Encontros o autor: Manuel Fontemoura

O luns 4 de decembro de 2023 visitou o CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro o escritor Manuel Martínez, máis coñecido polo noso alumnado dos Clubs de Lectura de 5º e 6º de Educación Primaria, como Manoel Fontemoura, autor do libro A nena do vestido de flores, libro que traballarán ao longo do curso escolar 2023/2024. O libro A nena do vestido de flores conta a historia de Dania Vitoria, unha nena de once anos, sendo una nena normal soamente ten una pequeña diferencia con respecto aos seus compañeiros e compañeiras é unha nena Asperger.

A sesión planificada polo equipo de Biblioteca consistiu na realización de cinco obradoiros centrados no teatro e nos contos populares.

A primeira das sesión realizouse co alumnado de Educación Infantil onde os contos foron o centro de interese.

A segunda das sesión realizouse con alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria onde os contos e a forma de contalos foi o centro de interese desta segunda sesión.

A terceira sesión foi co alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria iniciándoo ao alumnado no teatro e como tema central as diferenzas entre o alumnado.

A cuarta sesión foi co alumnado de 5º de Educación Primaria onde afondamos en distintas técnicas de dramatización e a importancia de traballar e visibilizar ao alumnado invisible e poder comprendelos e axudarlles.

A quinta sesión foi co alumnado de 6º de Educación Primaria continuando coa mesma temática e estratexias realizadas co alumnado de 5º de Educación Primaria.

O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria interesouse polo libro  A nena do vestido de flores.

Foi un día marabilloso onde o teatro e a visibilización dos compañeiros e compañeiras invisibles fíxonos reflexionar sobre o que non vemos por non fixarnos máis.