Semana da prensa con revistas da biblioteca

Os alumnado de terceiro mergúllase no mundo da Prensa na Semana da Prensa!

Durante a Semana da Prensa na nosa escola, o alumnado de terceiro de educación primaria estivo inmerso nunha actividade fascinante que lles permitiu explorar o mundo dos medios de comunicación e a creación de noticias.

Na agardada Hora de Ler, mergulláronse nas páxinas das revistas "Reportero Doc" e "Caracola", aproveitando estas valiosas fontes de información para aprender sobre diferentes temas e estudar o arte da redacción xornalística.

A tarefa consistiu en utilizar os exemplares destas revistas como inspiración para crear as súas propias noticias. Despois de investigar e redactar os seus artigos, cada estudante tivo a oportunidade de presentar o seu traballo aos seus compañeiros e compañeiras nunha sesión especial de exposicións.

O obxectivo desta actividade non só foi fomentar a lectura e a escritura, senón tamén brindarlles aos estudantes unha experiencia práctica no mundo do xornalismo, ensinándolles como investigar, redactar e comunicar información de maneira efectiva.

Os resultados foron impresionantes! Cada alumno demostrou habilidades únicas e un gran entusiasmo ao compartir as súas noticias coa clase, mostrando un incríbel progreso na súa capacidade para entender e crear contido xornalístico.

En resumo, a Semana da Prensa foi unha experiencia enriquecedora para o noso alumnado de terceiro curso.