vilasuso Bellas.
  • VICEPRESIDENTA: Rocío López Vila.
  • SECRETARIA:  María Jesús Prieto Souto.
  • TESOURERÍA: Berta Rico López.
  • VOGAL: Estrella Novo Otero.
  • VOGAL: Patricia Docampo Rodríguez.
  • VOGAL: Yolanda Purriños Souto.

Composición da APA do CEIP Antonio Insua Bermúdez:

Presidenta: Mª PILAR OTERO CABARCOS

Secretaria:  ELVA Mª ROUCO PÉREZ

Vogais:      CRISTINA FERNÁNDEZ CALVO

LAURA VARELA VÉREZ

MARÍA GARCÍA BERMÚDEZ

Representante ANPA no Consello Escolar:

ELVA Mª ROUCO PÉREZ

Impresos de ALTA / BAIXA

Para darse de alta como socio da APA ou para facilitar os seus datos bancarios para o pagamento das actividades, entregue na secretaría do centro o seguinte documento:

Para darse de baixa como socio da APA ou das actividades, entregue na secretaría do centro o seguinte documento:

Galeria fotos APA