LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2023/2024

16/05/2023 11:26
Europe/Madrid

PANXOLIÑA PARA OS BOLECHAS

Os nenos/as do Ceip Xose Luís Taboada participaron recentemente cun vídeo no programa "Merenda cos Bolechas"; que se emitirá en directo por streaming o vindeiro VENRES, 23 DE DECEMBRO.
Só tedes que ir á canle oficial da TVG en Youtube e alí, nas emisións en directo, xa vedes o espazo "Merenda cos Bolechas".
A participación do cole é unha parte do contido total do programa que dará comezo ás 17:00 horas. Convidámosvos a velo en directo e incluso podedes participar no chat.
O programa empezará moi puntual, polo que pregamos que vos conectedes con tempo e que avisedes a toda a familia e amizades. Cantos máis sexamos, mellor!

ADAPTACIÓN CUALIFICACIÓN PRIMARIA 3ª AVALIACIÓN

Axudas e premios

INFORMACION DE ULTIMA HORA SOBRE O FONDO DE LIBROS DE TEXTO PARA O ALUMNADO DE 3º e 5º DE EP

A Consellería ven de publicar con data do 21 de xullo novas Instruccuions relativas ao Fondo de libros de texto do alumnado de 3º e 5º de EP.

A modo de resumo dicir que se da a posibilidade de ampliar os libros existentes no centro tendo en conta a renda per cápita das familias. Desta forma as familias que non recibiron ningún libro ou que non recibiron todos poden ter a posibilidade de que lle sexan adxudicados.

Tendo en conta ditas instruccións solicitamos que as familias do alumnado de 3º e 5º de EP NON MERQUEN/ENCARGUEN NINGÚN LIBRO xa que o 23 de xullo publicaranse as novas listas e/ou avisarase ás familias interesadas.

RESOLUCIÓN DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO PARA O ALUMNADO DE 3º E 5º DE EDUC. PRIMARIA

No arquivo adxunto publícase a adxudicación de libros do fondo solidario para o alumnado de 3º e 5º de Educación Primaria.

O alumnado que recibe libros do fondo seránlle entregados os primeiros días de clase.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO 2015-16 PARA O ALUMNADO DE 1º, 2º, 4º E 6º DE EP

ublicada a orde pola que se conceden axudas para a adqusición de libros de texto para o curso 15-16

Estas axudas son para o alumnado de 1º, 2º, 4º e 6º de EP

Podedes consultar toda a información na páxina da xunta