Festival Entroido 2016

Este ano o Entroido xirou en torno ao proxecto que estamos a desenvolver no centro "Cóntame ciencia". Os contos e as súas personaxes foron os protagonistas desta xornada festiva.

(Ver fotos)

alicia zombies

Videos Festival Entroido 2015/16

1º de Primaria

2º de Primaria

3º de Primaria

4º de Primaria

5º de Primaria

6º de Primaria

Baile final

Admisión de alumnado 2016/17

Calendario do proceso de admisión para o curso 2016/17

Reserva de praza

Do 1 ao 15 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 29 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Entroido 2016

Comezamos coas actividades do Entroido!!!

E para preparar o ambiente festivo do festival que terá lugar o día 5 de febreiro, aquí tedes os mandados para a próxima semana:

cartel cos mandados do Entroido

Menús comedor 2º trimestre curso escolar 2015/16

Xuntamos menús do servizo de comedor para o segundo trimestre do curso escolar 2015/16.

Os Paxes Reais en Pedrouzos

Hoxe os nenos e nenas do Ceip de Pedrouzos recibiron a visita dos Paxes de SS.MM. os Reis de Oriente aos que lles poideron entregar as súas cartas. Ao mesmo tempo os Paxes deron a cada neno un doce agasallo.

(ver fotos)

Visita do Apalpador

O Apalpador veu da serra do Courel para visitar aos máis pequenos/as de Pedrouzos.

Na noite do 25 ou do 31 de decembro, este xigante bonachón e de oficio carboeiro, abandoa as altas montañas nas que vive e baixa ás aldeas para entrar sen facer ruido nos cuartos dos máis pequenos. Despois de palparlles a barriguiña con moito coidado (de ahí o nome de Apalpador) e comprobar que estaban ben alimentados, desexáballes o que o vindeiro ano non pasen fame e como agasallo de Nadal deixalles unha boa presa de castañas asadas.

O Apalpador tamén falounos do importante que é ter unha alimentación sá e equilibrada e de respectar e coidar o noso entorno. (ver fotos)

DE VISITA POR NOIA

O luns, catorce de decembro, todo o alumnado de cuarto fomos a Noia, en autobús, coas profes: Belén, Mariló, Paz e Bea para visistar o museo do Mar e facer un obradoiro no supermercado Eroski. O martes irán os nosos compañeiros/as de terceiro cos seus profes: Gabriel, Benedicta, Mª José e Teresa.  (ver fotos)

Ao baixar do bus, tivemos que ir andando ao museo de Santa María, a Nova, que antes era unha igrexa. Primeiro, vimos as laudas gremiais e despois, un belén moi grande que tiña un río con peixes.

Encontro na biblioteca co escritor David Fernández Sifres

David Fernández, o autor de Un intruso en mi cuaderno, ¡ Que vienen los marcianos ! e ¡ Que vienen los fantasmas!, pasou polo colexio para falarnos dos seus libros e dalgunhas anécdotas da súa infancia.

Tiñamos moitas ganas de coñecelo e non nos defradou. Rímonos moito cando nos contou os motivos que o levaron a escribir, entre eles para que unha rapaza lle fixese caso,  e para  poder inventar mentiras sen que os seus pais lle rifasen, máis ben ao contrario, porque estaban orgullosos do ben que escribía.

Tamén nos levamos unha sorpresa cando apareceu cunha pantasma da que penduraban unhas piruletas, que regalaba a quen acertara as preguntas que facía.

Rematou o encontro asinando exemplares dos seus libros.

Actividades de sensibilización sobre a discapacidade en Educación Física

Dende a área de Educación física, tratamos de sensibilizar ao alumnado sobre a discapacidade física a través do desenvolvemento de actividades onde os alumnos e alumnas teñen que poñerse no lugar dunha persoa invidente e experimentar as dificultades de movilidade coas que se atopan.

(VER FOTOS)