Ed. física

ENQUISA SOBRE O DEPORTE E EXERCICIO FÍSICO EN FERROL

O Concello de Ferrol segue a traballar na caracterización da práctica de exercicio físico e deporte na cidade coa intención de coñecer os aspectos relevantes para a cidadanía e que o goberno municipal poida promover dun xeito efectivo un estilo de vida saudable entre a poboación local.

Por iso solicitan a vosa axuda cubrindo as seguintes enquisas:

*   Enlace enquisa adultos: https://form.typeform.com/to/IQC6mWgY
  *   Enlace enquisa menores de idade: https://form.typeform.com/to/qiTCVWFp

DÍA DO PEÓN - CELEBRACIÓN O 10 DE NOVEMBRO

Un ano máis celebramos o oso día adicado ao Peón.

O alumnado leva días practicando e bailando ese xogo de madeira nos tempos de lecer e diversión.

DEPORTE E EXERCICIO

ASOCIACIÓNS DEPORTIVAS DO CONCELLO DE FERROL

Dentro dos programas de vida saudable inclúense aspectos como a alimentación, a hixiene e o deporte como eixos fundamentais do benestar dos nenos e nenas, por iso dende o colexio e en colaboración co Concello de Ferrol non queremos deixar de dar cabida a iniciativas que melloran a vida da nosa comunidade.

Aquí vos deixamos vínculos ás páxinas das entidades que solicitaron a nosa colaboración:

Xornadas de portas abertas 2022

S.R.D. Esteiro Ferrol

DÍA DO PEÓN

Un ano maís celebramos o Día do Peón con todo o alumnado.
Ano tras ano os nenos/as esfórzanse por conseguir o Master, e este tamén temos a un grupiño de agraciados.

Noraboa a todos/as por intentalo.

Máis fotos na nosa galería de imaxes

TRIATHLON 5º

ONTE VISITOUNOS DAVID CASTRO E AMOSOUNOS EN QUÉ CONSISTE O TRIATHLON.

ORIENTACIÓN NA ESCOLA

OS NEN@S DE QUINTO DISFRUTARON DUNHA ACTIVIDADE DE ORIENTACIÓN NO PARQUE RAÍÑA SOFÍA ACOMPAÑAD@S DE IVÁN MERA, EXPERTO NA MATERIA.

GRAN FINAL PETANCA

HOXE TIVO LUGAR A GRAN FINAL DA LIGA DE PETANCA DO TERCEIRO CICLO DO COLEXIO. ESTES SON OS TRES FINALISTAS ACOMPAÑADOS DE DOUS PROFESORES E DO ÁRBITRO RUBÉN FRANCO.