Admisión de alumnado 2015/16

Do 1 ao 15 de febreiro
Publicación de vacantes 1 de marzo
Presentación de solicitude de admisión  Do 1 ao 20 de marzo
Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos  Antes o 25 de Abril (aprox. 13 abril)
Publicación de listaxes definitivas  Antes de 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30 de xuño

Menús comedor escolar - 2º trimestre 2014/15

Xuntamos meús dos meses de xaneiro, febreiro e marzo de 2014/15. Prema na imaxe para acceder ao menú:

O NADAL EN PEDROUZOS

Un ano máis, a comunidade educativa do Ceip Pedrouzos reviviu a tradición navideña con actividades varias. Entre elas, destacar a participación do alumnado de Infantil e primeiro ciclo de Primaria na conferencia con Papá Noel desde Laponia. É sorprendente a boa memoria que ten este personaxe posto que todos os rapaces e rapazas aproveitaron para facer as súas peticións. Este ano non se esqueceu de acender a cheminea. Tamén foi moi esperada e desexada a visita dos Paxes Reais para o alumnado de Infantil, momento que aproveitaron para  intercambiar cartas e caramelos. Finalmente, mencionar a orixinalidade na elaboración das postais navideñas, expostas nos corredores tanto de Infantil coma de Primaria, ademáis doutros adornos relacionados con esta temática

Agradecer, especialmente, aos Paxes e Papá Noel a súa visita e que agardamos velos de novo para o próximo Nadal.

Visita á exposición Tradición, cambio e innovación e teatro no Principal

O 9 de decembro, o alumnado de 4º de Primaria, fomos a Santiago visitar a exposición Tradición, cambio e innovación no Centro Abanca Obra Social. Tamén vimos unha obra de teatro titulada As laranxas máis laranxas de todas as laranxas, de Carlos Casares, no Teatro Principal.

Na exposición tivemos un guía, que através dun xogo nos foi explicando cadros de distintos artistas : Picasso, Dalí, Lugrís , Miró, Laxeiro e Leopoldo Nóvoa.

Despois participamos nun obradoiro no que fixemos unha escultura cun espazo no seu interior, inspirándonos nunha obra de Jorge Oteiza que viramos na exposición.

Ao rematar a actividade de escultura fomos ao teatro. A obra que vimos , tal como a definiu o propio autor,  é un disparate continuo de movemento e fantasía , que nos fixo pasar un momento moi divertido.

Natalia, Alejandra e Adela

Fíxose a luz

E fíxose a luz. As profes Eva de 1º A e María de infantil experimentan co alumnado sobe a creación do universo e a aparición da luz. Tentando seguir o método científico, facemos entre todos unha hipótese sobre cómo pensamos que apareceu a luz no noso universo e o que pensamos que vai a acontecer co experimento.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Tras observar o resultado lemos o libro: LA SENSACIONAL HISTORIA DEL MUNDO, por Neal Layton da Editorial Molino, e plasmamos o aprendido cun debuxo.

Resultados renovacións Consello Escolar

Do proceso de renovación de represetantes do Consello Escolar no sector das familias, profesorado, ANPA e Concello, a Xunta Electoral acordou proclamar de xeito provisional os seguintes membros electos:

Representantes das familias para o Consello Escolar

Candidaturas elixidas Nº Votos
González Bernárdez, Gonzalo 32
Nieto Camiño, Raquel 32
Carballo Fidalgo, Marta 24

O Magosto

Este venres celebramos o Magosto. Comezamos a xornada con xogos no patio. Os alumnos e alumnas de sexto foron os monitores  e os encargados de dirixir e controlar esta actividade. Mentres, na zona central do patio íanse asando as castañas. Degustamos estes froitos do outono acompañados de zumes que aportou a asociación de pais e nais do centro.

Podedes ver máis fotos desta lúdica xornada na galería.

Candidaturas pais/nais/titores/as legais

XUNTA ELECTORAL
Designación provisional de candidaturas pais/nais/titores/as legais do alumnado

José Antonio Martínez Lista, presidente da Xunta Electoral do Ceip. de Pedrouzos-Brión, informa que observadas as solicitudes entregadas polos pais/nais/titores/as legais do alumnado, resultan provisionalmente as seguintes candidaturas:

OS GHAZAFELHOS EN PEDROUZOS

Este xoves, 13 de novembro, a compañía de teatro Ghazafelhos estivo representando a obra "O país dos mandóns" no noso colexio para o público máis pequeno, é dicir, infantil e os niveis de 1º e 2º de Primaria. Tamén nos acompañaron as mestras e alumnado das unitarias de Sabaxáns e A Luaña.

Unha aventura emocionante na que todas e todos disfrutamos con Pepablo Patinho, Montse Piñón e Jorge Casas, tres grandísimos actores que  fixeron rir tanto aos máis pequenos coma aos non tan pequenos.

Agradecer ao concello a súa colaboración.

CONCERTO DIDÁCTICO PARA O ALUMNADO DE 3º DE PRIMARIA

O pasado luns, 10 de novembro, o alumnado de 3º de Primaria asistiu a un concerto didáctico no Auditorio de Santiago.

Os compoñentes do grupo Ultreia presentáronlles unha serie de instrumentos de música antigos coma o rabel(o antecesor do violín), distintos tipos de gaitas(de palla, de cana, de ronquillo, de barquín, ...), o birimbau, as ferreñas e outros. Tamén puideron escoitar o son que conseguían cunha folla de hedra ou cunha caixa metálica na que se gardaba o pementón e moitas outras. Algunhas destas melodías estiveron acompañadas de bailes típicos coma a muiñeira e outros.

Resultou unha actividade moi entretida e, sobre todo, interesante.