Charla sobre acuicultura

O biólogo Rubén Faraldo estivo no noso Centro para falarnos de acuicultura, que é a técnica e actividade do cultivo de especies animais e vexetais acuáticas.

Explicounos sobre todo o proceso da cría do rodaballo e do linguado, especies  que o alumnado do 2º ciclo  puido ir observando durante esta semana nun pequeño acuario que Rubén nos instalou nunha aula.

Para rematar, todos puideron  tocar os peixes e darse conta de que os linguados teñen escamas e os rodaballos non.

Falando do Quixote con Raquel Queizás

Este luns, o alumnado de 3º e 4º puido disfrutar da presenza de Raquel Queizás na biblioteca do colexio, que veu para contarnos algunha aventura de don Quixote e do seu escudeiro Sancho. Axudáronlle nesta tarefa varios nenos e nenas, que o fixeron fenomenal.

Raquel fixo que esta sesión de contacontos fora moi divertida e que o noso alumnado quedara con ganas de saber máis desta obra da literatura universal.

DÍA DO LIBRO

Este ano conmemoramos o día do libro coa representación, o venres 22 de abril, dunha obra de teatro de Xosé Neira Vilas, "O espantallo amigo" polo grupo de teatro OS QUINQUILLÁNS. Ao remate da actuación os nenos e nenas recibirán un agasallo literario.

Para facelo posible colaboraron o Concello de Brión, a Anpa do centro, Andaravia, e a editorial Galaxia.

O noso agradecemento a todos eles.

A TAN DESEXADA VISITA DE LEDICIA COSTAS

O próximo martes, 12 de abril, visitaranos a autora da novela Escarlatina, a cociñeira defunta, Ledicia Costas.
Recibirémola na biblioteca, o alumnado e profesorado de 4º de Primaria, ás 13:30 h. E, se dispón de tempo, gustaríanos que nos respondese ás preguntas-curiosidades que lle enviamos por correo electrónico. Tamén aproveitaremos para que nos asine os libros, tanto o de Escarlatina coma o de Esmeraldina. Ésta última, precuela da primeira, xa houbo quen sentiu a curiosidade de mercala e seguir lendo estas apaisonantes aventuras.
A todos nos encantou a súa obra e esperamos, ansiosos, a súa chegada.

Alumnado de 4º de Primaria

Listado provisional alumnado admitido curso 2016/17

Informamos que todo alumnado que solicitou praza para o curso escolar 2015/16 foi admitido.

De momento non podemos informar sobre a situación das solicitudes de servizos complementarios, transporte e comedor.

Listados admisión Infantil

Listados admisión Primaria

Menús comedor 3º trimestre 2015/16

Xuntamos menús para o cemedoir escolar no 3º trimestre do curso escolar 2015/16. Prema na imaxe para acceder á proposta:

Admisión de alumnado 2016/17

Calendario do proceso de admisión para o curso 2016/17

Reserva de praza

Do 1 ao 15 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 29 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Prazas vacantes curso 2016-17

Unha vez rematado o proceso de asignación de prazas (reserva unitarias e permanencia), informamos das prazas vacantes para o curso escolar 2016-17.

Festival Entroido 2016

Este ano o Entroido xirou en torno ao proxecto que estamos a desenvolver no centro "Cóntame ciencia". Os contos e as súas personaxes foron os protagonistas desta xornada festiva.

(Ver fotos)

alicia zombies