Admisión de alumnado 2015/16

Do 1 ao 15 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Sesión de contacontos con Raquel Queizás

Raquel Queizás, actriz e contacontos, veu á nosa escola coa súa mapaleta ( mapa+ maleta ), da que sacou dúas lendas, unha de China e outra de Perú.

A que máis nos gustou foi a de Perú. Esta lenda explica por que os coellos teñen as orellas grandes.

Raquel pediu a participación do público e saíron Carlos e Benedicta. Carlos fixo de gorila e Benedicta de serpe.

Gustounos moito esta sorpresa, agasallo da editorial Edelvives.

Ana, Irene, Natalia e Jessica

ENTROIDO 2015

Galería fotos festival do Entroido

De novo, chega febreiro cunha das celebracións máis amenas do ano, o Entroido. A próxima semana, xa dende o luns, comezamos a disfrazarnos segundo os mandados de Lupiña, tal e como indica o cartel. Remataremos o venres, 13, co gran desfile de comparsas no pavillón. Este curso están relacionadas co tema da luz: vagalumes, astros, bombillas, lóstregos, ....... .

Cos nosos afillados e afilladas de lectura

Nós, os de 4ºB, somos padriños e madriñas de lectura dos nenos/as de 1ºA.

Todos os luns imos lerlles uns cantos libriños apropiados para a súa idade, eles escollen os libros que mais lles gusten e nós lémosllos. Se son un pouco complicados, ou non están todavía ao seu alcance, axudámoslles a elixir, aínda que se elixen un Mortadelo non llelo negaríamos, e vós?

É unha actividade a mar de molona e divertida, oxalá fose todos os días.

Sofía Álvarez

Menús comedor escolar - 2º trimestre 2014/15

Xuntamos meús dos meses de xaneiro, febreiro e marzo de 2014/15. Prema na imaxe para acceder ao menú:

O NADAL EN PEDROUZOS

Un ano máis, a comunidade educativa do Ceip Pedrouzos reviviu a tradición navideña con actividades varias. Entre elas, destacar a participación do alumnado de Infantil e primeiro ciclo de Primaria na conferencia con Papá Noel desde Laponia. É sorprendente a boa memoria que ten este personaxe posto que todos os rapaces e rapazas aproveitaron para facer as súas peticións. Este ano non se esqueceu de acender a cheminea. Tamén foi moi esperada e desexada a visita dos Paxes Reais para o alumnado de Infantil, momento que aproveitaron para  intercambiar cartas e caramelos. Finalmente, mencionar a orixinalidade na elaboración das postais navideñas, expostas nos corredores tanto de Infantil coma de Primaria, ademáis doutros adornos relacionados con esta temática

Agradecer, especialmente, aos Paxes e Papá Noel a súa visita e que agardamos velos de novo para o próximo Nadal.

Visita á exposición Tradición, cambio e innovación e teatro no Principal

O 9 de decembro, o alumnado de 4º de Primaria, fomos a Santiago visitar a exposición Tradición, cambio e innovación no Centro Abanca Obra Social. Tamén vimos unha obra de teatro titulada As laranxas máis laranxas de todas as laranxas, de Carlos Casares, no Teatro Principal.

Na exposición tivemos un guía, que através dun xogo nos foi explicando cadros de distintos artistas : Picasso, Dalí, Lugrís , Miró, Laxeiro e Leopoldo Nóvoa.

Despois participamos nun obradoiro no que fixemos unha escultura cun espazo no seu interior, inspirándonos nunha obra de Jorge Oteiza que viramos na exposición.

Ao rematar a actividade de escultura fomos ao teatro. A obra que vimos , tal como a definiu o propio autor,  é un disparate continuo de movemento e fantasía , que nos fixo pasar un momento moi divertido.

Natalia, Alejandra e Adela

Fíxose a luz

E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.

Resultados renovacións Consello Escolar

Do proceso de renovación de represetantes do Consello Escolar no sector das familias, profesorado, ANPA e Concello, a Xunta Electoral acordou proclamar de xeito provisional os seguintes membros electos:

Representantes das familias para o Consello Escolar

Candidaturas elixidas Nº Votos