Admisión para o curso 2023/24

prazoAberto o prazo de presentación de solicitudes de admision para novo alumnado ou procedente doutros centros.

Normativa de aplicación:

- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro

- Orde do 21 de outubro de 2022

A solicitude pode facerse de xeito presencial no centro ou a través da sede electrónica.

Na seguinte páxina pódese consultar a información, cubrir a solicitude ou descargar os impresos:

Designed by macrovector / Freepik

Reserva de praza alumnado de 6º curso

O alumnado de 6º de Primaria que o vindeiro curso 2023/24 desexe continuar os seus estudos no IES Chamoso Lamas, debe realizar a reserva de praza no noso centro entre o 16 de xaneiro e o 6 de febreiro (ambos incluídos).

Para iso presentará unha copia do DNI e a seguinte solicitude:

Solicitude en galego

Solicitude en castelán

Tamén poderá solicitar a reserva de xeito telemático a través da aplicación de AdmisionAlumnado, segundo as instrucións.

A reserva terá carácter vinculante e será incompatible coa solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (1 de marzo de 2023).

O resto do alumnado de outros cursos que este ano está matriculado no noso centro ten reservada a praza de oficio.

Lexislación que se aplica:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/22

Aquí podes consultar os libros de texto para o curso 2021/22

Premer en adxunto para ver o listado completo de tódolos cursos

ABERTO O PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-22

Enlace: https://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/anunciog0598-070521-0001_gl.pdf

BLOG DO CENTRO C.E.I.P BEARIZ

Neste enlace teredes acceso ao blog do centro no que se irán subindo as distintas actividades que van facendo os nenos e nenas ao longo do curso.

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 PARA O CURSO 2020-2021

ULTIMA VERSIÓN PROTOCOLO COVID DA XUNTA DE GALICIA