Galiciencia 2024

O alumnado de 6º de EP acudio onte aos talleres en charlas de Galiciencia 2024. Se premedes na imaxe poderes ver máis fotos de esta xornada.

Xornada de Educación Física en Castrelo de Miño

Xornada en Castrelo de Miño de piragüismo dragóns para o alumnado de 6º de E.P.

GRAZAS

O CEIP A PONTE quere dar as GRAZAS ás familias por colaborar na actividade do Mercadillo Solidario: un alimento por un libro.

A actividade foi un ÉXITO e dende Cáritas da Parroquia da Ponte, dannos as grazas  pola iniciativa levada a cabo.

Hoxe fixemos entrega dos alimentos recaudados.

Excursión de 1º e 2º a Apípolis

Onte o alumnado de 1º e 2º foi de excursión de fin de curso a Apípolis

Os Maios

Deixamosvos un video coas coplas en honor aos maios cantadas polos alumnos e alumnas de 6ºA e os traballos dos nenos e nenas de 5 anos.

Obradoiro Primeiros Auxilios: Matilda no cole

O martes o alumnado de E.I. tivo un obradoiro de primeiros auxilios.

As nenas e nenos aprenderon moito e pasaronno moi ben. A valoración da actividade foi positiva porque as responsables da actividade lograron conectar cos mais pequenos, que non sempre é doado.

Vamos a deixarvos imaxes e vídeos deste obradoiro:

3 anos A/B

5 anos A/B

Concurso PIMAga

Queremos comunicarvos que a proposta presentada pola mestra de EF Susana Godoy Varela: "Xogamos coas matemáticas en Educación Física" recibiu o 3º Premio do I Concurso PIMAga: Que fas ti na túa clase para celebrar o día das matemáticas?

Parabéns a profe Susana e os/as alumnos/as de terceiro de EP

Deixámosvos o vídeo das actividades que se fixeron:

Visita as dependencias da Policía Nacional

Os nenos e nenas de 2º de EP pasaron unha mañá divertida e inolvidable nas dependencias da Policía Nacional, que nos ensinou o seu museo, as dependencias, algún dos seus vehículos e subimos ao heliporto.