Listados definitivos comedor escolar 2015/16

Informamos que para o curso escolar 2015/16, esperamos poder ofertar ao redor 60 prazas máis das ofertadas en cursos anteriores, unha vez acondiccionado un espazo provisional na entrada de infantil. En total 392 prazas para o alumnado do centro.

Durante o periodo de alegacións presentáronse 19 reclamacións e/ou solicitudes de información, que unha vez resoltas deron como resultado os listados que presentamos.

No més de setembro é posible que xurdan novas vacantes, por renuncias do alumnado, que probablemente implicará una nova adxudicación de prazas polo que o Consello Escolar abrirá un novo periodo de entrega de documentación para baremar a listaxe de espera.

Libros de texto 2015/16

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2015/16

Listados provisionais de admitidos e excluídos.

Admitidos Excluídos

Máis información: http://www.edu.xunta.es/web/fondolibros

AXUDAS LIBROS DE TEXTO CURSO 2015/16 (ORDE do 22 de maio de 2015)

Ata o día 2 de xullo de 2015 está aberto o prazo de solicitudes de axudas de libros de texto para o curso 2015/16 para o alumnado de educación primaria (1º, 2º, 4º e 6º) e secundaria (1º e 3º).

Maís información: http://www.edu.xunta.es/web/axudaslibros

Relación de libros de texto curso 2015/16

Publicamos a relación de libros de texto para o curso 2015/16.

Recordamos ao alumnado de 3º e 5º de primaria que non adquira libros de texto ata asistir á primeira reunión de titoría que celebraremos o luns 14 de setembro.

GRAMOLA GOMINOLA

O día 19 de xuño comezamos as vacacions do verán e celebrámolo cunha gran festa amenizada por un fantastico grupo musical.

A Gramola Gominola é un grupo de música infantil, en galego, pensado para as máis pequenas e pequenos. Pero non é un grupo máis, non é o de sempre, é unha banda de rock!!

Pasámolo moi ben, cantando e bailando as divertidas cancións deste grupo.

Felices vacacións e volvemos en Setembro!!!!    (VER FOTOS)

O ALUMNADO DE TERCEIRO NA CORUÑA

O pasado venres, 29 de maio, o alumnado de 3º de Primaria do Ceip. Pedrouzos foi á Coruña.

Primeiro foron ao porto onde viron peixes e mariscos. Tamén fixeron un simulacro de subasta e puideron contemplar o transatlántico Oriana.

Máis tarde foron comer ao Forum Metropolitano e tamén puideron xogar un pouco no parque.

A continuación foron a un museo onde había unha exposición sobre Isidoro Brocos e Picasso. Nel aprenderon cousas sobre estes dous artistas e fixeron un caderno coma os deles.

Finalmente saíron ao Paseo Marítimo para ver sair ao outro transatlántico, o Costa Fortuna, que xa marchara e case non o puideron ver. Aproveitaron para merendar e camiñar ata o castelo de San Antón.

Por último volveron ao cole e chegaron ás oito. Quedaron moi contentos por aquel maravilloso día.

Reporteiras/os de 3º

COMEDOR ESCOLAR 2015/16

1-Folla de autobaremación 2015/16

Documento de autobaremación para as familias, segundo a instrucción 1/2015 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, de 1 de xuño, sobre o funcionamento de comedores escolares de xestión directa para o curso 2015/16.

2-Colaboradores voluntarios/as de comedor

Apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa como COLABORADORES VOLUNTARIOS nas tarefas de apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2015/16.

O primeiro prazo de admisión de solicitudes remato o 26 de xuño, para empezar o comedor o 10 de setembro.

3-Listado de admitidos

Estamos no proceso de baremación de solicitudes para o curso 2015/16. Esperamos facer unha publicación provisional ao longo do mes de xuño.

Documentación necesaria que se solicita, se é o caso:

1. Folla de solicitude (xa presentada)
  2. Certificado de minusvalía do alumno/a superior ao 33%
  3. Título de alumnado membro de familia numerosa
  4. Acreditación documental de incompatibilidade dos horarios laborais coa saída do fillo/a/s ao mediodía de ambos os dous pais/nais, titores legais ou acolledores familiares, expedido pola empresa empregadora, xunto cunha copia de contrato que refrexe o horario, altas na Tesourería Xeral da Seguridade Social e certificación emitidas polas xefaturas de persoal correspondentes.

Obradoiro de Luz

Os alumnos e alumnas do primeiro ciclo tiveron a sorte de participar nun obradoiro sobre a luz impartido por el grupo USC-OSA, formado por estudantes e novos investigadores en optica da Universidade de Santiago de Compostela.

O obxectivo desta actividade foi introducir ao noso alumnado no mundo da óptica e das propiedades fundamentais da luz.

Realizaron cinco experimentos: pintando coa luz, polarización, a dirección da luz, color e fluorescencia e vista e lentes.

Con estes sinxelos experimentos presentáronse de xeito divertido e moi entretido as características principais da luz e  vimos algunhas aplicacións tecnolóxicas como o cable de fibra óptica, lentillas e gafas, filtros de luz no cine...

ns

(ver fotos)

Parabens Daniel !

O noso alumno de sexto de primaria, Daniel Souto Pazó, volve a ser un dos gañadores no Certame Literario do Concello de Ames.

Arsenal é o título do seu traballo, un relato sobre un misterio acaecido nunha estación pantasma do metro de París. Estamos desexando lelo!!!!

A entrega dos premios tivo lugar no Concelllo de Ames o día 15 de Maio.

Na fotografía podemos velo xunto cos outros gañadores (quinto pola esquerda na primeira fila).

Letras Galegas 2015

Dentro das actividades para conmemorar as Letras Galegas deste ano, fixemos un concurso de lemas.

Estes lemas servirán para facer chapas que distribuiremos entre o noso alumnado.

Aquí tedes os seleccionados!