INFORMACION DE ULTIMA HORA SOBRE O FONDO DE LIBROS DE TEXTO PARA O ALUMNADO DE 3º e 5º DE EP

A Consellería ven de publicar con data do 21 de xullo novas Instruccuions relativas ao Fondo de libros de texto do alumnado de 3º e 5º de EP.

A modo de resumo dicir que se da a posibilidade de ampliar os libros existentes no centro tendo en conta a renda per cápita das familias. Desta forma as familias que non recibiron ningún libro ou que non recibiron todos poden ter a posibilidade de que lle sexan adxudicados.

Tendo en conta ditas instruccións solicitamos que as familias do alumnado de 3º e 5º de EP NON MERQUEN/ENCARGUEN NINGÚN LIBRO xa que o 23 de xullo publicaranse as novas listas e/ou avisarase ás familias interesadas.