BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO. NEAE

Prazo de solicitude: do 30 de abril ao 13 de sembro de 2024.

Información no enlace: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/ayudas-apoyo-educativo/como-solicitarla.html

2º A E.P. PLANTACIÓN HORTO ESCOLAR 12 04 24

O pasado venres 12 de abril, o alumnado de 2ºA de E Primaria tivo a visita dunha técnica do Concello do departamento de parques e xardíns para ensinarnos a por en marcha o horto escolar.

Álbum: 2023 2024 -> 2ºA PLANTACIÓN HORTO

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24/25

Está publicada a LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN DO ALUMNADO para o curso 2024/2025 no taboleiro interior do centro.

Informamos que TODAS AS SOLICITUDES PARA 4º E 5º DE E. INFANTIL E 1º DE E. PRIMARIA FORON ADMITIDAS

O vindeiro 15 de maio de 2024 publicaremos a listaxe definitiva e as instrucións para formalizar a matrícula

4º E. PRIMARIA. VISITA GUIADA AO MUSEO DAS PEREGRINACIÓN E A ALAMEDA 16 04 24

VISITA GUIADA AO MUSEO DAS PEREGRINACIÓN E A ALAMEDA

Álbum: 2023 2024 -> 4º E.P. VISITA ALAMEDA_MUSEO PEREGRINACIÓNS 16 04 24

XORNADA DE SEGURIDADE VIAL 6º E. PRIMARIA 11 04 24

O alumnado de 6º de E. Primaria realizou no recinto feiral de Amio a actividade de educación vial adicada a coñecer de primeira o xeito de actuar tanto os condutores como os peóns nas diferentes situacións que se dan na rúa. Ademais, puidérono comprobar poñéndose na pel de condutores e peóns no circuíto que realizaron.

Álbum: 2023 2024 -> 6º EP seguridade vial 11 04 24

CHARLA SOBRE AQUEOLOXÍA. ATAPUERCA

Diego Lombao Vázquez, arqueólogo da Universidade, visitou o noso colexio para falarnos de Antropoloxía e máis concretamente do xacemento de Atapuerca, onde el mesmo traballou durante uns anos. O alumnado de 6º de E. Primaria desfrutou moito da súa charla. El, moi atentamente respondeu ás súas preguntas e comprobou o moito que saben de Prehistoria as nosas nenas e nenos.

Moitas grazas Diego! Foi todo un pracer!

BÚSQUEDA OVOS DE PASCUA 2ºA E. PRIMARIA

ESTUDO PLANTAS/PLANTACIÓN DE HERBA. 2ºB

Álbum: 2023 2024 -> 2ºB estudo plantas/plantación 21 03 24

CHEGA A PRIMAVERA Á BIBLIOTECA

Coa chegada do bo tempo primaveral, da gusto empregar o pequeno xardín a carón da biblioteca.

MURAIS VEXETACIÓN- 2ºB E. PRIMARIA

Murais sobre a vexetación realizados polo alumnado de 2º B de E. Primaria onde traballaron aspectos como os tipos de planta, as súas partes, exemplos de herbas, arbustos e árbores...

Álbum: 2023 2024 -> TRABALLO FLORA 20B EP