Resultados renovacións Consello Escolar

Do proceso de renovación de represetantes do Consello Escolar no sector das familias, profesorado, ANPA e Concello, a Xunta Electoral acordou proclamar de xeito provisional os seguintes membros electos:

Representantes das familias para o Consello Escolar

Candidaturas elixidas Nº Votos
González Bernárdez, Gonzalo 32
Nieto Camiño, Raquel 32
Carballo Fidalgo, Marta 24

O Magosto

Este venres celebramos o Magosto. Comezamos a xornada con xogos no patio. Os alumnos e alumnas de sexto foron os monitores  e os encargados de dirixir e controlar esta actividade. Mentres, na zona central do patio íanse asando as castañas. Degustamos estes froitos do outono acompañados de zumes que aportou a asociación de pais e nais do centro.

Podedes ver máis fotos desta lúdica xornada na galería.

Candidaturas pais/nais/titores/as legais

XUNTA ELECTORAL
Designación provisional de candidaturas pais/nais/titores/as legais do alumnado

José Antonio Martínez Lista, presidente da Xunta Electoral do Ceip. de Pedrouzos-Brión, informa que observadas as solicitudes entregadas polos pais/nais/titores/as legais do alumnado, resultan provisionalmente as seguintes candidaturas:

OS GHAZAFELHOS EN PEDROUZOS

Este xoves, 13 de novembro, a compañía de teatro Ghazafelhos estivo representando a obra "O país dos mandóns" no noso colexio para o público máis pequeno, é dicir, infantil e os niveis de 1º e 2º de Primaria. Tamén nos acompañaron as mestras e alumnado das unitarias de Sabaxáns e A Luaña.

Unha aventura emocionante na que todas e todos disfrutamos con Pepablo Patinho, Montse Piñón e Jorge Casas, tres grandísimos actores que  fixeron rir tanto aos máis pequenos coma aos non tan pequenos.

Agradecer ao concello a súa colaboración.

CONCERTO DIDÁCTICO PARA O ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

O pasado luns, 10 de novembro, o alumnado de 3º de Primaria asistiu a un concerto didáctico no Auditorio de Santiago.

Os compoñentes do grupo Ultreia presentáronlles unha serie de instrumentos de música antigos coma o rabel(o antecesor do violín), distintos tipos de gaitas(de palla, de cana, de ronquillo, de barquín, ...), o birimbau, as ferreñas e outros. Tamén puideron escoitar o son que conseguían cunha folla de hedra ou cunha caixa metálica na que se gardaba o pementón e moitas outras. Algunhas destas melodías estiveron acompañadas de bailes típicos coma a muiñeira e outros.

Resultou unha actividade moi entretida e, sobre todo, interesante.

Presentación do Flashmob "Móvete"

Hoxe venres, 7 de novembro, o equipo de Pablo Galoces presentounos o resultado final do FLASHMOB "Móvete" a todo o alumnado e profesorado do centro. En catro pases, un por ciclo, fíxose a proxección. Despois da proxección, o alumnado puido dialogar cos autores, interesándose por aspectos da grabación, da producción técnica e montaxe final.

Este foi o resultado final:

sentímolo, flash non está dispoñible.

Podedes consultar os Making-off nas páxinas:

Degustación froitos de outono

Hoxe como todos os anos en Educación Infantil celebramos o Samaín entre outras actividades cunha desgustación de froitos de outono. Constitúe un intre de encontro e de compartir aprendizaxe sobre distintas froitas e a súa clasificación en FROITOS CARNOSOS, SECOS E DESECADOS.

SE PREMEDES NAS FOTOS PODEDES VER COMO NOS DIVERTIMOS ESE DÍA

Posteriormente cada un de nós realizou un debuxo da froita que máis lles gustou.

Contos de medo polo Samaín

O alumnado de Educación Infantil durante toda a semana durante o Plan lector escoitou contos de medo polo Samaín. Leron os contos a profe Susana, a profe María e a profe Mónica

Foi terroríficamente divertido!!!

CELEBRAMOS O SAMAÍN

Durante esta última semana de outubro,  celebramos O Samaín, festa de orixe celta, na que participou toda a comunidade educativa aportando manualidades como cabazas decoradas e diversas composicións terroríficas, que estiveron expostas na entrada do colexio.

Durante o recreo, o alumnado que participou na creación de microrrelatos de medo, tivo a oportunidade de lelos na biblioteca.

LUNS MARTES MÉRCORES XOVES

Roi Álvarez 2ºB

Héctor Ojea 2ºB

Naiara Calvo 3ºA

Violeta Fornés 3ºA

Lorena González 3ºB

Claudia Rodríguez 3ºC

Sara Molinos 5ºB

Mara Villamarín 2ºC

Silvia Rabuñal 2ºC

Eirena Souto 4ºC

Saleta Lorenzo 6º B

Lorena Diéguez 5ºB

Matías Rodríguez 5ºB

Sara García 5ºB

Diana Cantorna 5ºB

Manuel Fernández 5º B

Sara García 6º B que

leu o relato de Saleta

Daniel Souto 6ºC

Tamén se proxectaron películas relacionadas con esta festa, no recreo da tarde

Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración.

Prema na imaxe para acceder á galería do Samaín.

Renovación Consello Escolar novembro 2014

Durante o mes de novembro desenvolverase o proceso de renovación do CONSELLO ESCOLAR do centro.

O luns 27 de outubro celebrouse o sorteo público da Xunta electoral, quedando como segue:

Representante dos pais/nais: Karina Mabel Larramendi Balladares

Representante persoal non docente: María Estrella Barreiro Barreiro

Representante do Profesorado: María Gómez Paz

Director: José Antonio Martínez Lista

Unha vez constituída a xunta electoral, elaborarase o calendario de todo o proceso, para a presentación dos listados, proclamación de candidaturas, xornada de votación e notificación de persoal electo.

Brión, 28 de outubro de 2014