Saltar navegación.
Inicio
Benvidos/as á web do noso centro, sito en Ferrol (A Coruña)

Secretaría

Calendario escolar 23/24

Entrega libros Fondo de libros

O luns día 4 de setembro repartiremos os libros correspondentes ao fondo de libros no seguinte horario:

3º: de 11 h. a 12 h.

4º: de 12 h. a 14 h.                                                                                                           

Deben vir recollelos as persoas solicitantes do fondo de libros ou persoas autorizadas con au

torización escrita e copia do DNI do solicitante.

3º ciclo: Aviso importante

Queridas familias:

Antes de nada as titoras de 5º e 6º queremos desculparnos polo erro xurdido cos cadernos. Se alguén tivo algún problema e non puido solucionalo pode poñerse en contacto co centro.

Achegamos nome e ISBN dos cadernos de :

- Lengua: Cuaderno "Construyendo mundos". 978-84-144-0405-8. Año 2023, Santillana.

- Lingua: Cuaderno "Saber facer contigo". 978-84-9185-231-5. Ano 2020, Obradoiro.

Achegamos nome e ISBN dos cadernos de :

- Lengua: Cuaderno "Construyendo mundos". 978-84-144-0402-7. Año 2023, Santillana.

- Lingua: Cuaderno "Saber facer contigo". 978-84-9185-361-9. Ano 2021, Obradoiro.

 

 

 

Entrega do material

Listaxes libros e material escolar 23/24


 

LISTAXES ACTUALIZADAS

Listaxes libros e material 23/24

Matrícula 24/25

07.06.2023

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2024-2025

O período para formalizar a matrícula abrangue do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos (información no teléfono 881 930 313).

Os impresos de solicitude pódense recoller en secretaría ou descargar nos enlaces que figuran na listaxe de documentación sinalada a continuación.

Documentación que se solicita para formalizar a matrícula:

  • Documento de formalización de matrícula cuberto e asinado. Anexo III-1.
  • Fotocopia da folla do Libro de Familia na que figure inscrito o/a alumno/a.
  • Fotocopia do Libro de Familia Numerosa, se é o caso.
  • Fotocopia da tarxeta do SERGAS ou equivalente.
  • Certificado Médico no que conste que ten todas as vacinas e non padece enfermidade infectocontaxiosa (non é necesario que sexa en impreso oficial).
  • Certificación académica do centro no que o/a alumno/a estivo matriculado no curso 2022/2023 (para o alumnado de Educación Primaria).
  • Certificado de discapacidade, se é o caso.
  • Cubrir o impreso de autorización da publicación da imaxe por parte do centro.
  • Escoller relixión ou alternativa no impreso correspondente.
  • Cubrir o impreso de inscrición no Programa de Alerta Escolar, se é o caso.
  • Dúas fotos tamaño carné co nome ao dorso.

Con toda a documentación deben de traer os seus orixinais e copias.

As persoas que soliciten o servizo de comedor deben descargar a app ColeChef (código do centro: ESKRL0MB84).

 

Información Fondo Solidario

PREMEDE NA IMAXE PARA AMPLIALA

 

Graduación 6ºEP e Festa fin de curso

 

 

02.06.2023

O vindeiro martes 13 de xuño ás 16:00h celebrarase o acto de graduación do alumnado de 6º de Educación Primaria e, a continuación, a partir das 17:30h gozaremos todos/as xuntos/as da festa de fin de curso organizada polo centro e a ANPA.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para o material escolar

22.05.2023

ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

 

Dende hoxe, día 22 de maio, ata o 21 de xuño poderedes presentar a solicitude de axuda para adquirir libros de texto e material escolar.

  • Presentación de solicitudes:

- Preferiblemente, por vía electrónica, empregando calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica, incluído o sistema de usuario e Chave 365.

- Opcionalmente, de xeito presencial, no centro (de 09:30h a 13:30h) ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

  • Os formularios están dispoñibles en:

https://sede.xunta.gal

https://www.edu.xunta.gal/fondo libros

Xunto á solicitude Anexo I (ED330B) deberá aportarse o Anexo II debidamente asinado, copia do libro de familia, sentencia ou convenio regulador en caso de divorcio e a documentación acreditativa das circunstancias persoais no caso de non asinar as autorizacións. A situación persoal, familiar e económica reflíctese ao 31 de decembro do 2021.

Distribuir contido