Cóntame un conto!

Celebramos o Día do Libro cunha lectura máxica entre cursos.

O alumnado dos Clubs de lectura do CEIP Plurilingüe Manuel Sueiro reuníronse o xoves 18 de abril para seleccionar e ler os libros que lles contaron aos seus compañeiros e compañeiras, que a día hoxe, aínda non accederon á lectura.

Os libros seleccionados e lidos polos Clubs de lectura de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria son:

•    Da cabeza aos pes.
•    Cuentos para niños de 5 años.
•    Os e o abecedario.
•    A cocodrilo non lle gusta a auga.
•    Voy a comedte.
•    Las vacaciones de pato.
•    Pequeno azul e pequeno amarelo.
•    La ardilla miedosa.
•    Non fai falla a voz.
•    El abrazo mágico.
•    Mis amigos ya se han dormido.
•    Non a todas as nenas lle gusta o rosa.
•    Los piratas en Japón.
•    Nicomedas
•    Dragón co traseiro en chamas.
•    Adopta a un dinosaurio.
•    Pomelo descubre.
•    Conta conmigo.
•    Conejo blanco.
•    Tímida.
•    Como atrapar a un duende.
•    Todos menos uno.
•    Sopa de nada.
•     Adelaida.
•    Lobo feroz.
•    Topito terremoto.
•    La oveja que vino a cenar.
•    Xa non so malo.
•    O cociñeiro Martiño.
•    Gilda a ovella gigante.
•    Enyd e o bosque esquecido.
•    Bárbara tiene una rabieta
•    El armadillo que vino a cenar.
•    A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza.
•    Tonino.
•    Rufus.

O 23 de abril, Día do Libro, o noso colexio encheuse de ilusión e fantasía cunha actividade moi especial: O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º converteuse en contador de contos para os máis pequenos e pequenas!

Co obxectivo de fomentar o amor pola lectura e crear un vínculo especial entre os diferentes cursos, as alumnas e alumnos maiores prepararon cun coidado especial unha selección de contos para compartir cos seus compañeiros máis pequenos.

O patio do colexio transformouse nun escenario de mil e unha historias, onde cada grupo atopou un recanto acolledor para escoitar as narracións. Os contadores de contos, entusiasmados e nerviosos á vez, deron vida ás personaxes coas súas voces e xestos, cautivando a atención do seu público infantil.

Os contos, escollidos coidadosamente polo alumnado maior coa axuda do equipo de biblioteca, abordaban temáticas variadas: desde divertidas aventuras ata emocionantes relatos fantásticos. Cada historia transportaba aos nenos e nenas a mundos diferentes, espertando a súa imaxinación e creatividade.

A actividade volveu a ser un rotundo éxito. Os máis pequenos mostráronse atentos e participativos durante as narracións, facendo preguntas e compartindo as súas impresións. Podíase sentir na atmosfera a emoción e o desfrute de todos os participantes.

Sen dúbida, esta iniciativa foi unha experiencia enriquecedora para todo o alumnado participante. Os maiores tiveron a oportunidade de desenvolver as súas habilidades de comunicación e expresión oral, ademais de reforzar o seu compromiso coa lectura. Os máis pequenos, pola súa parte, desfrutaron dun día máxico cheo de historias e descubriron o pracer de ler.

Desde o colexio, queremos agradecer a todos os alumnos e alumnas que participaron nesta actividade polo seu entusiasmo e dedicación.

Grazas ao alumnado, o Día do Libro converteuse nun día máxico!