VIDEO RESUMO 1º TRIMESTRE AULA INFANTIL

VELAQUÍ VOS DEIXAMOS O VIDEO RESUMO DO TRABALLO REALIZADO NA AULA INFANTIL NESTE PRIMEIRO TRIMESTRE. ESPERAMOS QUE VOS GUSTE!!!

Como non podemos descargalo directamente na páxina web, deixámosvos aquí o enlace para poder velo:

"EXCELENTES MULLERES CIENTÍFICAS"

O CONCELLO ORGANIZA EN COLABORACIÓN COA SECRETARÍA DE ESTADO DE iGUALDADE E CONTRA A VIOLENCIA, A ACTIVIDADE "EXCELENTES MULLERES CIENTÍFICAS", DA CAL DISFRUTOU NA MAÑÁ DE ONTE, TODO O ALUMNADO DO CEIP XOSÉ LUIS TABOADA.

SENSIBILIZÁMONOS TEA

CONTAR TAMÉN CONTA

"AS MANÍAS DE XAN" CONTA A HISTORIA DUN NENO QUE TIÑA A "MANÍA" DE FACER BURBULLAS E GARDAR OS SEUS TESOUROS DENTRO DELAS...PODE PARECER RARO, PERO ONTE QUEDOU DEMOSTRADO QUE PODE CHEGAR A FACERSE REALIDADE!!!

CONTO DA PROFE VIQUI PARA TODO O ALUMNADO DO COLEXIO...O PASAMOS...POMPA!!!

"CONTAR TAMÉN CONTA"

O alumnado de Educación Infantil dentro das actividades de "CONTAR TAMÉN CONTA", onte sementaron os seus bicos, unha actividade máxica, cunha árbore máxica e uns bicos do máis especiais...Xa temos para repartir!!!

Plan Director

Onte, o alumnado de 5º e 6º de primaria recibiron unha charla por parte dos corpos de seguridade de Lugo, dentro do Plan Director, para que aprendan da importancia dun bo uso das redes sociais có fin de previr o acoso e/ou ciberacoso.

É unha formación primordial nestas idades e na sociedade tecnolóxica na que vivimos...

Aprendimos un montón!!!

Día da Familia

Có gallo do Día da Familia o 15 de maio, o alumnado de EI, coa profe Mª Carmen fixeron cadanseu mural no que plasmaron ás persoas que máis queren...quedaron ESPECTACULARES!!!

Marcelle 2022

A xornada de onte estivo adicada a desfrutar na natureza, por iso o alumnado do CEIP Xosé Luis Taboada fumos a pasar o día a MARCELLE.

Aprendimos moito e...desfrutamos máis!!!

Día das Letras Galegas

@s alumn@s do CEPI Xosé Luis Taboada, adicaron toda a semana á preparación da celebración do día das Letras Galegas, que tivo como día grande o venres.

Foi un traballo compartido e o que é o mais importante DESFRUTADO!!!

Charla Afectivo-Sexual

Onte, e aproveitando que o 2 de Maio se celebra o día contra o Bullying e o Acoso Escolar, @s nen@s aprenderon cousas sobre o seu corpo, e sobre como debemos respectar a intimidade dos demais...grazas á ANPA por esta gran iniciativa.