Admisión de alumnado 2014/15: listados provisionais de admitidos/as

Todo o alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2014/15 obtivo praza no centro.

Publicamos os listados provisionais de alumnado admitido.

Dado que a oferta de prazas supera as solicitudes non foi necesario baremar.

4º de Infantil 6º de Infantil

1º Primaria 2º Primaria 3º Primaria 5º Primaria 6º Primaria

Antes do 15 de maio publicaremos as listaxes definitivas.

Nesas mesmas datas esperamos publicar listados sobre a utilización dos servizos educativos complementarios: Comedor e Transporte

Admisión de alumnado 2014/15

Calendario do proceso de admisión 2014/15

Reserva de praza

Do 1 ao 15 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 1 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

23 abril, día do libro

Para conmemorar o día do libro, esta semana temos un festival de contos doutros países. Coñeceremos contos tradicionais de varios países: Uruguai, Siria, Irlanda e Venezuela. Moitas grazas aos contadores!

(pincha na imaxe)

Excursión 6º primaria: SORTEO DE CESTA

O alumnado de 6º de Primaria agasallará cunha magnífica CESTA con productos de primeira calidade, donados polas distintas casas comerciais que suministran o centro, ao posuidor/a do boleto que coincida coas  catro últimas cifras do primeiro premio da Lotería Nacional  do sábado día 19 de abril de 2014.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Os de 3º fomos a Padrón e a Herbón.

O martes desta semana os nenos e nenas de 3º fomos de excursión a Padrón e a Herbón.

Primeiro visitamos a casa museo de Rosalía de Castro, onde nos puxeron un vídeo protagonizado por un moucho e catro obras de Rosalía, logo vimos unha exposición dos seus libros e despois leváronnos ver as habitacións da casa.

Máis tarde, visitamos o Xardín Botánico e puidemos observar unhas secuoias, plátanos de sombra, unha árbore procedente do Himalaia e palmeiras do Senegal.  A continuación, fomos parar a un prado para merendar, onde o noso autobús nos esperaba para ir a Herbón.

Cando chegamos a Herbón, camiñamos á beira do río Ulla e paramos nunha taberna con sala de proxección para escoitar unha explicación sobre as lampreas, que nos deron Nerea e Jessica, alumnas do IES Camilo Jose Cela de Padrón.

Despois da charla, subimos a unha horta de pementos de Padrón, e as mesmas rapazas que nos explicaron sobre as lampreas, contáronnos como se cultivan estes pementos e a súa historia.

Ao final, chegamos a unha carballeira cun merendeiro onde tomamos a nosa comida e tivemos tempo libre para xogar.

Ao chegar á escola, déronnos a cada un unha planta dos famosos pementos de Padrón.

Sofía Álvarez Castro

Padriños e madriñas de lectura

Dende o comezo de curso estamos a desenvolver unha actividade de animación á lectura que chamamos "Padriños e madriñas de lectura".

Os nosos rapaces máis pequenos teñen un padriño ou madriña no centro  cos que comparten lecturas unha vez á semana. É moi importante na consolidación do hábito lector o componente emocional. Todos lembramos os momentos tan especiais  que de cativos compartimos con outras persoas lendo ou escoitando narracións e deixando voar a nosa imaxinación. Neste vídeo podemos ver eses momentos tan "máxicos" que compartiron os nosos nenos e nenas.

Foto de dous nenos lendo

Día da árbore - Plantación no Pedroso

Con motivo do Día da Árbore e invitados polos AXENTES FORESTAIS do Distrito 3 (ORDES), o alumnado de 4º de primaria desprazouse ata o monte Pedroso de Santiago para facer un plantación de castiñeiros e realizar distintas actividades na natureza.

Acompañados polos titores/as e dirixidos por persoal técnico do Distrito 3 fixemos a plantación. Logo repartimonos en dous grupos, "noces" e "castañas". Adentrámonos nun bosque de acacias, especie invasiva, que ameaza con extendense por todo o Pedroso, sendo necesario o seu control.
Despois chegamos a un souto de castiñeiros e carballos no que descubrimos a importacia das árbores autóctonas. Ali atopamos un carrabouxo co seu verme incluido. Tamén vimos rastros de xabaríns e mesmo a árbore na que se rascaban.

Fixemos tamén un xogo de búsquedas por equipos.

Libros e Linguas

Na biblioteca está ubicada unha exposición de libros noutras linguas. Esta mostra foinos empréstada por Chefa Lago Vázquez, docente coleccionista de materiais impresos en diferentes idiomas e linguas. Tamén contamos con materiais proporcionados polo noso alumnado. Hai exemplares de linguas tan diferentes como Tailandés, Xaponés, Chinés, Bretón, Rumano...

A exposición estará ata o día 31 deste mes e convidamos ás familias a visitala no horario de apertura da biblioteca ás familias: todolos días de 4:30 a 5:30h.

Contacontos con BONI OFOGO

Do Camerún veu Boni Ofogo a contarlles aos nenos e nenas un montón de contos. Introducíunos nun mundo pouco coñecido, o África Negra, onde as personaxes e os feitos das súas historias recrean o espiritu deste continente

Foi unha sorpresa para o noso alumnado de infantil e do primeiro ciclo que non agardaban comezar a semana deste xeito tan especial!

Literatura fantástica

Na biblioteca ampliamos a colección de literatura fantástica con títulos de dous escritores moi coñecidos neste xénero: Laura Gallero e Rick Riordan, creadores de sagas como:"As Crónicas da Torre" ,"As crónicas de Kane" e "Percy Jackson".

Almudena Alonso, investigadora que está facendo un estudo sobre a Competencia Dixital no noso centro para a súa tese, é unha grande aficcionada a este estilo narrativo. Ela fixo a presentación, aos nosos alumnos e alumnas de sexto, destes novos fondos, cunha introdución sobre as orixes e temáticas deste xénero.

Agradecemoslle a Almudena que compartira connosco esta presentación, transmitíndonos o gusto por este tipo de narracións.