Saltar navegación.
Benvidos/as á web do noso centro, sito en Ferrol (A Coruña)

Programa Observa Acción

O día 15 de marzo Anabel, Bri e Luis visitaron o CEP de Carreira ao abeiro do programa educativo Observa_Acción. Nesta xornada puidemos ver como a coordinación de todo o claustro e a súa implicación permiten o ensino das ciencias implicando aos 50 alumnos que asisten a este centro. Tamén asistimos a unha sesión de Arts no que empregaron e-textiles para iluminar un debuxo. Ademáis tivemos tempo para comprobar como se organizan as mestras de 1º e 2º para dar de forma conxunta unha sesión de lingua castelá. Por último tivemos unha reunión post-observación na que analizamos os distintos contextos de aprendizaxe que os nosos centros debemos afrontar así como as oportunidades e debilidades que estes traen consigo.

Durante este curso participamos no programa educativo Observa_Acción. Este programa educativo promove a observación entre docentes como método de aprendizaxe e de innovación docente. Ao abeiro deste programa, o día 29 de febreiro recibimos a visita do CEP de Carreira, quen puideron observar como algunhas das nosas mestras impartiron matemáticas, educación artística, inglés ou lingua castelá. A xornada finalizou cunha reunión post-observación na que compartimos experiencias e resolvimos dúbidas.

Galego xa!!!

Hoxe o alumnado de 1° ciclo (primeiro e segundo) e 3° ciclo (quinto e sexto) de primaria foi ao festival do Correlingua en Narón. Primeiro gozaron co concerto da banda "A Gramola Gominola" e logo realizaron unha pequena andaina. Gozaron moito da saída!

Celebramos os Maios

Os maios chegaron a Canido e ao noso cole!

Todos os nenos e nenas foron partícipes da creación destes preciosos maios que fixeron lucir o centro. Podedes ver tanto o proceso como o resultado final clicando a continuación:

Menús Maio

Visita de alumnado de Polonia

A semana pasada un pequeno grupo de alumnos e alumnas de Polonia visitou o noso colexio e os nenos e nenas de quinto estiveron ensinándolle parte da nosa cultura a través de diversas actividades como o Camiño Inglés ou a visita a Santiago de Compostela. Aquí vos deixamos uns recordos desta marabillosa experiencia.

Inventa unha flor: Xa temos os gañadores e gañadoras!!

FELIZ SEMANA DO LIBRO!!

Damos comezo á Semana do Libro e que mellor maneira que recibindo na biblioteca un agasallo moi especial: un exemplar do libro escrito polo noso alumno Xaime de 6* primaria.

Xaime acaba de publicar “O val dos seres mitolóxicos” e quixo que formase parte do noso fondo de libros, adicando e asinando este exemplar para que todo o alumnado e profesorado do CEIP Cruceiro de Canido poida desfrutalo.

Dende o Equipo de biblioteca e o colexio, queremos darlle as grazas a Xaime pola súa aportación, así como achegarlle os nosos parabéns por esta nova andaina no mundo da escritura.

Que orgullo para o noso cole e aínda máis para a nosa biblioteca.

FELIZ SEMANA DO LIBRO!!

O Equipo de biblioteca.

INFORMACIÓN SOBRE LISTAXES DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2024/2025

As listaxes provisionais de alumnado con praza asignada para o vindeiro curso escolar 2024/2025 están publicadas no taboleiro de anuncios situado na entrada do colexio.

Poden consultarse tamén no seguinte enderezo electrónico, introducindo o código da solicitude:
Neste caso é necesario dispor de certificado electrónico ou Chave 365.

No noso centro, todas as solicitudes presentadas en prazo foron admitidas, excepto aquelas para os cursos nos que houbo máis solicitudes que vacantes, que pasarán á comisión de escolarización.

Menú Abril

Mulleres Olímpicas! Anímate a coñecelas!