Saltar navegación.
Benvidos/as á web do noso centro, sito en Ferrol (A Coruña)

Mulleres Olímpicas! Anímate a coñecelas!

Proximamente...

As Ondas do Cruceiro non paran!

Nas Ondas do Cruceiro non paramos de argallar e temos moitas novas. Anímaste a escoitalas?

Día de la Paz y la No Violencia – CEIP PLA DE BARRAQUES                                                                     Rosalía de Castro, la dama de la literatura gallega     Rosalía de Castro - Sus poemas, biografía y galería de fotos

Cigarrón - Wikipedia, la enciclopedia libre                                  Os Peliqueiros de Laza.

Os cigarróns                                   Os peliqueiros

de Verín                                          de Laza

Cocido gallego, receta tradicional             Freixós (Filloas dulces) Receta de Reme Ruiz- Cookpad           Orejas de carnaval. Receta fácil y rápida - Anna Recetas Fáciles           Roscos o Rosquillas de Carnaval Receta de Dores Rial - Cookpad         JULIA Y SUS RECETAS: Bica blanca de Laza

Cocido                        Freixós                        Orellas                          Rosquillas                        Bica

Menús Marzo

Ofertas de Postos Escolares 2024/2025

CEIP CRUCEIRO DE CANIDO

OFERTA DE POSTOS ESCOLARES - CURSO 2024/2025

4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)…… 37 (+3 NEAE.)

5º EDUCACIÓN INFANTIL (4 ANOS)…...... 9

6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 ANOS)…….. 0

1º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 1 NEAE

2º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 2

3º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 1

4º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 0

5º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 0

6º EDUCACIÓN PRIMARIA……………….. 0

Ferrol, 11 de xaneiro de 2024

A dirección

Xa temos gañador no concurso "Debuxa o micro das Ondas do Cruceiro"

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024/2025

NORMATIVA REGULADORA

INFORMACIÓN XERAL OBRIGATORIA

1º. Todo o alumnado incluído no ámbito desta orde poderá presentar solicitude de admisión, pedindo ata seis (6) centros por orde de preferencia, e alegar os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren. Esta solicitude de admisión dirixirase ao centro solicitado en primeiro lugar.

Despois de presentar unha solicitude de admisión, para renunciar a ela deberá facerse expresamente, indicándoo no recadro correspondente da nova solicitude que deberá presentarse.

2º. O alumnado que teña prioridade para continuar estudos nun centro de adscrición pode exercer o seu dereito á reserva de praza presentando solicitude de reserva no centro adscrito, isto é, no que está matriculado nese momento, e identificará o centro de adscrición que solicita.

3º. En todo caso, a solicitude de reserva ou de admisión é única para cada alumno/a e ten carácter vinculante. A súa presentación implica que son certos os datos indicados nela.

A existencia dunha solicitude de admisión presentada en prazo sen renunciar expresamente á anterior e, así mesmo, a existencia dunha solicitude de admisión sen ter renunciado á praza reservada a 28 de febreiro (este incluído) poderán ser causa de perda do dereito a participar no procedemento nos termos previstos no artigo 8.

Así mesmo, a admisión e a matriculación nun centro docente público ou privado concertado implicarán respectar o proxecto educativo e o carácter propio do centro privado concertado, se o tivese.

PRAZO DE PRESENTACIÓN

O prazo de presentación de solicitudes de admisión (ED550B) comprende entre o día 1 e o 20 de marzo (ambos incluídos).

ONDE CONSEGUIR A SOLICITUDE

Os formularios de admisión normalizados de solicitude (ED550B anexo II) e de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora (ED550 anexo II-bis) estarán accesibles:

a) Na sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal

b) No portal educativo no enderezo http://www.edu.xunta.gal

c) Nas dependencias dos centros docentes.

LUGAR DE PRESENTACIÓN

As solicitudes (ED550B) presentaranse preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365 (https://sede.xunta.gal/chave365).

Para a presentación presencial na secretaría do centro, establécese o seguinte horario:

• De 9:15 a 13:30 horas

QUE DOCUMENTACIÓN DEBO PRESENTAR

Xunto co formulario de solicitude ED550B (anexo II), deberá presentarse:

a) Anexo II-bis (Comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e de consentimento da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora).

b) Documento acreditativo da representación (DNI, NIE, pasaporte ou documento equivalente).

c) Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais copia da sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou o convenio regulador onde conste a custodia do menor.

Xornada de Portas Abertas

Menús Febreiro

Os nenos e nenas de Infantil coñecen as Galiñas de Mos

Onte a Asociación de avicultores da raza Galiña de Mos tróuxonos ovos das súas galiñas e explicáronnos todo o proceso da incubación e o nacemento.

Agora están nunha incubadora no ambiente de ciencias de Educación Infantil e dentro de aproximadamente 21 días, o alumnado poderá observar como nacen.

Estamos desexando ver como avanza a situación.