Convivencia 2018

O mércores 21 de marzo fomos ata ao colexio de O Irixo para formar parte da Convivencia con outros centros da zona como o CEIP Nosa Señora de Xuvencos (Boborás) e o CEIP Plurilingüe Eulogio Gómez Franqueira de San Amaro.

Déronnos unha calorosa benvida e fomos directamente ao asunto. Os rapaces e rapazas de 4º, 5º e 6º de Primaria participaron no "torneo" de Fútbol Sala para o Deporte Escolar e, aínda que perderon o primeiro partido, gañaron dous. Temos uns xogadores de fútbol expertos.

Mentres tanto, o alumnado de Infatil participou nun contacontos e os nenos e nenas de 1º e 2º de Primaria formaron parte dunha actividade con gallo do día da Poesía.

O bo tempo acompañounos e, apesares de ser un día un pouco fresco, o sol foi espléndido, permitíndonos xogar e xantar no patio. Despois formarmos parte da cadea humana para carrexar o penso recadado polos catro coles, a fin de entregarllo ás encargadas da Protectora de Animais do Carballiño (PACA). E, para rematar, bailamos a GLOBAL MUIÑEIRA todos xuntos. Quedounos xenial!!! Foi un día magnífico!!!

Aquí tendes un enlace a un vídeo sobre as actividades da Convivencia realizado polo CEIP Virxe da Pena da Sela (O Irixo).