Actividade de relaxación e preparación mental para o alumnado de primeiro ciclo

Na procura de fomentar a conexión entre a mente e a lectura, o Club de Lectura de primeiro ciclo do noso colexio organizou unha actividade única e enriquecedora dirixida ao alumnado de primeiro curso. A actividade está dedicada a preparar mentalmente aos lectores novos mediante a práctica de mindfulness e exercicios de ioga, creando un ambiente propicio para mergullarse no marabilloso mundo dos libros.

A actividade comezou cunha breve introdución sobre a importancia da relaxación e a concentración antes da lectura. Os estudantes foron guiados pola mestra María, experta en mindfulness e ioga, que os leva a través de exercicios destinados a calmar a mente e reducir o estrés, proporcionando un espazo tranquilo e receptivo para a posterior actividade lectora.

Durante a sesión de mindfulness, os nenos e nenas participaron en prácticas e exercicios de respiración consciente para centrar a súa atención no momento presente. Estas técnicas axudan a disipar calquera ansiedade e crear un ambiente propicio para a concentración, preparando así aos lectores novos para mergullarse nas historias que explorarán máis tarde.

A continuación, as sesións pasaron á práctica de ioga, onde introducimos os estiramentos suaves e posturas que fomentan a relaxación e a flexibilidade. A combinación destas prácticas físicas e mentais proporcionou ao alumnado as ferramentas necesarias para liberar a tensión e mellorar a súa preparación para a actividade lectora.

Tras a sesión de relaxación, os nenos e nenas volveron ás súas cadeiras, onde se mergullaron na lectura de contos especialmente seleccionados para captar o seu interese e espertar a súa imaxinación. A tranquilidade e o enfoque acadados durante a actividade de relaxación reflectiuse na participación activa e o evidente goce do alumnado ao mergullarse nos seus libros.

O Club de Lectura está orgulloso de ter creado un espazo onde se celebra e fomenta a conexión entre a mente e a lectura. Esta actividade non só prepara ao alumnado de primeiro ciclo para a lectura dun xeito único e eficaz, senón que lles proporcionou valiosas ferramentas para afrontar futuras sesións de lectura cunha mente aberta e tranquila.

Este evento é só o comezo dunha serie de iniciativas destinadas a enriquecer a experiencia lectora do noso alumnado. O Club de lectura espera seguir explorando novas formas de fomentar o amor pola lectura e a atención plena entre o alumnado lector da nosa comunidade escolar.